The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1966 ggr
Namiko
2

Request + McMillan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha uthärdat Namikos sällskap i en hel vecka (det är Mitchika som skriver, muahaha) så känner jag mig lite smågalen. Vi har kommit på massa roliga, knäppa idéer som vi aldrig kommer göra verklighet av (offentligt, åtminstone) men det finns en idé…. 

En idé som vi inte ser som totalt omöjlig att göra och genomföra, även om den inte kan tas som seriös för fem öre. Vi är inte ens säkra på om vi ska genomföra den, så vi vill veta vad ni tycker! 

Här är idén: 

Tanken är en gemensam Legacy med två grundare! Legacyns titel kanske avslöjar lite av vad vi tänker? Eftersom jag (Mitchika) aldrig kunnat släppa tanken på Eithan Request och Liam McMillan ihop så har Namiko gett med sig av mitt tjatande och har gått med på att… jag kallar det "föra dom samman", men jag misstänker att det kan bli en del tvång, övertalning och bråk inblandat. 

Tanken är en Legacy på eventuellt tio generationer (vi får se vad vi orkar och om Eithan och Liam är samarbetsvilliga), namnet på denna underbara kombinationshistoria blir "Legacy McQuest" naturligtvis. 😃

Men vi har många projekt på gång och alla galna idéer, oavsett hur hysteriskt roliga, behöver ju inte genomföras. Därför tänkte vi låta medlemmarna avgöra! Vill ni läsa det här?! 

Är det här en rolig idé eller är det något som vi ska undvika? Det kommer bli otroligt mycket drama, sorg och tragedi, men vi kommer ha väldigt, väldigt roligt också med MASSA humor! 
(SNÄLLA rösta Ja, jag vill se LiamXEithanbebisar!!!!!!!!!! /Mitchika) 

TILLÄGGER STARKT att detta naturligtvis inte kommer att påverka varken Eithans historia eller familjen McMillan! Det här är helt enkelt ett parallellt universum som inte har någon koppling till någon annan historia.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.