Sims är igång
Nu har jag installerat sims på den nya datorn!!! Hittills bara det vanliga, men resten kommer. 😃 Det är så kul att spela på denna datorn, allting går mycket snabbare! 😃
Jag började allting med en ny sim: Hainga Hahala. 😉
Medarbetare på Pokémon iFokus
Haha , jo det går mycket fort när den är sprillans ny. Men är man en sådan person som jag som vill ha kattöron , snygga örhängen , kläder , hår m.fl så blir det tyvärr bara segare. Dessutom med alla nice:iga expansioner! Men , det är ändå värt det! <3
Btw , jag älskar dina simmar. :3
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#1 Japp, håller på att installera expansionerna nu, och snart kommer alla downloads också, så jag får njuta så länge det varar. 😛
Tack så mycket! 😃
Åh jag vill också ha en ny dator
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Ny dator hade inte suttit fel. Jag kan inte spela sims på min alls längre. Maken får sitta där i stället, medan jag tar hans. 😃
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Köpte nyss en dator, ett monster för 6500. men faaasen va snabb den är.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Det är härligt med snabba datorer. Det är min tur att få dator näst, men att köpa en ny när den fortfarande fungerar gör vi inte. 😛
Vänligen, Lumina
Ja, det tog hur lång tid som helst att spara ihop till den, men det var det värt. 😃
Åh va härligt! 😃👍
Tur att jag får ärva min pappas datorer när han skaffar ny. Men måste nog avinstallera alla hans spel som fortfarande är kvar på min ifall jag ska kunna köpa fler Sims. 😞🤔
Tänkte bara uppdatera lite om hur det går för Hainga, samt berätta att jag har installerat Destination världen, drömjobb, gasen i botten, kvällsnöjen, leva livet, husdjur, i rampljuset, Katy Perry sötsaker och övernaturligt. 😃
Hainga har inlett en karriär som kriminell, och hon har byggt både hus och sommar stuga.
En rosa man, vid namn Karamellen, och hans katt, Gribble, har flyttat in hos Hainga.
Karamellen verkar inte allt för bekväm med att bo tillsammans med en elak skurk.
Gribble däremot, han trivs som fisken i vattnet, eftersom att han själv är aggresiv, destruktiv och hyperaktiv.
👍
Vänligen, Lumina
Hainga var inte alls särskilt förtjust i att ännu en person skulle komma och bo hos henne. Men när hon kommer hem efter jobbet på kvällen, ser hon personen. Hon vet mycket väl vem det är.
#17 … 😮😃🥳
Men underbart att se dig tillbaka här igen! 😃👍
Äntligen fick du din nya dator. Hur kul som helst att se dina unika simmar dyka upp igen, både nya ansikten och gamla. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#18 😃
#19 Tack så mycket! 😃🙂 Eftersom jag inte har fått tag på ett USB-minne än, fick det bli en Lala helt utan downloads. 😛
Alla sims är installerade nu! Alltså de i #9 plus Årstider och Universitetsliv. 😃 Nu ska jag bara få tag på ett USB-minne, sen är legacyn igång igen. 👍
#22 Lala var ju supersöt som tiger! 😃
Nu har jag det! 😃 Usb-minnet alltså! 😃
Okej, nu har jag fört över:
Downloads-mappen, alltså alla sims3-filer.
InstalledWorlds-mappen, alltså Aurora Skies, Lunar Lakes, Monte Vista, Riverview och Sunlit Tides.
Mods-mappen, alltså alla package-filer.
SavedSims-mappen, alltså alla sparade simmar.
Screenshots, alltså alla bilder från spelet.
Och sist men inte minst, familjen Larchada.
Är det någonting jag har glömt? 🙂
Imorgon ska jag se till att allt funkar, rensa lite bland familjer och simmar mm. 🙂
#25 Om du har några videos kan det vara bra att föra över dom med. Annars låter det som att du fått med allt, men GLÖM INTE att uppdatera dina Mods!
Alla från NRaas bör räknas som inaktuella och du borde definitivt ladda ner dom senaste versionerna. Har du inte patchat ditt The Sims 3 till senaste versionen än så glöm inte att plocka ut Modsmappen när du gör det. 🙂
#26 Det enda mod jag har just nu är poseplayer, och om jag har förstått det rätt behöver den inte uppdateras. 🙂
#27 Nej, inte ofta. Den behöver uppdateras ibland, men oftast bara för att kunna fungera med nyare poser till nya expansioner. Det lär du märka om några poser inte skulle fungera och det är inget som ska kunna orsaka några allvarliga problem i spelet ändå. 🙂
#28 Vad bra, tack för hjälpen. 🙂
Okej… Jag har testat lite, och jag har insett att jag måste installera alla sims 3-filer på nytt… 🤔 Det kommer ta ett tag. 🥵
Nu var alla sims3-filer i spelet (hoppas jag) men familjen Larchada finns inte där. 😕 Har jag gjort något fel? Jag drog bara ut filen från usb-minnet till skrivbordet, och sen från skrivbordet till Dokument > Electronic Arts > The Sims 3 > Saves.