The Sims iFokus

The Sims

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1631 ggr
PotatoEcho
5

Dax för ny sims video

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej på er. 

Jag har velat gjort en ny sims video hur länge som helt, och nu är det äntligen dax. Jag sitter just nu och gör simmarna som ska vara huvudpersonerna. Och ni som sett min tidigare sims video så kan jag säga att den här kommer att bli annorlunda! Jag är så himla peppad!

Jag har tagit åt mig av kritiken på den gamla och ska denna gång inte ha någon berättelsetext med. Även filmningen hoppas jag kommer bli annorlunda.

Här har ni min gamla video till er som inte sett den.

Lumina - 留美奈
0

Ewww… Kunde du inte varnat att den handlade om sjukdom. Jag klarar inte av sådant, så såg bara en och en halv minut.

Tycker det jag såg var fint filmat. Var är den nya filmen? Eller är den på samma tema? 😞

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

PotatoEcho
0

#1 Åh förlåt så mycket!! 😐

Tack, den andra filmen håller jag precis på att spela in.Den har inte alls samma tema, den är mer åt det lyckliga hållet och inget hemskt i den! Det kommer nog ta ett tag att bli klar med den. Men jag hoppas att ha blivit klar inom några dagar. Jag hoppas imorgon!🙂

Pétit
0

Tass-eli-tass ^^

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Lumina - 留美奈
0

Ser fram emot att få se den nya filmen!! 👍

Vänligen, Lumina

PotatoEcho
0

Va kul! =)

Jag behöver hjälp med vilken låt jag ska ha i videon. Jag vill ha enbart gitarr eller piano och jag vill att den ska vara acoustic och vara en lugn låt med fin sång! Har jätte svårt att hitta nån som inte börjar råspela trummor och en massa helt plötsigt.

Skulle va snällt om ni visste nån låt, så kanske just den passar! =)

Lumina - 留美奈
3

Yiruma, en av mina favoritpianister, med sin River Flows in You. Den användes även i en av de där vampyrfilmerna som jag tappat namnet på just nu.

Vänligen, Lumina

PotatoEcho
0

#6 Åh den är fin! Den kanske är lite för ''sorlig'' dock.. Jag får se sen och se hur den passar in i videon. Men tack!🙂

PotatoEcho
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här får ni en bild av huvudpersonerna 🙂Dock har jag ändrat killens hudfärg som jag insåg såg väldigt orange ut.

fiffeliffe
0

#6 I twilight är den med ;) Älskar den 😍

Cool

Pétit
0

#8  Jag tycker snarare att tjejen är väldigt blek. XD Eller är det meningen? 🤦‍♂️

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

PotatoEcho
1

#10 Nja, jag råkade få till någon konstig inställning när jag redigera. Men hon är väldigt blek 🙂

Dreamweawer
0

0# Vad fin video/film😇

Ser fram emot den andra:)

Lumina - 留美奈
0

#6 Så heter den ja. Tack! 👍

Vänligen, Lumina

PotatoEcho
0

#12 Tack, kul att höra!🙂

Love-
0

Vänligt bra gjord, tyvärr hann jag inte alltid med i texten annars som sagt väldigt bra gjord

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

[Vattholmazingel]
0

Rätt bra gjord.

PotatoEcho
0

#15 Tack! Jo tyvärr är det en sak som blev lite fel. Men för att hinna med i ansiktsuttrycken blev det så. Men det är något jag har tänkt på tills videon jag håller på med nu. 

#16 Tack 🙂

Gasoline
0

Spännande, vilket engagemang. Lycka till och hoppas att nya filmen ligger uppe snart :-D

PotatoEcho
0

#18 Va kul! =) Tyvärr kommer det ta längre tid än jag trodde att fixa den här videon. Idag har det varit åska och oväder ute och datorn har då varit urkopplad samt imorgon ska jag bort på kurs hela dagen. 

Men snart kommer videon! 🙂

PotatoEcho
1

Tyvärr kommer det ta längre tid än jag trott att göra den här videon. Jag har blivit sjuk igen, jag precis hade blivit frisk igen efter en lång period sjukhet🤔

Sen har vi besök hemma som ska stanna ett tag. Men jag har försökt filmat lite idag. Jag försöker göra den klar så fort som möjligt. Men jag vill heller inte förhasta hur den kommer att bli. Men jag ska göra mitt bästa och talar om för er när jag gjort klart den och den ligger uppe på youtube!

Här får ni en bild av tjejen i videon, jag vet inte riktigt om just scenen jag tog kortet i kommer vara med i videon.

Pétit
0

Krya på dig! :3

Gasoline
0

Ingen fara, ta den tid du behöver och krya på dig! :-D

Calcifer
0

#9 Den är inte med i Twilight. Common Misconception!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lumina - 留美奈
0

#23 Har inte sett filmen själv, men spännande att så många skriver att det är den. Lyssnade nu, och det är ju inte samma låt, även om den viktigaste strofen i Bella's Lullaby tydligt är Yiruma. Så jag förstår om folk blandar ihop begreppen. 😛

Förstår jag det även rätt att Carter Burwell inte får några credits för låten? Beror det i sådana fall på likheten? Vem får betalt för låten i stället? Jag har inte hittat något på internet om det. Letade inte så länge, så det kanske finns där någonstans… 🤔

Anyway, tack för att du klarade ut det missförståndet. Jag hade kunnat gå ytterligare några år utan att veta något… 😊

Vänligen, Lumina

Calcifer
0

#24 Alltså, grejen är att fans spred att denna låten skulle vara Bella's Lullaby innan filmerna ens kommit ut.

Det måste han få, för låtar får låna av varandra. Nu kommer jag inte ihåg exakt hur mycket, men några strofer är det alltså lagligt att låta som en annan låt. :)

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Lumina - 留美奈
0

#25  Där ser man. Det är en bra dag när man lär sig något nytt. 🙂

Vänligen, Lumina

fiffeliffe
0

Den är väl visst med i twilight eller? Jag är ganska säker på de

Cool

Lumina - 留美奈
0

Nu kan jag ju inte säga något om de andra låtarna som eventuellt spelas i filmerna, men Bella's lullaby är en annan låt än Yirumas River flows in you. Däremot är huvudstrofen, eller den där trudelutten som gör en låt bra som jag brukar säga, densamma i båda melodierna. 🙂

Vänligen, Lumina

fiffeliffe
0

#28 aha, låter väldigt lika 😛

Cool

PotatoEcho
0

ÄNTLIGEN! All filmning är klar nu! Tog längre tid då spelet bestämde sig för att krascha när jag gick in på vissa saker i CAS. 

Nu är det bara några timmars redigering kvar! Snart kommer filmen! 😃

Gasoline
0
Lumina - 留美奈
0

👍

Vänligen, Lumina

Pétit
0

Yay! :D

PotatoEcho
0

Äntligen efter några timmars redigering så är videon snart uppe på youtube! Bara några minuter kvar! 🙂

Mitchika
1

#34 Åh, vad spännande! 😃

Det här ska bli riktigt roligt och intressant. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Gasoline
1

Jag ser fram emot det. Du länkar här va? :-D

fiffeliffe
1

Såg nu, jättefin! Superbra gjord! 😃

Cool

PotatoEcho
1

Det tog sådan tid att ladda upp filmen igår så dator fick stå på över natten och ladda upp videon på youtube. 

Kan säga att så här i efterhand är jag inte super nöjd med den. Jag skulle vilja ha lite mer effekter i den men jag förstod inte hur man laddae ned det. Jag förstår inte heller varför grafiken blir så dålig men men🤔

Och är det någon som kan någon annan lämpig rubrik till videon får ni gärna lämna ideer! Jag är så dålig på sånt 😛

Men här kommer den iallafall! 🙂

PotatoEcho
0

#37 Åh tack så mycket! ❤️

Mitchika
1

#38 Jag tyckte den var jättefin och jag älskade låtvalet! 😃😍

Jag tyckte speciellt om scenen när dom sitter med sin picknick bredvid brasan sen på kvällen. Så stämningsfull, så mysig och så läckert när kameran sedan ändrar så man får se deras fantastiska utsikt där från stranden… 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Gerbilles
1

#38 Åh den blev ju jättefin! Du är superduktig! 😃

Lumina - 留美奈
1

Åh vad söt. 😍

Vänligen, Lumina

SimsBrooke
1

Wow underbar video =) Vart har du fått tag på tjejens frisyr som hon hade på bröllopet?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Love-
1

vad bra precis som den förra :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Gasoline
2

Nu har jag sett den, jätte vackert!

PotatoEcho
2

#40 Åh tack så mycket! Jag var lite orolig över att den skulle vara lite sorlig. Men jag kände ändå att den passade in på ett sätt!

Åh va roligt att du tyckte om den! Jag var faktiskt nära att klippa bort just när kameran visar himlen, men jag gjorde aldrig det som tur var! =)

#41 Tack så jätte mycket, superroligt att höra!! =D

#42 Tack!! =D

#43 Tack så mycket! Jag sitter på en annan dator så kan inte hitta exakt nu, men jag tror det var ifrån Anubis! Jag kollar senare =)

#44 Åh va kul att höra!! 

#45 Tack va roligt=) 

Tack för alla era fina ord! Så himla kul att få mycket och rolig respons, trodde jag inte! Verkligen peppande 🤗❤️