Ge kartbitar till andra simmar?
Jag har två simmar i mitt hushåll som båda dyker. en utav dem har hittat en kartbit i en kista och den andra har hittat tre. Hushållet har då sammanlagt tillräckligt för att återställa kartan, men jag kan inte ge kartbiten från den ena simmen till den andra. vet någon om det är möjligt, eller måste jag leta efter en femte bit?
Tack på förhand! 🙂
Du kan testa att ge kartbiten som present, tror det alternativet ska finnas. Eller så kan du testa att flytta den ur din sims ryggsäck och lägga den på marken och sedan låta din andra sim plocka upp den. :)
Tror nåt av de här alternativen borde fungera.
//Elin
#1 Jag har redan testat det och inget av alternativen fungerar… :/
#2 Då vet jag tyvärr inte. :/ Har du googlat?
//Elin
#3 Nej, jag får ta och göra det! ;)
Jag har samma problem, men båda simarna har 2 kartbitar var, började fundera på om alla vuxna i hushållet fick en kopia. Men om dina har olika många så är nog inte fallet så. :-/ Om ingen vet en lösning på detta så får man vänta på att den ena dör och hoppas på att den avlidnes saker hamnar i den andra kartägarens ryggsäck. Omständligt . . Men men.
#5 Jag googlade lite på det och det verkar vara en bugg som dom skulle försöka fixa, så det finns nog ingenting att göra… :/
#6 tråkigt. Tack för informationen iallafall så får vi hoppas att de löser buggen snart.
#7 Ja, jag hoppas detsamma.