Husbygge - barnanpassat!
Hej allihopa! đ
Var ett tag sedan jag var inne pÄ sajten, tappade lite intresset för Sims 3 igen men har kommit igÄng igen med en ny familj jag hÄller för mig sjÀlv. Började nyligen bygga pÄ ett hus anpassat efter familjen som bor i Aurora Skies dÄ jag inte hittade nÄgon som riktigt passade det jag var ute efter. Ville ha ett stÀlle anpassat för barn - frÀmst för smÄbarn dÄ mamman i familjen Àr barnskötare. SÄ jag ville gÀrna dela med mig av byggandet och hoppas att ni tycker det Àr intressant!
Mitt mÄl Àr att kunna göra nÄgot förkola-inspirerat, anpassat för den som arbetar som barnskötare. Har kommit en liten bit och har vÀl mest familjens rum och uteplatsen kvar att bygga :)
SÄhÀr ser huset ut! Har försökt fÄ den att passa in med de andra Aurora Skies husen :)
IngĂ„ngen - det Ă€r hĂ€r barnen hĂ€nger av sig ytterklĂ€der och förvarar sina saker, har till och med lagt fram en mysig soffa som de kan sitta pĂ„ nĂ€r de tar av sig skorna! ;) Ăven en anslagstavla som förĂ€ldrarna kan lĂ€sa lite information om vad som pĂ„gĂ„r pĂ„ verksamheten, samt bilder och lite annat, hehe.
Dörren till höger Àr ingÄngen till familjens del av huset - dÀr kommer jag lÄsa dörren och bara slÀppa förbi medlemmar i hushÄllet. Den andra öppningen leder till köket/lÀshörnan.
HÀftigt, vilken rolig idé :-D
Och detta var sista bilden jag tog för denna gÄngen, har inte hunnit bygga mycket mer heller, men hinner nog fortsÀtta imorgon! :D
Trappan dÀr leder upp till tredje vÄningen dÀr det kommer finnas ett sÀllskapsrum, badrum, samt tvÄ sovrum dÄ jag planerar att familjen ska innhÄlla tre barn ^^
#13 och #14, tack sĂ„ mycket!! đ

Tycker det var jÀttefint :-)
JÀttefint! Kan du inte ladda upp det pÄ exchange sen?
Hur fotar du rum sÄ att allt kommer med pÄ bilden? Exempelvis #3 ser ut att vara fotad med fisheye ;) Jag fÄr aldrig med hela mina rum pÄ bilderna haha!
#19 Tryck pÄ tab. :)
VĂ€nliga HĂ€lsningar Lina