The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 945 ggr
lilljessi
0

Legacy Ellen Hole.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp alla där ute.

Har läst reglerna och tror att jag förstått.

Här kommer min legacy som jag började med idag.

Hon heter Ellen Hole och har egenskaperna Ond,Elak,Arbetsnarkoman,Slabbig och vegitarian.
Ellen bara älskar rosa.
Hennes livslånga önskan är att bli da vincis arvtagare.

Ellen har sin hund Devil som enda sällskap och Devil är såklart en tik och har egenskaperna Aggresiv, Grisig men hon är trogen.

Ellen är feminist och gillar egentligen inte karlar men eftersom hon vill ha arvtagare så kan hon tänka sig att skaffa en mes till karl för att kunna få sina arvingar, sina KVINNLIGA arvingar. Blir det en son kommer han få flytta fortast möjligt när han blir äldre.

Ellen och Devil har precis flyttat till Appaloosa Plains och och blev grymt besvikna när de kom fram.

Mäklaren hade lurat dem, en manlig mäklare såklart!!

När man köper en så dyr tomt förväntar man sig ju att det ska finnas ett hus där. Men icke!

Så Ellen fick slå upp lite väggar, för hon tänker då inte kissa när alla grannarna tittar på. Sen fick det bli en säng utomhus och ett hus och en skål till Devil. Man kan ju låtsas gilla sina grannar så man kan komma in hos dem och sno deras mat har Ellen planerat. :P

Fortsättning följer…

lilljessi
0

Och en lite bättre bild på Ellen :P

lilljessi
0

Ellen Hole går för att se vad hon har fått för grannar.

Där ligger ett stort fint hus som det säkert bara kan bo någon rik snobb i USCH!!!

Ellen går fram till husägaren och frågar om hon får komma in och hälsa på, det går bra tycker han då. Ellen rusar direkt fram till deras kylskåp och tar en Brain ala freeze, som hon slukar i sig.

lilljessi
0

När hon snott lite mat så går hon fram till husägaren och säger vad hon tycker om huset, vilket inte gillas av den där rika snobben…