The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1017 ggr
HästMunken22
0

Portrait Panel

Jag provade att installera Nraas Portrait Panel idag, men mitt spel stängdes ner då. Det laddade klart men precis när man skulle börja spela så stängdes det ner. Provade flera gånger med samma resultat. Sen tog jag bort det och då funkade det. Nån som vet varför?

Mitchika
0

Det låter som om du laddade ner fel version av Portrait Panel. Mitt spel har gjort på precis samma sätt när jag råkade ladda ner fel version av en annan mod från NRaas. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

HästMunken22
0

Jag har 1.55.4.022002, då ska jag ha 1.55 va? Det var den jag laddade ner innan i alla fall… Laddar ner igen nu 🙂

Mitchika
0

#2 Japp, då ska du ha 1.55, Base-mod. 🙂

Jag råkade laddade ner en ostabil testversion en gång från en av dom andra länkarna på sidan, vilket krånglade till det rejält på mitt spel och kraschade det långt före huvudmenyn dök upp.

HästMunken22
0

Nu funkade det 😃Måste bara fråga: Funkar det med djur också(alltså att man kan styra fler än 6 djur)?

Mitchika
0

#4 Du kommer få synliga porträtt för mer än 8 simmar och mer än 6 husdjur, om du lägger till det i en familj. Panelen kan se lite blandad och annorlunda ut om du kommer upp i ett stort antal medlemmar i hushållet, men det går ganska snabbt att vänja sig. 🙂

Jag tror det finns en begränsning på 30+ antal porträtt, tror jag det var? 30-32 kanske? Jag minns inte detaljerna, men det finns en maxgräns på antalet porträtt som visas. 🙂

HästMunken22
0

Okej, tack!