The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 801 ggr
Squidon
0

Hur får jag bort det?

Jo, jag råkade göra fusket "Gör behoven dynamiska" på en av mina simmar, och nu rör sig inte behovsmätarna en millimeter! Finns det något sätt att få bort fusket? Jag vill verkligen "få tillbaka" behoven!

Mitchika
0

Shift-klicka på brevlådan när "testingcheatsenabled true" är aktivt och leta efter alternativet "Gör behoven statiska". Jag tror det är den du ska trycka på. 🙂

Annars funkar det oftast att bara starta om spelet.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Squidon
0

Försökte med "Gör behoven statiska" , men det funkar ente. Dessutom så hann jag spara efter att jag gjorde behovsjäklarna till dynamiska 😕

Mitchika
0

#2 Har du provat att starta om ändå? Det ska inte spela någon roll om man har hunnit spara eller inte. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Lumina - 留美奈
2

Statisk är att de förblir oförändrade (i topp).

Dynamisk är att de förändras (sjunker efterhand).

Känner inte till just det här problemet, men borde gå att förändra så som Mitchika beskriver. Gör behoven först statiska och sen ändra tillbaka till dynamiska är mitt tips dock.

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Squidon
1

Att starta om funkade, tack så mycket! Jag har lärt mig en läxa, och ska aldrig röra den knappen igen!

Lumina - 留美奈
0

#5 Gött mos! 👍

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Anniez
0

Ett tips för framtiden kan vara att du kan dra upp (eller ner) vilken behovsmätare du vill bara genom att ha testingcheatsenabled aktiverad och sedan dra den mätaren hur mycket du vill. Den kommer inte stanna så men om du har panik över att tillexempel någon inte hann äta innan dom stack till jobbet så behöver dom andra mätarna inte påverkas så känns det inte lika mycket som att fuska 😇

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))