The Sims iFokus

The Sims

Etikettvärldskaparverktyget
Läst 1169 ggr
kramarange94
0

söker tom värld

Hejsan!

Jag har precis köpt en ny dator och tänkte starta om från början med sim… och då menar jag helt från början!

Jag hade behövt en helt ny tom värld, med endast vägar och tomter i stort sett, gärna lite berg och skog och sånt, men jag vill inte ha några färdiga hus, utan jag vill göra allt själv!

finns det någon snäll själ där ute som skulle vilja skapa en sån här värld till mig, eller har tillgång till en så hade det varit toppen då jag inte alls förstår mig på hur man ska göra :)

(har sims 3, husdjur, stadsliv, rampljuset och övernaturligt och det ska fungera till en mac)

^jag är oftast inte så arg som jag låter utan ta allt med en nypa salt :)

och kommentera helst inte min stavning/sätt att skriva på, har problem med det, så jag kaninte hjälpa det:(

Lumina - 留美奈
2

Finns många tomma världar att ladda ner. Även de EA skapat har folk tagit bort husen från och delar med sig av.

Fundera vilken värld du vill ha och sök på dess namn och empty.

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

kramarange94
0

vet ni någon bra och pålitlig sida var man kan ladda ner världar då ? :)

^jag är oftast inte så arg som jag låter utan ta allt med en nypa salt :)

och kommentera helst inte min stavning/sätt att skriva på, har problem med det, så jag kaninte hjälpa det:(

Namiko
0

Du kan alltid gå in i "Ändra spel"-läget och riva alla hus i en värld du redan har, så är det bara att bygga upp staden igen sen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.