Legacy?
Hej jag undrar vad Legacy är för något?! Och vad är en Legacyfamiljer? Läste om någon som startat en grupp mes vargar! Vargar finns väl inte naturligt i the Sims? Hur gjorde man då? Hem hade ett reservat med dem och typ 'födde upp' Dem, det vill jag också! Fast med typ kaniner eller något.. Vad behöver man för spel då? Jag har grund skivan och tror det är expansion (vet inte vad det heter eller stavas..) husdjur men inget mer, ska köpa övernaturligt men hu gör jag sen?
För evigt med Gaia
Här kan du läsa om vad en Legacy är:
http://thesims.ifokus.se/articles/4f252d44d3b4fd73750018c1-sa-spelar-du-legacy
Nej det finns inga vargar naturligt, jag tror att hen har skapat hundar som ser ut som vargar och fött upp.
Tyvärr finns det nog inga kaniner. Det finns en del smådjur i TS3 Husdjur men de går inte avla på. Det som går att avla på vad jag vet är hästar, katter och hundar.
För att avla behöver du bara Husdjur, och för att spela legacy behöver du bara grundspelet.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Okej Tack så Mycket!! :)
För evigt med Gaia
Men trycker man in någonstans att man spelar Legacy?
För evigt med Gaia
#2 Ingen fara :)
#3 Nej :) Du bra spelar "som vanligt" fast följer reglerna. Här är exempel min Legacy som jag lagt upp här på SIF.
Så du ser hur det kan se ut :)
Greetings.
Legacy Mwari.
Förlåt, men "mes vargar"! 😂 Jag vet att du råkade skriva fel, men det blev riktigt roligt! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
#4 Aha Okej :) Följer redan din Legacy :) Jätte bra är den! #5 Haha oj, ja så kan det gå ;D
För evigt med Gaia
#4 Förlåt! Svårt att komma ihåg alla namn, menade inte att du behövde följa denäven om det är fint av dig :) Menade mest att jag förstod inte till hundre procent hur en legacy fungerade tills jag läste en.
Greetings.
Legacy Mwari.
#7 Hehe, Menade att jag redan följde den när du kommentera :) Jaha, ja det var lättare att fförstå nu när man läst ngn annans :) Men nu kan man ju inte sluta läsa, den är för spännande! :D
För evigt med Gaia
#8 Oh tack! Försöker tvinga fram lite händelser men lyckas inte riktigt. :P
Tänkte uppdatera igen nu :P
Greetings.
Legacy Mwari.
Vänta typ 5 min så kommer det!
Greetings.
Legacy Mwari.
Yeay! ;D
För evigt med Gaia