Avinstallera Sims 3: Övernaturligt
Hej!
Jag har lite problem med att avinstallera Sims 3: Övernaturligt. Jag är 100% säker på att allt med Övernaturligt är borttaget och jag har idag avinstallerat Övernaturligt manuellt. Alla filerna är borta men den finns fortfarande kvar i kontrollpanelen och jag blir helt galen. Jag kan inte spela Sims 3 för att Övernaturligt fortfarande finns kvar (måste nämligen installera om alla program enligt utsläpps dator för att kunna spela dom samtidigt) och varje gång jag försöker få igång Övernaturligt så kommer alltid rutan upp om att avinstallera Övernaturligt när den inte är kvar i datorn?????
Har bifogat en bild om hur det ser ut i kontrollpanelen och jag har ingen blekaste aning om hur jag får bort Övernaturligt från kontrollpanelen. Någon datakunnig som kan hjälpa mig???
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
Att ta bort tillhörande filer är inte detsamma som att avinstallera. Ligger den kvar där, som i bilden, så är det fortfarande installerat. Risken med att ta bort tillhörande filer kan vara filer som behövs för att avinstallera också plockas bort.
Har du försökt installera det igen? Vad händer då?
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Jag ringde till min svåger och berättade hur det låg till, så nu är filen helt och hållet borta från datorn och finns inte kvar i kontrollpanelen. Den var avinstallerad, men jag var tvungen att högerklicka, klicka på "uninstall" och sen kom rutan upp som frågade om jag ville ta bort filen, jag klickade på "ok" och sen försvann den.
Men nu har jag ett annat problem. Jag har ominstallerat alla spel jag hade på datorn och ungefär 1 minut in i spelet (fortfarande svart skärm) så stängs spelet ner. Varför händer detta?
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
1 minut in i ett sparat spel eller från launchern?
Vänligen, Lumina
Alltså när jag startar spelet så kommer jag till en svart skärm med den där runda laddarsaken och jag kommer aldrig därifrån utan den stängs ner och när jag försöker öppna spelet igen så stängs den ner igen, så jag kommer alltså inte in i spelet utan kommer bara till en svart skärm. Det är jätte irriterande…
Ja, det låter ju inget vidare. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men det finns flera här som är duktiga på sådant där, så ge dem lite tid så kommer det säkert åtminstone ett försök till lösning.
Vänligen, Lumina