The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1116 ggr
Ikajo
0

Dummar sig!

Av någon orsak så kan inte mina nuvarande simmar besöka bokhandeln. De kan åka dit, alltså utanför, men de går inte in. De bara står och sedan så bara åker de hem eller hittar på något annat…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Lumina - 留美奈
0

Vilken värld är det? Jag spelade i den där "medeltidsstaden" vad den nu heter och kunde inte heller gå in i bokhandeln. Först när jag tog bort blommor och buskar i närheten av dörren samt flyttade byggnaden lite så kunde min sim gå in.

Jag hoppas det löser sig för dig.

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Ikajo
0

Den som kom med "Drömjobb", jag kommer inte ihåg vad den heter i huvudet. Jag har alla expansionerna och några prylpaket, jag undviker att fuska och datorn har två processorer som jobbar samtidigt.

Lumina - 留美奈
0

Prova att ändra tomten lite, så att eventuella hinder framför entrén försvinner.

Vad är att fuska?

Vänligen, Lumina

Carolina747
0

Har du provat rensa cache, eller se om du har korrupta filer? Eller provat fixa det med mods?

KastKatt
0

Har du testat att starta om spelet? Kan fungera bra och är bra att testa innan man testar svårare saker.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Ikajo
0

Jag har fortsatt spela flera gånger och samma saker händer igen, vad jag än gör och tomten är originalet, jag har inte gjort något med det. Datorn är knappt använd och rejält rensad innan jag fick den. Sims 3:an har buggat rejält från allra första början…

Lumina - 留美奈
0

Jag googlade lite på just detta med bokhandeln in Twinbrook, och det verkar vara flera som har samma problem som du. En har löst det genom att helt enkelt flytta bokhandeln till en helt annan lot.

Någon annan har löst det genom att flytta bokhandeln lite med hjälp av moveobjects on så att det blivit fler golvrutor mellan ingången och trottoaren.

Något av det fungerar kanske för dig?

Vänligen, Lumina

Ikajo
0

Jag får testa nästa gång jag spelar, det blir inte så mycket spelande när man pluggar…