The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
LĂ€st 6271 ggr
KastKatt
0

Legacy "Goff"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HĂ€r kommer jag skriva om min Legacy "Goff".

Grundaren: Bella Goff (pun intended đŸ˜ƒ)
HÄrfÀrg: Svart
ÖgonfĂ€rg: Hasselbruna
HudfÀrg: Mellan mörk.
LivslĂ„ngönskan: Den Perfekta TrĂ€dgĂ„rden
**Hennes fÀrdigheter Àr:
**Gröna fingrar
Perfektionist
Bokmal
Familjeinrikta
Tursam (ska gÄ i arv)

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berÀttelse om en annorlunda familj!

KastKatt
0

Kapitel 1. Hur allt började.

Bella vaknar upp pÄ ett fÀlt i en stad bland bergen. Hon har inte en aning om vart hon Àr, nÀr hon Àr eller ens vem hon Àr.

Hon hittar en plÄnbok i ena jackfickan, men den Àr i dÄligt skick. Det ser ut som om den har varit med i en brand, för att sedan bli överkörd för att sen bli slÀngd i en tvÀttmaskin.

-Bella G..Go
Goff?

Det lĂ€t onekligen bekant. Hon ser att det finns pengar kvar i planboken och hon tĂ€nker att om hon inte vet vem, var eller nĂ€r hon Ă€r sĂ„ fĂ„r hon ta reda pĂ„ det. 

Först och frÀmst, mÄste hon ha en bostad.

(ursÀkta för kvaliten pÄ bilderna, ska försöka fixa detta)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

-Vad Àr det hÀr för stÀlle? Hur har jag hamnat hÀr?

Det Àr mycket som snurrar runt i Bellas huvud. Ett mustaschprytt ansikte, stora mörka villor och ljus. Massa blinkande ljus.

Bella stÄr och tittar ut över fÀltet och funderar pÄ hur hon ska fÄ tag pÄ ett hus.

Det stĂ„r ett hus nĂ„gon enstaka kilometer ifrĂ„n Bella, det har en fin utsida men ser vĂ€ldigt tomt ut
 vad Ă€r det för hus?

Bella stirrar Ă„ter ut över fĂ€ltet och ser havet pĂ„ avstĂ„nd. Hon borstar av sig, drar efter andan och gĂ„r för att undersöka huset nĂ€rmare.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NÀr hon kommer fram till huset blir hon med en gÄng förÀlskad, det kÀndes som om det hÀr huset var det huset hon skulle leva och Äldras i. Bella sÄg framför sig hur barn lekte i buskarna och hur hon sjÀlv stod framför grillen.

Hon log för sig sjĂ€lv, barn? Hade hon barn nĂ„gonstans dĂ€r ute? Och förĂ€ldrar? Hon mĂ„ste ocksĂ„ ha förĂ€ldrar, men vart Ă€r de? Är de oroliga för henne.

Bella ser en lapp pÄ dörren med ett namn och telefonnummer, hon ringer numret och efter nÄgra toner svarar en mörk röst.

-HallÄ? det var en barsk och arg röst.

-Ja.. ehm, jag hittade det hĂ€r numret pĂ„ en dörr pĂ„ ett hus som ligger i nĂ€rheten dĂ€r jag
 ehm.. vaknade.. Bella kĂ€nde hur hon rodnade, det lĂ„ter otroligt, han kommer tro att jag Ă€r galen, vem vill sĂ€lja ett..

-Bella antar jag? Huset Àr ditt, eller ja, det Àr din slÀkts hus. Jag och min familj har tagit hand om huset lÀnge, men det har stÄtt tomt sÄ lÀnge att vi trodde att det skulle fÄ ruttna bort. Vi har varit tvungna att dra ut och slÀnga allt som fanns dÀr inne.

Jag var beredd pÄ att riva rucklet, men nÀr jag gick igenom alla papper stod det "skall innehavas av Bella". Och jag antar att det Àr du?

Bella visste inte vad hon skulle tro, vad var det egentligen som hÀnde?! Slutet av samtalet minns hon knappt. Mannen i telefonen sa att det var allt han visste och han ville slippa det gamla huset, och vore glad om hon klarade sig sjÀlv.

Ett hus? Ett eget hus?

(lite trivia! Köpte tomten och byggde huset, inredde med gratisgolven och de billigaste dörrarna och tapeterna. NÀr jag var klar hade jag 1357 kr, sÄ köpte lite blommor och poff! sÄ hade jag den summa jag ville ha :P)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella inredde sitt hem för nÀstan var enda krona av de 1300 simdaler hon Àgde. 5 simdaler blev det över, och hon Àger bara tvÄ smÄ dÄliga vÀgglampor.

-Nej det hĂ€r fungerar inte, jag vill leva med stil! tĂ€nkte Bella för sig sjĂ€lv och begav sig till biblioteket för att lĂ„na datorn och kolla efter lediga jobb.

Det fanns ett som passade perfekt pÄ stadens skola, och nÀr hon öppnade ansökan fick hon Àntligen veta vad staden faktiskt hette. NÄgot som hon helt glömt av att ta reda pÄ i allt tumult.

Staden hette Hidden Springs.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
6

Bella Àlskar verkligen att lÀsa, och bestÀmde sig för att gÄ och blÀddra bland volymerna pÄ biblioteket. NÀr hon stod och lÀste pÄ baksidan av en bok hörde hon en smÀll bakom henne.

Hon vÀnder sig om med hjÀrtat i halsgropen, men det Àr ingen dÀr.

Men
 det ligger en bok pĂ„ golvet som inte lĂ„g dĂ€r innan? Bella gĂ„r fram till den och vĂ€nder volymen om, "Var Ă€r Bella?" löd titeln.

Hon gick fram till nÀrmsta stol och satte sig och började lÀsa igenom boken och kÀnde kalla kÄrar lÀngst med ryggraden.

Den handlade om en ung kvinna som hette Bella, i en stad lÄngt bort i ett annat liv, som försvann spÄrlöst och ingen visste varför eller vad som hÀnt.

Bella strÀcklÀste boken men nÀr hon var pÄ vÀg dÀr ifrÄn sÄ fick hon en stor rysning över hela kroppen. Varför kÀndes det som om hon visste vad som skulle hÀnda i boken innan det hÀnde?

Slut pÄ kapitel 1.

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

ÄÄ vad bra du Àr! spÀnnande,följer!

// Linah 

Medarbetare pĂ„ djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#6 TACK! Det Àr första gÄngen och tycker det Àr lite klurigt. :D

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

#7 ja det kan nog vara klurigt, men jag tycker att det Ă€r jĂ€tte spĂ€nnande och vĂ€ntar pĂ„  fler kapitel :-D

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#8 ska skriva nÀsta nu! :D

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 2. Hur bygger man upp ett nytt liv?
Att pÄ nytt skapa sig ett liv i vuxen Älder nÀr man inte ens vet vem man Àr, det Àr allt annat Àn lÀtt. Speciellt nÀr man inte har nÄgra pengar.

Bella bor lÄngt frÄn jobbet och hinner knappt Àta, duscha och sova innan samÄkningsbilen stÄr och tutar utanför. Dusch? SÄnt lyx har inte Bella som lÀnge fick Äka förbi gymmet pÄ vÀgen hem för att duscha av sig i de kalla vattnet.

-Det kommer bli bÀttre, till slut. Bella suckar, hon har ju inte ens rÄd med spis. MÄnga dagar gÄr dÄ hon bara Àter snabbmÄltider bestÄende av bröd eller burksoppa, sittandes pÄ billiga utomhusmöbler i ljuset av en nattlampa.

-Jag SKA lyckas! Jag ska fÄ en befordran, kosta vad det vill! Bella suckade igen. Om hon bara inte vore sÄ ensam, men vart trÀffar man ens mÀnniskor?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella lyckas efter hÄrt slit först fÄ en löneförhöjning pÄ 3 simdaler(!) och lite senare fÄ sin befordan.

Hon köper sig först en dusch, och ett par dagar senare en SPIS. NÀr hon stod och lagade mat sÄ kom hon att tÀnka pÄ att det skulle vara mycket billigare att ODLA maten! Och nyttigare ocksÄ för den saken skull.

Hon anlade en vÀldigt enkel trÀdgÄrd som hon vÄrdade ömt. Hon kÀnde att detta var nÄgot hon kunde, Àven om hon inte visste vart hon lÀrt sig det.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

En dag bestÀmde sig Bella att Äka till biblioteket för att lÀsa mer om hur man odlar och in kom en man som hon blev ögonblickligen förÀlskad i.

Men, kÀndes inte hans ansikte bekant?

Carl var i alla fall hans namn, Àven om hon fick för sig att det borde börja pÄ M..

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Han föreslog att de skulle Äka hem till henne, Àven om hon sa att hon hellre ville vara hemma hos honom.

De Äkte hem till Bella och Carl var vÀldigt karismatisk och underhÄllande Àven om han Àven var vÀldigt grinig nÀr han inte fick som han ville.

Men hon kunde inte slÀppa kÀnslan att han var lik nÄgon, pÄ nÄgon annan plats.

Bella kunde ocksĂ„ kĂ€nna pĂ„ sig att det var NÅGOT som inte stĂ€mde med Carl, men vad det var kunde hon inte komma pĂ„.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Deras förhÄllande var intensivt, men kort. Bella vill ha barn men Carl slingrade sig ur Àmnet varje gÄng det kom pÄ tal.

Bella fick heller aldrig komma hem till honom, de skulle alltid vara dÀr.

-Varför ska vi ALLTID vara hÀr? Varför Äker vi aldrig hem till dig? Eller ut pÄ stan? Det Àr snart vinterfestivalen men du vÀgrar Äka dit med mig. Varför? Och varför svarar du inte alltid nÀr jag ringer?! Bella var ursinnig, nu hade hon fÄtt nog!

-Men du mÄste vÀl inte vet allt jÀmt?! Jag har vÀl ett liv och ett jobb att ta hand om, och har inte tid att rÀnna om kring pÄ nÄgra fjantiga festivaler? Carl tog handen innan för jackan för att ta fram mobilen, men nÀr han i sitt arga humör sliter upp mobilen ut tillsammans med nÄgot annat som landar mitt framför ögonen pÄ Bella.

Bella tittar pĂ„ föremĂ„let och förstĂ„r precis hur det ligger till. Hon örfilade Carl och sa "Jag vill aldrig mer se dig" och Ă„tervĂ€nde in i huset.

Carl var gift. Han hade lurat henne. Bella var sÄ arg att hon ville sprÀngas.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Hösten var passande för Bellas mĂ„ende. 

Hon orkade inte göra nÄgot alls de första dagarna utan sov mycket och hoppade över en dusch eller tvÄ.

Men nÀr hon en morgon vaknade och sÄg snön falla utanför fönstret kÀnde hon sig för första gÄngen pÄ flera dagar hungrig. Det var dags att gÄ upp.

-Jag behöver inte honom! Men jag vill gÀrna trÀffa nÄgon, men dÄ ska det vara helt och hÄllet pÄ mitt bevÄg!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Dagen efter gick hon till jobbet och fick Ă€nnu en befodran. 

-Det gÄr bra nu! sa Bella högt till sig sjÀlv, och gick ensam och rak i ryggen pÄ den "fjantiga" vinterfestivalen, och dÀr. DÀr trÀffade hon av misstag Jan.

Bella Äkte skridskor för vad hon antog var första gÄngen, det verkade Ätminstonde sÄ. Och nÀr hon Àntligen trodde hon fattat grejen sÄ faller hon och landar illa.

-Är du okej? Skadade du dig? Bella kĂ€nde hur starka armar hjĂ€lpte henne upp pĂ„ fötterna.

-Ja, det Ă€r ing
 oh. Hej.. Bella kĂ€nde hur hon rodnade nĂ€r hon kollade in i mannens ögon.

Allt gick fort frÄn och med den stunden. De pratade hela kvÀllen sen hjÀlpte Jan henne hem dÄ hon fortfarande haltade, fast var det inte pÄ fel ben?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Dagarna flög ivĂ€g, Jan och Bella trĂ€ffades sĂ„ ofta de kunde, och snart var det julafton. 

Bella och Jan smög in i sovrummet för lite "egentid" och Bella gick dÀr ifrÄn med vÀldigt stolta steg.

Carl var ett minne blott, som sÄ mycket annat.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Livet gick sÄ galant som det bara kan gÄ. Bella var fortfarande fattig, och det ekade fortfarande vÀldigt hemma i huset men Bella var nöjd.

Jan och Bella pratade om att flytta ihop, men ja. Det kÀndes inte riktigt rÀtt. Bella ville bo sjÀlv tills hon visste mer om sig sjÀlv och Jan, ja. Han ville inte lÀmna sitt hus som hans farfar hade byggt.

Men friden störs av att Bella bli sjuk. NÄgon dag efter julfesten börjar hon krÀkas sÄ mycket att hon sjukanmÀler sig frÄn jobbet.

-Rackarns! Jag vill komma lite högra upp i arbetslivet, inte ligga hÀr och vara sjuk!

Slut pÄ kapitel 2.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Om man vill ha lite bakgrundsinforamtion om vart idĂ©n till min legacy kommer.

TÀnkte om man inte kÀnner till eller kommer ihÄg Bella frÄn spel 1 och 2.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 3. En familj skapas.

Det var inte sÄ svÄrt att förstÄ, Bella hade bara blundat för vad som var sjÀlvklart. Hon var gravid.

Hon lÀngtade sÄ tills barnet skulle komma och spenderade sin ledighet med att förbereda sig inför förlossningen.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Till en början var Jan stöttande och intresserad, men Bella mĂ€rkte snabbt att han inte var sĂ„ intresserad av att faktiskt skaffa familj. 

Det förvÄnade Bella lite, men hon brydde sig faktiskt inte sÄ mycket. De hade haft det bra tillsammans men hon kÀnde att kÀnslorna började svalna.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Helt plötsligt var tiden kommen! Det var dags, barnet var pÄ vÀg! Men Jan presterade inte sÄ vÀl som Bella hade hoppats.

-HAR DU INTE LÄST BÖCKERNA?! Har du ingen aning om vad du ska göra? Det enda du behövde göra var att lĂ€sa tvĂ„ böcker om graviditet för att kunna hjĂ€lpa mig men det gjorde du inte?! Bella skrek pĂ„ honom imellan krystningarna.

-Det har varit mycket att göra, det har varit sĂ€kert 3 fester de senaste dagarna och jag har varit helt
 vad ska jag göra? Vad ska jag ta mig till?

Bella, som var förbered tog sjÀlv tag i det hela och tog en taxi till sjukhuset.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Bella hade haft det kÀmpigt, men ingenting spelade lÀngre nÄgon roll. För med sin egna dotter, med Cassandra, skulle allt lösa sig.

Det var jobbigt, och det Àr krÀvande att ta hand om ett barn (speciellt utan testingcheatsenabled), men Bella visste att hon skulle klara det. Familjen skulle vÀxa.

Och Cassandra skulle fÄ ett fint och tryggt hem.

Slut pÄ kapitel 3.

Vad tycker ni hittills?

Greetings.

Legacy Mwari.

Gasoline
0

SpÀnnande, nu blir jag nyfiken :-D följer!

lollynonna
0

Äh nu blir det Ànnu mer spÀnnande:D vÀntar pÄ nÀsta kapitel! kul med en liten cassandra ocksÄ;)

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#24 :D Det Àr roligt att lÄta handlingen gÄ som den gör, det hÀnder mycket som man inte alls vÀntat sig sÄ tar jag in det bara :P

#25 verkligen! men usch, har nog aldrig tagit hand om ett barn utan lite fusk, det Àr anstrÀngande, man gör inget annat Àn att mata och leka med dem :P

Greetings.

Legacy Mwari.

Mumsing
0

Följer! bra skrivet! :D

KastKatt
0

#27 oh tack! Det Àr som sagt första gÄngen :P

Greetings.

Legacy Mwari.

htt
0

Åh! Var lĂ€nge sen jag följde en ny legacy men denna mĂ„ste jag bara följa :D

KastKatt
0

#29 oh tack! Uppdaterar nog ikvÀll, det har skett en del spÀnnande saker :P

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 4. Cassandras uppvÀxt och sanningen om allt.

Bella njöt i fulla drag av att vara mammaledig med Cassandra, om hon inte var med Cassandra sÄ lÀste hon eller sÄ lÀsta hon för Cassandra. Men tiden gÄr allt för fort nÀr smÄbarn vÀxer upp, och ett-tu-tre sÄ Àr smÄbarns Ären förbi.

Även om Bella inte Ă€r i nĂ€rheten av att uppfölja sin livsönskan sĂ„ kĂ€nner hon sig stolt. Hon började med en liten sĂ€ng, minikylskĂ„p, toa och utomhusmöbler. Och nu hade hon ett hem, och en dotter med ljusa förutsĂ€ttningar, Ă€ven om hon var lite grinig av sig

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

BarnaÄren gick nog lika snabbt som smÄbarnsÄren och Bella började sakta kÀnna sig gammal. Men vad gör det nÀr hon hade en dotter som var sÄ duktig i skolan!

De hade inte rÄd med nÄgra speciella aktiviteter men de spenderade den tid de hade med festivaler och hemmamys, Àven om tillfÀllena blev allt mer sÀllan.

Bella var pÄ jobbet nÀstan jÀmt och om Cassandra inte var i skolan sÄ mÄlade hon.

Bella lade Àven mÀrke till att Cassandra Àrvt sin fars
 skarpa
 haka.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella stormade in i Cassandras rum

"DU FYLLER ÅR IDAG!"

ropade Bella sÄ fönsterna skallrade.

-Eh.. ja.. vaddÄ dÄ? svarade Cassandra förvirrat. Men hann inte ens fÄ svar pÄ sin frÄga innan Bella tog hennes hÀnder och de stormade i vÀg pÄ en sommarfestival, vilket rÄkar vara Cassandras favoritfestivaler.

Hela dagen skrattade de och hade det helt fantastiskt roligt. Cassandra visste att hon alltid skulle minnas denna dagen. Men allt blev Ànnu bÀttre nÀr de ÄtervÀnde hem, för dÀr var det ett överraskningskalas i hennes Àra!

Till och med hennes pappa var dÀr! Cassandra hade varit lite orolig för att vÀxa upp, bland annat för att hon vantrivdes sÄ med sitt utseende. Bella sa alltid till henne att hon Àrvt det av sin pappa men Cassandra sÄg varken sin mamma eller pappa nÀr hon tittade sig i spegeln.

Men allt detta glömde hon av och hade vÀrldens roligaste födelsedag som höll pÄ sÄ lÀnge att hon kom sent till skolan dagen efter.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

TonÄrslivet var inte det enklaste för Cassandra, vilket "lite" hade att göra med hennes egenskap "grinig" som stÀllde till det för det mesta.

Men hon var fortfarande lika ambitös som alltid och spenderade dagarna med skola, lÀxa, jobb, mÄla och gitarr. Det sista var nÄgot hon kÀnde att det var rÀtt för henne. Musik var hennes grej.

Hennes dÄliga sjÀlvkÀnsla var den samma, tills en dag dÄ hon stötte pÄ Jacob. En bekant som hon trÀffat innan.

Jacob och Cassandra blev bÀsta vÀnner, och helt plötsligt brukade Cassandra smita ut om kvÀllarna och annat bus bara för att fÄ trÀffa Jacob.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

En dag nÀr Cassandra var med Jacob vaknade Bella av ett ljud som var obehagligt bekant, Àven om hon inte visste varför.

Hon smög upp och blev sÄ rÀdd att hon frös pÄ stÀllet.

En bekant
 varelse?.. stod pÄ hennes veranda och antecknade.

Minnes bilder av ljus och sladdar dök upp framför hennes ögon och hon var tvungen att sĂ€tta sig ner. 

NÀr hon kikade ut igenom fönstret frÄn stolen hon satt pÄ sÄg hon nÄgon slags flygande farkost som inte borde kunna existera och ett grönt ljus som fick Bella att bli knÀsvag.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella kom till liv igen, utan att veta hur lĂ„ng tid som hade gĂ„tt, men nu kunde hon höra Cassandra i duschen. NĂ€r hade hon kommit hem? 

Bella satt fortfarande pÄ samma stol i köket nÀr hennes mobil ringde. Hon tog upp mobilen och det var inget vanligt nummer som stod dÀr utan bara konstiga tecken.

-HallÄ?

-Pratar jag med Bella? Bella Goth frÄn Jorden?

-Eh ja, eller Goff tror jag att det ska vara? Vem Àr detta? Rösten i mobilen lÀt konstig, instÀngd eller om om man pratade in i en burk. men oh sÄ bekant.

-Nej. Goth. Du har uppnĂ„tt ett bra resultat och har inte försvunnit, du har alltsĂ„ lyckats. men varför vet vi inte. Men du förtjĂ€nar att veta sanningen.

Bella kÀnde en obehaglig kÀnsla som om magsÀcken vÀndes ut och in. Vad var det som hÀnde?! Hon sÄg Cassandra komma ut med hÄret i handuk, sÄg hur hon betraktade sig sjÀlv i spegeln och suckade sorgset. Cassandra tittade upp, log mot Bella och gick in och la sig.

Detta hÀnde alltsÄ, det var ingen dröm.

-Vill du veta? sa den konstiga rösten, det pÄminde om hur man kunde tÀnka sig att en robot skulle lÄta.

-Ja

HĂ€r började personen i luren berĂ€tta om en historia lĂ„ngt bort i en annan tid om en kvinna som hette Bella Goth, som hade försvunnit. Hur de (vilka "de" var förstod hon aldrig) sökt efter henne men aldrig hittat henne. 

Bella ville plötsligt inte veta mer, vad var det hĂ€r? Var hon bara nĂ„got
 kopierat? framodlat?

-OriginalObje
 Personen vi tog hĂ„rstrĂ„t ifrĂ„n Ă€r ett mysterium. Vi fann en kvinna med samma namn som var vĂ€ldigt lik Bella pĂ„ en plats er folk kallade för Uddaholm. Men denna Bella var inte original-Bella, precis som du inte Ă€r det.

Vilka ni Bellor Ă€r eller vart ni kommer ifrĂ„n vet vi inte, vi vet inte ens vem som skapar er, men vi tror att det Ă€r nĂ„gra av vĂ„rt folk. OrignalBella hade tvĂ„ barn och en man. Sonen hette Alexander, mannen Mortimer och dottern hette Cassandra. 

Bella fick nog. "NEJ, jag vill inte höra mer! JAG vill inte veta mer!!"

Bella slÀngde pÄ luren och gick ut en lÄng promenad för att tÀnka. NÀr hon sedan kom hem sÄg hon Cassandra igenom fönstret. Hon stod i sitt rum och mÄlade.

Bella stod kvar lĂ€nge och tittade pĂ„ sin dotter. "inte originalCassandra", dotter frĂ„n "Inte originalBella". Men det spelar Ă€ndĂ„ ingen roll. Vi Ă€r lika Ă€kta som nĂ„gon annan, och vi Ă€r kvar. 

Men Bella bestÀmde sig för att ta sin berÀttelse med sig i graven.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Över natten Ă„ldrades Bella, och hennes hĂ„r grĂ„nade. Hon sĂ„g med tĂ„rar i ögonen hur hennes VACKRA egna dotter gick pĂ„ sin bal.

Bella funderade mycket över vad som hon fĂ„tt veta. Men ju mer hon tĂ€nkte pĂ„ det. Ju mer kĂ€nde hon att hon inte brydde sig. Det Ă€r ovĂ€sentligt. 

NÀr hon sÄg sin dotter vÀxa upp frÄn busig tonÄring till ung kvinna kÀnde hon att hon hade lyckats med nÄgot bra. Och det kommer gÄ bra för Cassandra, hon kunde stÄ pÄ sig sjÀlv.

Och den dĂ€r Jacob kom hem pĂ„ besök allt oftare

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Cassandra vÀxte upp och hennes bÀste vÀn Jacob var plötsligt mer Àn bara en vÀn.

KÀnslor började blomma upp som hon aldrig kÀnt förut. Och nÀr hon tog mod till sig och erkÀnde sina kÀnslor fick svaret:

-Om du bara visste hur lÀnge jag vÀntat pÄ de orden! och han kysste henne sÄ lÀnge att det kÀndes som om de lÀttade frÄn marken.

Allt var bra nu.

Cassandra fick jobb inom musikbranschen och kÀnde att nu började hennes liv, pÄ riktigt.

men nĂ€r hon var pĂ„ vĂ€g till jobbet skulle hon byta skiva i bilen, och tappar den. Hon böjde sig fram för att ta upp den och nĂ€r hon tittar upp ser hon ett skarp grönt ljus och sen minns hon inget mer Ă€n konstiga ljud, och blixtrande ljus

slut pÄ kapitel 4.

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

ett ufo?? har de tagit henne? đŸ‘»

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#39 Cassandra? Den som det vet! :O

Greetings.

Legacy Mwari.

Gasoline
1
KastKatt
0

#42 blev mycket uppdateringar i det senaste kapitlet fÄr se om jag orkar lÀgga upp nÀsta idag, annars kommer det i morgon. Nu börjar ju del 2. Om Cassandra.

Greetings.

Legacy Mwari.

Jina
0

Det Àr 11e idag.

KastKatt
0

#43 Ja, det har hÀnt vÀldigt mycket trÄkigheter det senaste sÄ jag har inte haft nÄgon lust att skriva.

Ska försöka uppdatera om nÄgra dagar.

Greetings.

Legacy Mwari.

Jina
0

TrÄkigt att höra.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

Hoppas det kĂ€nns bĂ€ttre snart igen. Vill ju veta hur det gĂ„r. 😛

VĂ€nligen, Lumina
♫â™Ș Love me or leave me... â™Ș♫
HEY! Where is everybody going??

KastKatt
0

Generation tvĂ„, Cassandra - Kapitel 1 att starta eget.

Bella och Jacob var utom sig, vad hade hÀnt med Cassandra? Bella ringde polis, men polisen fann Cassandras bil i en vÀgkant men utan nÄgra som helst spÄr av Cassandra.

Men efter flera mĂ„nader fick Bella ett samtal ifrĂ„n sjukhuset. 

-Det var en kvinna som var ute med sin hund som fann henne vid vattenfallet, ansiktet var i vÀldigt dÄligt skick och hon hade nÄgra brutna ben.

Vi misstĂ€nker att hon varit uppe pĂ„ berget vid vattenfallet och sen fallit. Men det konstiga Ă€r att hon ser inte alls ut som hon gör pĂ„ sitt ID, och det ser ut som om hon har blivit opererad, men det Ă€r inte möjligt

Bella lyssnade pÄ lÀkarna och for med ilfart till sjukhuset. Hon fick veta att anledningen att hon inte blivit kontaktad tidigare var för att de hade svÄrt att identifiera henne dÄ till och med tÀnderna Àr annorlunda, men att dnat och blodet Àr det samma som Cassandras.

Vad var det som hÀnde egentligen?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NĂ€r Bella kom till sjukhuset satt Cassandra i en sjukhussĂ€ng och sĂ„g ut igenom fönstret. Även om hon hade ryggen emot Bella sĂ„ kunde hon se att hennes dotter mĂ„ vara förĂ€ndrad, men det var fortfarande Cassandra.

Cassandra stĂ€llde massor av frĂ„gor om vad som hade hĂ€nt och varför hon inte kunde fĂ„ en spegel, men Bella kunde bara sĂ€ga det lilla hon visste, som lĂ€karen sagt. 

Även om Bella kĂ€nde att det kanske fanns fler saker att berĂ€tta. 

Cassandra följde med Bella hem, och kÀnde att hennes mamma var gammal. Bella gick lÄngsamt och mödosamt. Nu var det dags att hon tog tag om allt hemma. Bella ska fÄ gÄ i pension och njuta av det livet hon byggt upp.

NÀr de kom hem sÄ gick Cassandra lÄngsamt in i badrummet mot spegeln och fick en stor chock. Vad hade hÀnt?

Generation 2: Cassandra Goff
HĂ„rfĂ€rg: Svart
ÖgonfĂ€rg: Bruna
HudfĂ€rg: Mellan mörk.
LivslĂ„ngönskan: Storfilmskompositör.
**Hennes fÀrdigheter Àr:
**Grinig
Virtios
Hundperson
Modig
Tursam (ska gĂ„ i arv)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Cassandra mÄdde lite konstigt, bÄde invÀndigt och utvÀndigt vilket kanske inte var sÄ konstigt dÄ det var mycket som skett det senaste.

Cassandra började med att ringa Jacob för att berÀtta vad som hÀnt sÄ att han inte skulle fÄ en chock nÀr de sÄgs.

Jacob sa att det var henne han ville ha inte hennes utseende, och Àven om det fick börja om lite frÄn början sÄ var de fortfarande lika förÀlskade.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Snart förstod Cassandra vad som var pÄ gÄng, hon var gravid! Dock verkade inte Jacob vara lika intresserad av barn som Cassandra Àr, nÄgot som Cassandra kÀnde att hon inte hade lust med.

Hennes liv hade det senaste förÀndrats sÄ mycket att hon inte orkade bry sig om att han var Barnslig.

Men Bella blev överlycklig, för om hon skulle vara Àrlig, sÄ var det lite trist att vara pensionÀr. Och en dag nÀr de satt i trÀdgÄrden och pratade medan Bella lagade mat sÄ kÀnde hon det hon sÄg framför sig nÀr hon sÄg huset första gÄngen.

Grill, familj och kÀrlek.

Slut pÄ kapitel 1.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 2. Tre generationer under samma tak.

Dagen med stort D var inne, Cassandra vaknar mitt i natten av att barnet Ă€r pĂ„ vĂ€g och Jacob
 reagerade ungefĂ€r lika bra som sin egen far hade gjort nĂ€r hon var pĂ„ vĂ€g. 

Cassandra kÀnde att detta var mer Àn vad hon orkade, och tÀnkte att de kan Àlska varandra men tanken pÄ att han skulle flytta in försvann snabbt.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Cassandra kommer hem med sin nyfödde sÄn och lÀgger honom i Bellas armar.

Bella kÀnde sig 20 Är yngre och mindes dagen dÄ hon tog hem Cassandra och höll henne pÄ samma sÀtt i sina armar.

-Vad tÀnkte du döpa honom till? frÄgade hon sin dotter.

-Alexander

Bella fick en konstig kÀnsla i magen, hur.. kan hon veta? Eller Àr det bara ett sammantrÀffande?

Men allt försvann nÀr hon kramade sitt egna lilla barnbarn.

Greetings.

Legacy Mwari.

[linn8]
0

Följer

KastKatt
0

#53 vad roligt :)

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

sĂ„ 
 spĂ€nnanade! men vad konstigt med cassandrađŸ€”vem Ă€r alexander?

// Linah 

SolGerbilsidanSol

HĂ€stMunken22
0

Följer :)

KastKatt
0

#55 Oh nej! Hade visst uteslutit det frĂ„n historian! 

OM ALEXANDER:

Original-Bella var gift med en man vid namn Mortimer och hade tvÄ barn, de hette Cassandra och Alexander :)

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

#57 ahaa dÄ fattar jag :D

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#58 nÀr Bella fick reda pÄ sin bakgrund sÄ skrev jag frÄn början lÀngre men sidan krascha sÄ fick skriva om.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 3. Ett mystiskt paket, eller tvÄ.

Bara nÄgon dag efter Cassandra kommit hem sÄ kom det ett mystiskt paket frÄn en slÀkting hon aldrig har hört talas om. Paket sÄg ut att vara slitet och gammalt, som om det hade fÀrdats lÄngt och lÀnge.

NĂ€r hon öppnade paket sĂ„ lĂ„g det en liten blĂ„ docka med en etikett runt ena handleden. 

"Jag vill att du ska ha denna, dÄ den alltid varit din. Ni kommer Àlska varandra mer Àn vad ni trodde var möjligt. Hon heter Knyttet."

Cassandra frÄgade Bella om hon förstod nÄgot av paket, men Bella var lika förvÄnad hon. Men sÄ fort Alexander fick syn pÄ dockan ville han ha den och slÀppte den aldrig med blicken.

Dagarna gick och Cassandra hade börjat trÀffa Jacob igen, trots hans barnslighet sÄ Àlskade hon honom. Helt plöstligt var det Äter samma visa. Hon Äkte till sjukhuset för att fÄ en spruta mot vad hon trodde var influensa sÄ fick hon veta att hon var Gravid igen.

NÀr hon senare kom hem pÄ kvÀllen tittade hon till Alexander, och viskade -Oh, du lille, nu ska du fÄ ett syskon.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Det gick frÄn vÄr till sen sommar nÀr Alexander vÀxte upp till smÄbarn och Cassandra fick allt större mage.

Alexander lekte mest med Knyttet och sin logikleksak, Àven om Cassandra aldrig förstod vart han fick logiksinne ifrÄn.

Bella tog vÀldigt mycket han om Alexander medan Cassandra spendera mycket av sin lediga tid med att spela gitarr sÄ hon snabbt skulle kunna komma tillbaka in i jobbet sedan nÀr barnet var fött.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

SÄ var dagen dÄ det var dags för förlossning igen. Bella stannade hemma med Alexander men kunde inte sova en blund medan Cassandra var borta.

Hon gick framÄt tillbaka tills Cassandra ÄtervÀnde hem med det nya tillskottet till familjen, Bella Juniora (Bella J).

Med Bellas pension och Cassandras ledighet gick de första dagarna bra med det nya barnet. Cassandra sov vÀldigt mycket medan Bella tog hand om Alexander och lÀrde honom gÄ och tala.

Bella njöt, att höra smÄ barnfötter som springer om kring i huset var nÀstan för bra för att vara sant.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Cassandra ÄtervÀnde till jobbet nÀr Bella J blivit stor nog att mormor ska kunna ta hand om henne och fick jobba vÀldigt hÄrt för att ta igen den tid hon missat. Men efter redan en dag sÄ fick hon en befodran och fick stjÀrnstatus tvÄ!

NÀr hon kom hem efter jobbet var det dags för kalas, dubbelkalas till och med. Alexander och Bella J fyllde bÄda Är och Cassandra kÀnde hjÀrtat svÀlla av stolthet.

(Alla kommer hĂ€danefter fĂ„ en egen fĂ€rg. Alexander har  gul och Bella J orange. Mest för skojskull)

Slut pÄ kapitel 3.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 4. VĂ€nskapsband skapas.

Alexander hade brÄs pÄ sin pappa vad gÀllde sitt utseende men Àr lika duktig i skolan som Cassandra var som barn. Men sÄ fort lÀxorna var gjorda efter skolan sÄ började han leka med Knyttet, och helt plötsligt förvandlades Knyttet, till en mÀnniska!! eller ja.. nÀstan.

Alexander spenderade varje stund med Knyttet, ingen lyssnade som hon.

Men Cassandra blev orolig för Alexander. Spenderade massor av tid att prata och skoja med dockan. Det Ă€r nog inte sunt att umgĂ„s sĂ„ mycket med en liten leksak

Cassandra sÄg inte Knyttet för vad hon blivit utan sÄg fortfarande bara en liten leksak.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Men Bella var inte orolig.

Bella hade under sina Är som lÀrare inom logik sett bÄde det ena och det andra som mÄnga inte trodde var möjligt.

Bella fick en ide hur hon kunde hjÀlpa Alexander, men kÀnde sig stressad. 103 dagar Àr inte dÄligt för en sim, men Bella Àr orolig att hon inte skulle hinna men spenderade bÄde natt och dag framför kemibÀnken till den dag dÄ hon lyckades.

-Alexander!

-Jag kommer mormor!

-Jag har en sak till dig, för jag vet vem du pratar med pÄ ditt rum och jag vet nu hur alla ska tro pÄ vad du sÀger och inte tro att du Àr galen.

Alexander stod tyst och tittade ner i golvet. Han skĂ€mdes samtidigt som han var tacksam för sin mormors stöd. 

-Jag har en gÄva till dig, men dÄ mÄste tÀnkte över ditt val noga för nÀr du vÀl tagit valet sÄ finns det ingen ÄtervÀndo.

Alexander tog emot paketet och la det i sin ryggsÀck och tÀnkte noga över vad hans mormor hade sagt, men nÀr han mötes av de ljusa blÄ ögonen nÀr han kom tillbaka sitt rum sÄ visste han direkt vad han skulle göra.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander kallade in Knyttet i sin mormorsrum medan Bella satt pÄ en stol i hörnet. Han bad henne sitta kvar, han visste nÀmligen inte alls hur det skulle gÄ.

Skulle det ens fungera?

-Knyttet, om du dricker detta sÄ kommer alla att kunna se dig. Inte bara för att de andra inte ska tro att jag Àr galen utan för din skull. Om du vill bli en del av vÄr familj pÄ riktigt?

Knyttet nickade och kramade Alexander. De hade varit tillsammans frÄn dag 1, och ville spendera alla andra dagar tillsammans ocksÄ.

Alexander kÀnde hur hans hjÀrta slog en volt nÀr Knyttet kramade honom.

Han tog upp elixiret och gav det till Knyttet som direkt svepte det. Sedan började Knyttet förvandlas, nu kommer alla kunna se henne!

Men vad förvÄnad han skulle bli nÀr dimman och glittret la sig.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Knyttet blev inte bara synlig för alla, hon blev mĂ€nsklig
. eller. nĂ€stan!

Hennes gröna hÄr, lysande blÄ ögon och ljustblÄa hud gjorde att Knyttet verkligen stack ut bland andra.

Men Alexander tyckte att hon var det sötaste han nÄgonsin sett.

De dÀr ljusa ögonen som han sett sÄ lÀnge han kan minnas tittade nu tillbaka honom och de kramades hÄrt.

Cassandra kom nÀr Bella och Alexander ropade pÄ henne, och tro att hon tappade hakan nÀr hon mötes av detta grönhÄriga yrvÀder.

-Om ditt barn sÀger att de har en kompis ingen ser, sÄ kanske du ska lyssna pÄ ditt barn och inte bara tro att de Àr galna! Sa Knyttet och spÀnde ögonen i Cassandras.

Cassandra stod tyst och började sedan skratta högljutt som Knyttet stÀmde in i och snart skrattade alla sÄ mycket tills de fick ont i magen.

Cassandra gick fram till Knyttet och sa: -VĂ€lkommen till familjen Goff!

"Goff?" tÀnkte Bella. Nej, det Àr kanske dags att hon berÀttade allt för Cassandra, hon borde fÄ veta om sitt arv.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Senare pÄ kvÀllen sÄ hörde Bella att Bella J vaknade och hon gick upp för att lÄta Cassandra sova, det har varit mycket för en dag sÄ hon behövde fÄ sova lite.

NÀr Bella stod dÀr med den nu ganska stora flickan i famnen sÄ visste hon vad hon skulle göra. Hon skulle berÀtta allt, hon var inte ung och ville inte lÀngre ta med sig sin hemlighet ner i graven.

Efter att Bella J somnat kollade Bella pÄ klockan, klockan var 5 pÄ morgonen. Cassandra var ledig idag sÄ Bella gick och la sig nÄgon timma till innan Cassandra skulle vakna.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella somnade aldrig riktigt sÄ nÀr Cassandras klocka ringde kl 7 sÄ gick hon upp direkt och vÀntade pÄ att Cassandra gjorde sig i ordning.

-Vi mÄste prata, du behöver veta mer om arvet vi bÀr med oss. Eller i alla fall om det lilla vi vet.

-Jag hade en kÀnsla att det var nÄgot som inte stÀmde med oss, sa Cassandra med ett leende.

De satte sig ner och Bella började berÀtta, och Cassandra satt helt lugnt och lyssnade, för Cassandra kÀndes det som om hon hört det förut. I en dröm eller att hon pÄ nÄgot annat sÀtt hade hört det innan.

NÀr Bella var klar kÀnde hon hur en sten lyfte frÄn hennes bröst, hon kÀnde sig sÄ otroligt lÀttat.

Cassandra reste sig och kramade sin mamma lĂ€nge. Cassandra kĂ€nde ocksĂ„ en sten lyfta. Allt med olyckan kĂ€ndes inte lika konstigt lĂ€ngre. Det var fortfarande obehagligt, hon var fortfarande inte van att se sig sjĂ€lv i spegeln. Men nu VISSTE hon att hon inte hade varit ensam i alla fall. 

Slut pÄ kapitel 4.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Vad tycker ni lÀsare?

Är det okej att jag klistar ihop bilder som jag gör, och skriver ett lite lĂ€ngre inlĂ€gg istĂ€llet för att skriva flera?

Att en del kapitel Àr olika lÄnga?

Om Handlingen?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 5. Bellas dröm uppfylles.

Bella sÄg Ànnu ett barn vÀxa upp till barn och kÀnde att hon trivdes mycket bÀttre nu nÀr det ekar av skratt i varje rum, Àn det tomma hus hon en gÄng flyttade in i.

Hon mÀrkte ocksÄ att det verkar vara nÄgot mystiskt med sina barnbarn. Det sker mystiska saker kring dem, och hon var nÀstan helt sÀker pÄ att hon sÄg hur Bella J tog en pensel utan att faktiskt röra den.

Bella J verkar ha konstnÀrs gener och spenderar mycket av sin lediga tid med att mÄla till bÄde Cassandras och Bellas förtjusning.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

SÄ en sen höstkvÀll sÄ skedde det Bella en gÄng förutspÄtt utan att hon ens tÀnkte pÄ det till en början.

Hela familjen ville ta vara pÄ den sista vÀrmen i luften innan vintern kom, och var Àr bÀttre Àn att grilla med familjen en lördagskvÀll?

De satt och skrattade och pratade lÄngt efter barnens egentliga sÀngtid.

Bella suckade och sÄg pÄ sina familj medan de tjafsade om vilket som var det bÀsta tv-programmet och kÀnde att livet blev sÄ mycket bÀttre Àn hon nÄgonsin hade kunnat ana.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Det var som om det var menat att kvÀllen innan skulle ske nÀr den skedde.

För pĂ„ söndags morgonen efter en gemensam frukost sĂ„ vandrade Bella vidare efter att  tagit hand om sin Ă€lskade frukost.

Hon fick inte sin livsönskan uppfyllt, men det brydde hon sig inte det minsta om.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Hela familjen sörjde sjÀlvklart Bellas bortgÄng, men Bella var 119 dagar vilket Àr en vÀldigt bra levnadslÀngd.

De satte sig ner och diskuterade om de skulle skicka gravstenen till kyrkogĂ„rden men bestĂ€mde sig för att skapa en egen kyrkogĂ„rd. SĂ„ att de alltid skulle kunna besöka Bella nĂ€r de ville, och kanske kommer Bella besöka dem ocksÄ ?

Slut pÄ kapitel 5.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 6. KÀrlek föds.

Vad Àr bÀttre bot mot sorg Àn glÀdje och kÀrlek?

NÀr Knyttet och Alexander tvÄ dagar efter Bellas bortgÄng fyllde Är sÄ körde de pÄ som om inget hade hÀnt.

De bÄda barnen hade klÀtt upp sig vÀldigt fint inför dagen i Àra och det var en familjefest och Cassandra var vÀldigt glad över att se sitt allra första barn bli tonÄring och dessutom stÄtt pÄ hederslistan i skolan för hans bra betyg.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander och Knyttet umgicks lika nĂ€ra som alltid. Men det börjar vĂ€xa fram Ă€nnu djupare kĂ€nslor Ă€n tidigare. 

NÀr de Ät mat och deras hÀnder möttes rodnade bÄda, och Cassandra sÄg pÄ dem och var glad att Knyttet var en trevlig och SYNLIG flicka.

Knyttet och Alexander var vÀldigt duktiga i skolan och nu nÀrmade sig balen med stora steg. Knyttet som fortfarande hade lite svÄrt att fÄ andra vÀnner i skolan var orolig över att fÄ gÄ pÄ balen sjÀlv tills hon tog mod till sig och frÄgade Alexander, som var lika orolig sjÀlv. Alexander blev vÀldigt lycklig över att fÄ gÄ med Knyttet pÄ den kommande balen.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Senare pÄ kvÀllen smet Alexander och Knyttet ut och tittade pÄ stjÀrnorna tillsammans, de sÄg ett stjÀrnfall och önskade nog ungefÀr samma sak.

NÀr de sedan skulle gÄ in sÄ skedde det nÄgot, de kysstes, för allra första gÄngen.

Slut pÄ kapitel 5.

Greetings.

Legacy Mwari.

jiithra
0

följer.
Jag tycker det Àr ok att du lÀgger ihop bilder, och att kapitlena blir olika lÄnga ;)
Btw, diggar Knyttets namn ;)

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare pÄ Lajv ifokus

KastKatt
0

#78 Tack! :D

Vad bra, det kÀndes som nu det sista sÄ har jag fÄtt in stilen ocksÄ sÄ att bilderna ser bÀttre ut nÀr jag klipper ihop dem. Vill gÀrna att det ska bli mer sÄ man ser de faktiska hÀndelserna. Vad bra :) Jag skriver ju efter vad som faktiskt sker, jag bestÀmmer inget i för vÀg.

Haha, eller hur! Det var namnet dockan hade nÀr den kom :)

Greetings.

Legacy Mwari.

HĂ€stMunken22
0

JĂ€ttebra legacy!

KastKatt
0

#80 oh tack! min första och blir sÄ glad över alla följare!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Kapitel 6. Mycket pÄ en gÄng.

NÀr Alexander en dag efter skolan letade igenom sin ryggsÀck sÄ fann han en konstig pinne. NÀr han höll i den kÀndes det som om hans fingertoppar brann, fast pÄ ett spÀnnande sÀtt.

Utan att tÀnka pÄ det sÄ slÀngde han med pinnen och upptÀckte hur det flög gnistor frÄn den.

DĂ„ gick det upp för honom. 
Han Àr en hÀxa.

Men. Hur kan han vara det?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

*TUT TUT*

-KOM. IGEN. NU. Sluta lek! Vi mÄste gÄ! Skrek Knyttet pÄ Alexander, med ett illa dolt leende.

Alexander var helt fascinerad av sin trollstav och hade till och med bett sin mamma Cassandra om pengar till en AlkemibÀnk, vilket han fick, fast den var till alla.

-Jag Àr klar! sa han och tog ett skutt för att komma och kittla Knyttet som stod och fixade det bÄngstyriga gröna hÄret.

Det var dagen B. Det var dags för bal.

Alexander och Knyttet steg in i limousinen och dansade hela natten, de blev till och med balens Kung och Drottning. Vilket inte var sÄ konstigt för aldrig hade man sett ett par som dansade sÄ bra.

Men paret hade bara ögon för sig sjÀlva, för den kvÀllen gick förÀlskelsen till djupkÀrlek.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NÀr det förÀlskade paret kom hem pÄ kvÀllen stod Alexander och blickade lyckligt ut igenom fönstret.

Han hade alltid haft nÄgon slags relation till stjÀrnorna, han kÀnde som ett slags drag till dem.

Och dÄ, plötsligt, fick han se ett ljus. TvÄ ljus, sen massa olika ljus.

Alexander gick ut för att titta vad det var och tittade upp, dÀr var det nÄgon slags konstig farkost!

Alexander blev plötsligt rÀdd och försökte springa dÀr ifrÄn, men han kÀnde att han inte kom nÄgonstans. Eller jo, men Ät fel hÄll.. han lyfte..

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Flera timmar senare precis innan solen skulle gÄ upp landade han pÄ samma plats som han förts ivÀg.

Men han mindes inget alls.

Det första han mÀrkte var att hans mormor Bella stod över honom, trodde han.

Det var Cassandra, men hon hade Äldrats och hade hÄr lika vitt som snö.

Men nÀr Cassandra ledde in Alexander sÄ mötte de FAKTISKT Bella, eller. Spöket av Bella. Hon satt som alltid och lÀste och mÀrkte knappt att de stod och betraktade henne.

Cassandra satte sig sedan pÄ soffan och berÀttade samma sak som Bella hade berÀttade för henne. Om deras relation till stjÀrnorna.

Detta betydde dock inte mycket för Alexander, det var inte riktigt relaterat till honom pÄ samma sÀtt. Men, det förklarade i alla fall en del.

Men varför gör de sÄ hÀr hans familj?

Slut pÄ kapitel 6.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 7. Bella J.

Det var en vÀldigt intensiv tid för alla, Cassandra uppfyllde Àntligen sin livsönskan och började fundera pÄ pension. Men samma dag sÄ fick hon en fruktansvÀrd nyhet, Jacob hade dött.

De hade inte trÀffats pÄ lÀnge, men Cassandra kÀnde ÀndÄ som om hjÀrtat gick i flera delar.

Cassandra kÀnde att hon behövde jobbet ett tag till. För nu har de ingen backup om pengarna skulle ta slut. Och hennes barn skulle dÄ inte svÀlta.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Helt plötsligt var det dags för kalas igen, nÄgot som Cassandra var lÀttad över.

Men det var ocksÄ svÄrt att se sin lilla dotter vÀxa upp till en ungdom, om oh vad vacker hon var!

Alexander smög fram och viskade i Bellas öra och Bella spÀrrade upp ögonen och sprang in i sitt rum med Alexander hack i hÀl. Sedan hörde hon ett vÀldigt skrattande och jublande.

Cassandra var nyfiken men ville hellre att hennes barn kom till henne nÀr de var redo.

Knyttet gick igenom rummet uppenbarligen i andra tankar. Deras blickar möttes och Knyttet log blygt, och skyndade in i hennes och Alexanders numera gemensamma rum.

Cassandra kÀnde sig tillfreds. Knyttet var bra, vilket var viktigt för henne. För nu nÀr hennes hÄr gÄtt frÄn svart till vitt Àr det dags att tÀnka pÄ att alla klarar sig sjÀlva.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Att Bella skulle klara sig sjÀlv var Cassandra inte orolig för, hon hade alltid varit sjÀlvstÀndig.

Kanske lite FÖR sjĂ€lvstĂ€ndig ibland. Bella stĂ€llde till med sĂ„ mycket hyss att hon hade utegĂ„ngsförbud var annan dag och fick till och med stĂ„ i skamvrĂ„n ett par gĂ„nger.

Men sÄ fort Cassandra lÀmnade rummet sÄ flög det smÄ gnistor kring hörnet.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

En kvÀll satt de samlade kring bordet och Ät kvÀllsmat, Knyttet dÀremot höll pÄ att dra i benen och strÀcka ut sina muskler.

SÄ avbröt Alexander tystnaden:

-Mamma, du kanske förstÄtt att det Àr nÄgot pÄ gÄng. För mig och Bella alltsÄ. Bella kollade försiktigt upp igenom luggen, men förlitade sig som sÄ mÄnga gÄnger innan pÄ att Alexander skulle sköta snacket.

-Vad det Àn Àr, sÄ Àlskar jag er. Ni Àr det bÀsta i mitt liv och jag kommer alltid vara stolt över er. sa Cassandra, mer för att stötta Alexander i vad han skulle sÀga Àn av oro.

-Vi Àr hÀxor. BÄde jag och Bella. Men vi vet inte vart det kommer ifrÄn. Det mÄste vara ifrÄn pappa?

Cassandra tÀnkte efter, hon hade aldrig sett Jacob hÄlla pÄ med magi, men det mÄste ju komma dÀrifrÄn.

Hon tittade pÄ sina barn och utbrast -LÄt mig se lite dÄ!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NÀr alla hade gÄtt och lagt sig sÄ gick Cassandra runt i huset och plockade disk och försökte lÀsa.

Hon kÀnde sig rastlös och tittade ut för att se om det var bra vÀder ute, hon kanske skulle ta en promenad. DÄ sÄg hon det.

En av DEM. StÄende i hennes trÀdgÄrd.

Hon hade försökt att inte tÀnka för mycket pÄ att Alexander blivit bortförd Àven om det gjort han vÀldigt nervös.

Han var ju Neurotisk och behövde inte mer för att oroa honom.

Slut pÄ kapitel 7.

Greetings.

Legacy Mwari.

nelleeh
0

Älskar historien!!!! HĂ€xor och Rymdvarelser Ă€r ju nĂ„tt av det jag gillar mest i the sims. Knyttet Ă€r ocksĂ„ jĂ€tte söt!😃

KastKatt
0

#91 TACK! hih ni Àr sÄ himla söta alla följare!

Älskar henne! Lite blyg sĂ„ dĂ€r. Enda jag Ă€ndrat Ă€r frisyren (hon hade grönt med röda toppar) och hudfĂ€rgen. Hon hade en normal hudfĂ€rg frĂ„n början, men ville att hon skulle se mer speciell ut :P

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

En hÀlsning frÄn Generation 3 till alla lÀsare!

(Det var lÀttare sagt Àn gjort att fÄ alla att posera :P)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 8. En ny generation vÀxer upp.

Det Àr kvÀllen före Alexanders och Knyttets födelsedag och det festas för fullt i Goffs hus!

Cassandra spelar gitarr och Alexander och Bella dansar och skrattar till det deras mamma spelar.

Knyttet sitter pÄ golvet bredvid och skrattar och fnissar Ät hur de beter sig.

Knyttet kan inte ta ögonen frÄn Alexander. Varje gÄng han skrattar kÀnner hon hur hjÀrtat slÄr ett extra slag.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Trots att Knyttet vanligtvis inte Àr den som stojar och skojar hemma sÄ har hon upptÀckt att hon faktiskt gillar att stÄ pÄ scen.

Hon Àlskar kÀnslan att dra med sin publik och göra dem andlösa.

Knyttet berÀttar en spökhistoria för stackars Bella som lever sig in sÄ mycket att hon nÀstan skriker högt.

Kanske inte sÄ konstigt om man ser hur mycket Knyttet lever sig in i rollerna!

(sista bilden Ă€r pixlig, men tycker den Ă€r SÅ rolig!)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Det Ă€r dags för födelsedagskalas! Intet ett sĂ„ litet heller, för nu vĂ€xer Alexander och Knyttet upp till ungdomar. 

Det Ă€r en sĂ€rskilt stor dag för Alexander, för han Ă€r familjens arvtagare. 

Det Àr nu Alexander ska bÀra upp familjen och se till att reda upp allt som sker. NÄgot som Cassandra tycker Àr skönt, hon vill fokusera pÄ att spela gitarr och njuta av livet. Tankarna pÄ pension börjar komma tillbaka.

Cassandra skrattar nÀr Alexander blÄser ut ljusen, för han ser likadan ut som han gjorde nÀr han var hennes lilla son.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Knyttet (som verkar blivit nÄgot av en favorit :P) har alltid lika mycket personlighet och gör en sÄn enkel sak som blÄsa ut ljusen pÄ sitt egna sÀregna vis.

Knyttet kÀnde hela tiden hur Alexander tittade pÄ henne och hon ville mest att festen bara skulle ta slut sÄ de kunde smita ivÀg.

Nu kan de ju Àntligen vara ute efter 23!!

Alexander var ju hela hennes vÀrld, men kÀnde han samma sak för henne?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Generation 3: Alexander Goff
**HĂ„rfĂ€rg: 
**Ljust blond
**ÖgonfĂ€rg:
**Ljust blÄ
**HudfĂ€rg: 
**Ljus
FavoritfĂ€rg: 
Gul
Övrigt:
HĂ€xa
LivslĂ„ngönskan: 
Mystisk helare
**FĂ€rdigheter:
**Neurotisk
Tursam
Atletisk
Fiskare

(Jag Àr glad att han blev sÄ söt som han blev dÄ hans pappa inte var en skönhet.)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

FlickvĂ€n till generation 3: Knyttet
**HĂ„rfĂ€rg: 
**Grön med röda toppar
**ÖgonfĂ€rg:
**Intensivt ljusblÄ
**HudfĂ€rg: 
**Ljust blÄ
FavoritfĂ€rg: 
Grön
Övrigt:
LÄtsaskompis
LivslĂ„ngönskan: 
Akrobat
**FĂ€rdigheter:
**Aldrig naken
Perfektionist
Modig
Tursam

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Senare den natten gick Alexander och Knyttet i deras gemensamma rum.

De la sig pÄ sÀngen och pratade sÄ lÀnge att solen höll pÄ att gÄ upp, och till slut sa Alexander:

-Jag vill vara med dig för alltid, aldrig ha nÄgon annan.

Knyttet kysste honom av ren glÀdje, hon ville dansa och hoppa upp och ner.

Det var nu dags för de bÄda att skaffa jobb, planera inför framtiden, men nu i kvÀll, sÄ var det inget det tÀnkte pÄ.

I kvÀll var kvÀllen deras.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander och Knyttet bestÀmde sig för att göra om huset som gÄtt i arv i tre generationer, sÄ hÀr ser det ut nu.

Greetings.

Legacy Mwari.

djurtok
0

Följer!!

För evigt med Gaia

KastKatt
0

Kapitel 1. Alexander och Knyttet.

Knyttet hade bestÀmt sig, hon skulle bli Akrobat, den bÀsta av dem alla. Alexander bara log nÀr Knyttet berÀttade, pÄ nÄgot sÀtt kÀndes det vÀldigt passande.

Knyttet tittade i tidningen och hittade ett jobberbjudande och tog det, sedan begav hon sig i vĂ€g till en park i nĂ€rheten och mimade. Dock var hon inte sĂ„ duktig pĂ„ det Ă€nnu och fick ingen dricks.

Men det stoppar inte Knyttet, hon behöver bara trĂ€na. 

NÀr knyttet kom hem mötte Alexander henne i dörren..

-Jag har en överraskning till dig, blunda! Alexander fnittrade som ett barn och ledde Knyttet till det lilla rummet bredvid deras sovrum.

-Titta! Alexander skuttade upp och ner pÄ stÀllet av lycka. NÀr Knyttet öppnade ögonen sÄ kÀnde hon hur hela bröstkorgen fylldes av kÀrlek.

Alexander hade gjort ett rum, bara till henne. DÀr hon kunde trÀna i lugn och ro. Hon förstod att han mÄste anvÀnt alla deras ÄterstÄende pengar, men brydde inte sig inte det minsta om det just nu.

Greetings.

Legacy Mwari.

Squidon
0

Följer!

djurtok
0

SpÀnnande!!!

För evigt med Gaia

KastKatt
1

-Vart ÄR hon?! Alexander gick bestĂ€mt fram och tillbaka. MĂ€ngder av tankar flög igenom hans huvud. DE har tagit henne. De mĂ„ste de ha gjort. Hon har aldrig varit ute sĂ„ hĂ€r sent.

-NEJ, nu gĂ„r jag ut.  Alexander önskar att de hade en bil, hans mamma hade Ă€gt en bil men den hade hon krockat med innan han ens hade blivit född. Men han hoppade pĂ„ sin kvast och bestĂ€mde sig för att leta i hela Hidden Springs efter sin syster.

Efter ungefÀr en timma efter Alexander hade Äkt sÄ sÄg Knyttet sirener igenom fönstret.

-Oh nej, nej snĂ€lla inte det. Knyttet som alltid oroade sig för allt förvĂ€ntade sig det vĂ€rsta. Hon sprang ut och möts av en polisman med en bister min.

Knyttet ser att Bella sitter med hÀngande huvud inne i polisbilen och vÄgar inte ens möta Knyttets blick. Knyttet som var yr över oro och lÀttnad hörde knappt polismannens ord.

NÀr de kommit in i hallen sÄ exploderar Knyttet pÄ ett sÀtt hon inte visste var möjligt.

-Vad tÀnkte du pÄ?! Alexander Àr ute och letar efter dig! Du har varit borta hela natten! Klockan Àr 5 pÄ morgonen!!

-Jag Ă€r nĂ€stan vuxen. Jag har rĂ€tt till ett eget liv. Bella Ă€r lika arg, men mer av skammen över att hon oroat sin bror och Knyttet. Bella tyckte nĂ€stan det var skönt att hon fick utegĂ„ngsförbud. För att göra upp för att oroat dem sĂ„ stĂ€dade huset innan hon gick och la sig.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander kom hem och Knyttet berÀttade om att hon gett Bella utegÄngsförbud. Vilket Alexander höll med om. Om han skulle vara helt Àrlig Àr han glad att Knyttet hade tagit pÄ sig förÀldrarrollen.

Ibland kÀnde han det som om han redan var förÀlder, eftersom Bella hade gÄtt bort ganska ung.

Men han kunde dÀremot inte motstÄ att överfalla Bella med en magiskduell som han vann, Àven om det var med nöd och nÀppe. Bella hade blivit en sÄn stark hÀxa. Alexander sÄg hur de kröp i Bellas fingrar. Hon behövde Àventyr.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Det var plötsligt dags för Knyttet och Alexander att ta examen och hÀmta ut sina betyg.

Det var fortfarande lite stel mellan Knyttet och Bella men det var nog inget tiden inte skulle lösa.

Även om Bella redan bestĂ€mt sig att hon ska flytta sĂ„ fort hon fyllt Ă„r, och hon hade en kĂ€nsla av att Alexander kĂ€nde det pĂ„ sig.

Hon kanske skulle göra en ritual för att se till att hennes bror hade det bra i framtiden och accepterade hennes val att vilja ha ett eget hus.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella var en stark hÀxa, hon lÀrde sig snabbt och var mÀktig. Hon gick ut och tÀnde en eld och kastade in söta örter och honung medan hon fokuserade sina positiva tankar pÄ Alexander och Knyttet.

NÀr det hela var över kunde hon lite lÄta bli att kÀnna sig lite nere. Hon var den första som skulle lÀmna detta hus dÀr familjen alltid levt samlad.

Men tanken gav henne ocksÄ styrka.

Slut pÄ kapitel 1.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 2. Att vÀxa upp.

Bella lÀngtade efter sin födelsedag och innan hon visste ordet av sÄ var det dags för bal!

Bella hade varit helt upptagen med att trÀna sin magi och plugga (hon hade Àntligen stÄtt pÄ hederslistan i tre dagar, yey!) att hon var helt oförberedd.

NÀr hon vÀl kom dit blev det en hel del brÄk, men Bella vann var enda slagsmÄl och ,yckades till och med att bli balens drottning!

Nu var det bara nÄgra dagar kvar tills hennes födelsedag!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Medan Bella var borta tod Alexander och Knyttet en spelkvÀll och spelade och hela kvÀllen. De skrattade mer Àn vad de nÄgonsin gjort förut och det slutade ofta med att de började tjafsa om vem som vann och vem som fuskade.

Alexander kÀnde att det var dags. Han skulle stÀlla den stora frÄgan.

Han ville inte ha nÄgon annan, men skulle hon sÀga ja?

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

Wut, wut, wut?? Vad Ă€r det hĂ€r för cliffhanger? Inte snĂ€llt. 😉

VĂ€nligen, Lumina

KastKatt
0

Dagen efter var det dags för Knyttet att upptrÀda pÄ en Simsfestival.

Hon trÀnade noga innan och kÀnde sig sÀker Àven om hon kÀnde att kinderna rodnade sÄ det hÀttade nÀr hon tÀnkte pÄ att stÄ pÄ scen.

Det skulle bli första gÄngen hon stod pÄ scen och alla tittade pÄ HENNE.

Men tiden gick fort, som den sÄ ofta gör nÀr man vill att den ska gÄ lÄngsamt och Knyttet gick upp pÄ scen.

Hon kÀnde hur hon nÀstan lÀmnade kroppen under framtrÀdandet och gjorde inte ett endaste felsteg, nÀr hon sedan bugade för publiken hörde hon hur de applÄderade och jublade. Det var detta hon vill göra resten av livet.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#112 haha, det mÄste ju finnas anledning till att fortsÀtta lÀsa (samt, har inte byggt kyrkan Ànnu ;) haha)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander var ensam hemma, hela huset var tyst.

Det var inte menat att huset skall vara sÄ hÀr tyst. Han stod lÀnge och tittade ut igenom fönstret. Till en början pÄ snön, sen pÄ granarna och sen kÀnde han hur hans blick drogs mot stjÀrnorna. Det Àr nÄgot speciellt med den dÀr mörka stjÀrnhimlen. Han kÀnde en slags lÀngtan dit.

Han kom och tÀnkte pÄ gÄngen han hade blivit kidnappad. Det hade satt sina spÄr. Han hade försvunnit och ingen vet vad som hÀnde med honom, inte ens han sjÀlv.

Även om han Ă€lskade Knyttet, sin syster och huset sĂ„ var det inte tillrĂ€ckligt.

Han behövde mer.

Slut pÄ kapitel 2.

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
1

#114 Spoiler!! đŸ€“

Haha
 Den hĂ€r lĂ€saren blir aldrig nöjd. SkĂ€mtar

Men det hindrar henne inte att fortsĂ€tta lĂ€sa. 😃

VĂ€nligen, Lumina

KastKatt
0

#144 Att kyrkan inte Àr byggd sÀger INGET om hon kommer tacka ja eller inte! :P

Haha! Jag gör mitt bÀsta att försöka hÄlla storyn frÀsch men kan sÀga att det Àr lÄnga stunder dÄ det inte hÀnder nÄgot alls :(

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

vad kul att du uppdaterar sÄ ofta! :D

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#118 Tack! Vet ju att man tröttnar snabbt om det inte uppdateras ofta, men frÄn och med nu kommer jag inte kunna uppdatera lika mycket.

Men ska försöka hÄlla det i ett bra tempo!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 3. Stora hÀndelser.

Bella vaknade tidigt pÄ morgonen. Hon kÀnde det som om hon hade hundra fjÀrilar i magen. Hon lÄg kvar en stund tills hon kom pÄ varför, det var hennes födelsedag.

Idag skulle hon flytta hemifrÄn. Hon hade pratat med Knyttet om det i smyg och Knyttet tyckte att Bella var modig och stöttade henne. Men Alexander visste fortfarande inget.

Bella gick upp och sÄg hur solen lyste in igenom fönstret. NÀr hon tittade ut sÄ hon en blomma som slagit ut utanför.

Bella plockade blomman och den luktade fantastsikt.

Den söta blomdoften blandat med dagg gav henne styrka.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Ett par timmar senare hade alla gjort sig fina för den stora dagen.

Knyttet var sÄ ivrig att hon hoppade upp och ner. Att bli vuxen Àr ett stort steg i livet och hon kÀnde hur hennes hjÀrta svÀllde av stolthet över Bella.

Bella var ivrig men hade lugnat sig och var inte alls sÄ nervös som hon trodde.

(Knyttets fejs! haha)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

En bild pÄ Bella som vuxen!

Bella har mycket mer av sin mamma och mormor i sig Àn vad Alexander har. Det verkar som om de kommande generationerna kommer bli ljusare.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Efter de Àtit tÄrta, dansat och skrattat satte sig Bella bredvid Alexander.

-Du förstÄr att jag kommer flytta till eget nu va?

- Va? Oh, jo. det Àr vÀl klart.

Alexander satt tyst en lÄng stund innan han sken upp.

-Du kommer fÄ en present innan du Äker, som gör att du alltid kommer minnas oss och aldrig kÀnna dig ensam.

Bella kramade sin bror och gick och packade, det var bara nÄgra timmar kvar tills hon skulle gÄ i vÀg henne till hennes egna hem.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander gick stressat fram och tillbaka av nervositet att "presenten" inte skulle komma fram i tid.

För att fördriva tiden sÄ gav han Bella en lyckoförtrollning innan hon skulle gÄ vidare.

Hans lilla, lilla syster.

Men bara ett par minuter innan hon skulle gÄ sÄ kom hon fram.

Wicca som det stod i hennes papper. Det var en adopterad kattunge.

Bella skrek högt av lycka och sprang fram och pussade den lilla kattungen som kurrade nöjt i hennes famn.

Sedan gick hon fram till Alexander

- Du Àr bra du brorsan. Ta hand om familjen nu. Nu nÀr inte jag Àr kvar och hÄller stÀmningarna.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander sÄg sin syster lÀmna deras hus, och han kÀnde hur det vÀxte en stor tomhet i bröstkorgen.

Nu Àr det dags

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Knyttet hade börjat bli kÀnd som akrobat och fick fler och fler gig runt om i Hidden Springs.

Hon var ofta stressad och sprang om kring i huset med rodnande kinder och en förvirrad blick.

Knyttet blev otroligt orolig nÀr hon började krÀkas kraftigt strax innan ett stort gig. Hon ringde sin bÀsta vÀn Jessica.

-Vad ska jag göra nu? jag har inte tid att bli sjuk!

-Knyttet! ANDAS! Det Àr jÀttevanligt att man krÀks nÀr man Àr sÄ nervös som du Àr. Det kommer gÄ BRA. Du Àr bÀst pÄ det hÀr!

Knyttet kÀnde sig lugnad av Jessicas ord, och det gick jÀttebra. Publiken Àlskade henne.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NÀr Knyttet och Alexander kom hem efter giget sÄ Ät de resterna av Bellas födelsedagstÄrta för att fira att allt hade gÄtt sÄ bra.

Trots succén sÄ var Knyttet ganska tyst och frÄnvarande. Alexander bröt tystnaden.

-Knyttet? Har du nĂ„gonsin tĂ€nkt pĂ„ barn? AlltsĂ„, om vi skulle skaffa barn? Alexander ville verkligen ha barn, det var nĂ„got som han blev mer och mer sĂ€ker pĂ„ varje dag som gick..

-Knyttet?

Knyttet reste sig, tog sin tallrik och gick tyst dÀrifrÄn och lÀmnade Alexander.

Alexander hörde hur hon stÀllde sig i duschen och tÀnkte att det var lika bra att gÄ och lÀgga sig och lÀmna henne ifred.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Dagen efter var Knyttet upptagen med sin Akrobatik men senare pÄ kvÀllen tog Alexander ut henne pÄ bio och sedan middag.

Knyttet skrattade igen men verkade ÀndÄ lite frÄnvarande.

NÀr de kom hem efter en trevlig kvÀll kÀnde Alexander att det var dags.

Han ledde in henne i sovrummet och svalde ner nervositeten.

-Jag Ă€lskar dig, och vill aldrig ha nĂ„gon annan. Jag vill leva och Ă„ldras med dig. 

Alxander gick ner pÄ knÀ och tog upp en ask..

-Knyttet, vill du gifta dig med mig? 

Knyttet stod tyst och bara tittade pÄ Alexander. Alldeles chockad.

Hon bet sig i lÀppen och tittade ut ur fönstret.

-Alexander
 Jag
..

Slut pÄ kapitel 3.

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

Argh
. 😛

VĂ€nligen, Lumina

Gasoline
0
KastKatt
0

#129 bĂ€ttre cliffhanger? :P 

#130 yey! :D

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

OtĂ€cking! ❀

VĂ€nligen, Lumina

KastKatt
0

I vÀntan pÄ Knyttet svar tÀnkte jag ge en rundtur i familjen Goffs hem!

Efter tre generationer sĂ„ Ă€r det nĂ€stan ett fullfjĂ€drat hem! Är dock urusel pĂ„ att inreda :P

Först ut hallen!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#132 đŸ˜ƒđŸ˜‡

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Köket :)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Ytterst trĂ„kigt vardagsrum. Har dock en kĂ€nsla av att Knyttet och Alexander vill bygga om huset lite om de fĂ„r rĂ„d đŸ˜‡

GE GÄRNA INREDNINGSTIPS!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Badrum, litet men allt frÄn plats.

Lite lyxigt dÄ detta Àr nÄgot som jag alltid uppgraderar tidigt.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Sovrum! del 1.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Sovrum del tvÄ. :)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Ett litet kontor som ganska sÀllan anvÀnds av denna generationen Àven om Bella frÄn generation 1 nÀstan bodde dÀr :P

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Sista bilden Àr en detalj frÄn matsalen.

Nu ska jag ta reda pÄ vad som hÀnder mellan Knyttet och Alexander.

Greetings.

Legacy Mwari.

Cimsan
0

Följer :)

nelleeh
0

Åhh, jag vill veta! nĂ€r jag först sĂ„g honom fria var jag sĂ€ker pĂ„ att hon skulle svara ja, men nu har jag börjat bli osĂ€ker, Hon kanske sĂ€ger nej,  eller ja? Frustrerande.😭

KastKatt
0

#142 yey! :)

#143 FÄr se om svaret kommer ikvÀll!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 4. Knyttets svar.

Alexander kÀnde hur svetten rann medan Knyttet bara stod stilla.

Hon grimaserade och sĂ„g honom djupt i ögonen

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Knyttet skylde ansiktet och ansiktet fylldes utav tÄrar.

Hon utbrister

-Men, sjÀlvklart!

Alexandet trÀdde pÄ henne ringen och kÀnde hur hjÀrtat fylldes av lycka.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

De höll om varandra lÀnge, men Knyttet bet sig i lÀppen och kÀnde sig orolig. Det var för tidigt att sÀga nÄgot, men samtidigt ville hon berÀtta allt med en gÄng.

Men hur skulle Alexander ta det?

Knyttet Ängrade sig lite att hon inte sagt nÄgot tidigare. TÀnk om han vill bryta förlovningen nÀr han fÄr veta sanningen? men det kan han vÀl ÀndÄ inte?

. eller?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Familjen Goff har Àven fÄtt nya inneboende!

TvÄ stycken smÄ tomtar som gÄr omkring, Knyttet blev rÀdd för dem först men Alexander tyckte de var sÄ söta sÄ han övertygade henne att lÄta dem bo kvar.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Det var kvĂ€ll och Knyttet hade varit uppe sent och trĂ€nat. Även om hon nu trĂ€nade vĂ€ldigt försiktigt.

Alexander hade lagt sig för ganska lÀnge sedan, men Knyttet kunde höra hur han mumlade hennes namn i sömnen.

Knyttet lÀt handen glida lÀngst med magen, man kunde nu kÀnna en liten utbuktning. Det var dags att berÀtta för Alexander.

Greetings.

Legacy Mwari.

nelleeh
0

Jag trodde vĂ€l det, Ă€ven om jag tvekade i slutet.😛

KastKatt
0

#150 haha, mÄste bli lite spÀnning :P

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

đŸ„ł

VĂ€nligen, Lumina

nelleeh
0

Jag vill se knyttet och Alexanders barn! Hoppas att det blir likt knyttet!😇

KastKatt
0

#152 haha! đŸ„łđŸ˜œ

#153 Hoppas jag ocksÄ! Med deras lite blandade egenskapar sÄ tror jag det blir lite spÀnnande person. (kommer kanske ha ett litet finger med i leken)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 5. Fest och tillökning.

Som sig bör innan ett bröllop sÄ festades det en del. Knyttet hade en möhippa, men som gick ganska lugnt till eftersom hon var gravid.

VÀnnerna umgÄs och dansade och det visade sig att Knyttets bÀsta vÀn Jessica ringt dit en
 vuxendansare

Knyttet blev vÀldigt generad och blev ganska lÀttat över att de andra inte mÀrkte att hon mest tittade i taket nÀr han dansade.

Knyttet berÀttade Àven om bÄde stundande bröllop och barn för Jessica som blev vÀldigt glad för Knyttets skull.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Bella slÀngde ihop en svensexa för Alexander som inte var förtjust alls i iden.

Alexander har nĂ€mligen inga manliga vĂ€nner och tyckte det kĂ€ndes lite jobbigt nĂ€r hans syster hade ringd dit en "vuxen
dansare.." Bella pratade en hel del med henne men Alexander sa efter ett tag till att han  blivit trött. Han hade trevligt, men ja. Han hade nog hellre Ă€tit middag med bara sin syster.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Knyttets mage vÀxte snabbt och Alexander var sÄ ivrig att han inte kunde fÄ en lugn stund trots att han lÀst tvÄ gravidböcker.

NÀr förlossningen började nÀrma sig inredde han ett barnrum och fick ett nervöstsammanbrott (pÄgrund av sin egenskap "neurotisk") över att pengarna tagit slut. Hur skulle de klara sig nu?

TÀnk om barnet blir sjuk? TÀnk om nÄgot gÄr sönder?

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Ett, tu tre!

SÄ var det dags för förlossning. Knyttet som Àr nÀstintill Alexanders motsatt reste sig lugnt och bÀddade sÀngen innan vÀrkarna sÀtt igÄng pÄ allvar.

Alexander blev totalt panikslagen (verkar som om det Àr ett genomgÄende tema hos mÀnnen) och till och med familjens grundare Bella var dÀr och startade panik.

Knyttet var nÀra att örfila Alexander till slut men mellan tvÄ vÀrkar sÀger Knyttet bestÀmt:

-ALEXANDER. Ta dig samman, ring en taxi nÄgon gÄng.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

NÀr de vÀl satt sig i taxin började Alexander slappna av.

PÄ grund av att de inte ville ha nÄgon stress kring graviditeten (lÀs att Knyttet inte ville att Alexander skulle stressa upp sig) sÄ hade de skjutit upp bröllopet ett tag.

Men nu nÀr barnet var pÄ vÀg sÄ började det nÀrma sig.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

SÄ var förlossningen över!

Det blev en flicka som de bestÀmde sig att döpa till Ann. Alexander funderade först om han skulle likt sin mamma fortsÀtta med familjenamnen men kÀnde att det skulle bli för mycket.

Knyttet var lite nervös över hur Ann skulle bli dĂ„ hennes pappa Ă€r hĂ€xa och mamma en
 ja.. lĂ„tsaskompis.

Ann var frisk och hade sin pappas hudfÀrg (tyvÀrr :/) men verkade vara lite.. speciell.

Slut pÄ kapitel 5.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 6. Dubbelt kalas och stundande bröllop!

Åren gĂ„r fort och det var Ă„ter dags för Alexander och Knyttet att fylla Ă„r. Denna gĂ„ngen var Knyttet först ut, och vad kan jag sĂ€ga kĂ€ra lĂ€sare Ă€n att hon som alltid gör det med stil.

Alexander Àr ocksÄ med pÄ ett hörn och det syns att han umgÄtts mycket med stackars lilla Knyttet.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander som annars inte Àr lika avslappnad som Knyttet fyller Är med en mer tillbakalutad stil.

Han ser pĂ„ Knyttet innan han önskar sin önskan, men vad han önskar vet  bara Alexander sjĂ€lv.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

BÄde Knyttet och Alexander Äkte pÄ en medelÄlderskris, sÄ det var dags för en liten make over.

Knyttet bestÀmde sig för att klippa av sin nÄgot annorlunde frisyr till en mer lÀtt och kort frisyr.

Men jag mÄste sÀga att Knyttet blev bara vackrare nÀr hon blev Àldre, aldrig har hon haft ett sÄ fint ansikte som nu.

Det var Àven dags att komma ur lÄtsaskompis klÀderna och in i nÄgot mer passande.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander bestÀmde att ha kvar sin klÀdstil men bestÀmde att det var dags att klippa av sina lÄnga dreads som han haft majoriteten av sitt simsliv.

Men han trivdes ganska bra i kort hÄr. NÄgot han inte visste var att det Àr samma frisyr som hans pappa en gÄng hade som ung.

Greetings.

Legacy Mwari.

nelleeh
0

Knyttet Ă€r jĂ€tte vacker som vuxen!😍

KastKatt
0

#165 visst blev hon! Hoppas hennes dotter blir lik henne!

Greetings.

Legacy Mwari.

lollynonna
0

synd att barnet inte fick hennes husfÀrg! men kul att de fick barn!:D

*hud fÀrg inte husfÀrgXD

// Linah 

SolGerbilsidanSol

KastKatt
0

#167 det Àr lite trist, hoppas hon fÄr hennes ögon och hÄrfÀrg istÀllet, "de" funderar pÄ att kanske skaffa fler barn, men vet inte om de har rÄd med det :P

Greetings.

Legacy Mwari.

nelleeh
0

Om dom har rÄd, FLER BARN! jag vill sÄ gÀrna se ett barn med knyttets hudfÀrg.

KastKatt
0

#169 Hmm
 Fler barn you say.. De har precis vuxna sÄ de mÄste fÄ det gjort. :P

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
1

Knyttet stod en kvÀll med Ann i famnen.

Det var natten innan bröllopet, och hon hade lite svÄrt att sova, hon var nÀmligen lite nervös.

NÀr hon stod dÀr med den lilla i famnen kÀnde hon att hon nog vill ha fler, men frÄgan Àr om Alexander vill det? Det kommer ju vara han som Àr hemma med barnen.

Ett annat problem var att det blir en kamp mot klockan, de var ju inte direkt unga lÀngre.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Efter att Knyttet lagt tillbaka den sovande Ann kunde hon inte lÄta bli att testa sin bröllopsklÀnning EN gÄng till. Hon gillade hur den kÀndes och tyckte om att titta sig sjÀlv i spegeln nÀr hon hade pÄ sig den.

Hon visste att det inte var sÄ vanligt med hatt pÄ bruden men Knyttet tyckte den var fin sÄ dÄ fick de andra tycka vad de vill.

Greetings.

Legacy Mwari.

nelleeh
0

Vad fin bröllopsklĂ€nning knyttet har!😼

KastKatt
0

#173 fick massa expansioner och stuff packs samtidigt sÄ minns inte vart den kommer ifrÄn!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 7. Bröllop och "mÄnga" nyheter.

Det Àr dags för bröllop i Hidden Springs, Ann fick vara hemma med barnvakten annars hade det nog inte kunna bli sÄ mycket avslappnad fest.

Kyrkan i Hidden Springs Àr nybyggd, men ser ÀndÄ inte ny ut. (hoppas jag)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Sicken tur att kyrkan har bÄde uteservering och dansgolv! SÄ hela festen kan ske pÄ ett och samma stÀlle.

PÄ de övriga bilderna ser man kyrkan frÄn instidan.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

*Bröllopsspam*

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

(BÀsta generationen hittills, tycker de Àr hur roliga som helst att spela med, hoppas de lever lÀnge och Àr lyckliga.)

Efter bröllopsceremonin sÄ Ät det middag med sina nÀrmsta vÀnner, en av dem visade sig till och med vara Alexanders farbror. En farbror ingen visste att han hade!

De stannade dock inte lÀnge dÄ Knyttet inte mÄdde riktigt bra, hon kÀnde sig lite yr och illamÄende sÄ Äkte hem och sov en lÄng stund.

Greetings.

Legacy Mwari.

Squidon
0

Åh, de Ă€r sĂ„ fina ihop!

KastKatt
0

#180 Eller hur! :D Finaste paret ever!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Dagarna efter bröllopet fortsatte som livet innan, och Knyttet klĂ€ttrade allt högre upp i karriĂ€ren och har nu börjat med nĂ„gra riktigt avancerade grejer pĂ„ scen.

Hon fÄr till och med fasta gig nu för tiden vilket leder till att pengarna strömmar in!

Det Àr till och med en limousin som hÀmtar och kör henne.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Ann vÀxte upp frÄn spÀdbarn till smÄbarn och Alexander spenderade nÀstan all tid han kunde med Ann, lÀrde henne gÄ och prata!

Alexanders fÀrg var gul, Bellas orange, Knyttets grön och Ann fÄr blÄ som sin egna lilla fÀrg.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Det Àr inte bara lungnt och fint i huset, det har Äterigen börjat synas gröna hens smyga om kring i krokarna.

Denna person stod lÀnge och undersökte Bellas (grundaren) grav, detta var dock Alexander och Knyttet omedvetna om, men vad skulle de sÀga om de fick veta att denna person stod dÀr och undersökte graven och scannade och höll pÄ.

Hen sÄg mycket förvirrad ut.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Alexander fick Ànnu ett infall pÄ grund av sin medelÄlderskris och klippte sig Ànnu en gÄng, han ser sÄ ung ut trots att han Àr vuxen.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

DĂ„ kom Knyttet med en stor nyhet till Alexander, det var dags igen, Knyttet var gravid.

Slut pÄ kapitel 7.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Kapitel 8. Ungar, ungar ungar.

Det var dags för förlossning, och det var verkligen dags dÄ Knyttet var större Àn nÄgonsin.

Likt den första förlossningen sÄ gick vattnet nÀr hon sov och vÀrkarna satte igÄng lagom efter att hon bÀddat sÀngen.

Förutom det var inget likt den andra förlossningen, Knyttet blev orolig att nÄgot skulle vara fel sÄ de Äker in till sjukhuset medan farmor och farmorsmor tar hand om lilla Ann.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Knyttet kom inte hem med ett barn pĂ„ armen som förra gĂ„ngen, utan 3 stycken smĂ„ ungar i en korg. 

(fertiltet+fertilet+barnmusik+barntv=katastrof)

Denna kommande perioden var enormt hÀktiskt och det slutade med att en förÀlder eller tvÄ kraschade pÄ golvet och fyra ungar som inte gjorde annat Àn att skrika.

DÀrav finns det inga direkta bilder frÄn spÀdbarnstiden, men det gick till som man kan tÀnka sig att ta hand om fyra barn utan fusk.

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Efter en enormt pÄfrestande spÀdbarnsperiod till sÄ var det dags för ett jÀttekalas!

Alla barnen fyller Är pÄ samma dag!

Ann vÀxte upp och blev en jÀttesöt flicka med mörka bruna ögon (frÄn mormor) som tycker om att skriva och Àr vÀldigt ordningsam av sig.

Det finns dock nÄgot som Àr speciellt med henne, och det Àr inte bara att hon Àrvt Alexanders neurotiska sida. (likt alla av barnen)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Trillingarna!!

HĂ€r Ă€r de tre smĂ„ galna barnen. Älskar att lilla Martha Ă€rvt det mörka frĂ„n sin farmor men hudfĂ€rgen frĂ„n sin mamma, men Matthias som Ă€r en liten mini-Alexander med mörkare hud Ă€r ocksĂ„ urgöllig. Och Matthew, som Ă€r en perfekt blandning av Knyttet och Alexander

FÄr nog be om hjÀlp för att kunna vÀlja nÀsta generation!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Även om Ann precis vuxit upp sĂ„ var hon vĂ€ldigt lillgammal. Hon satte sig och pratade med Alexander och Knyttet om att hon ville börja internatskola.

-Jag förstÄr att det inte hÀr till det vanliga att barn vill Äka till internatskola men jag tror verkligen att det skulle gynna min utbildning. Det behöver absolut inte vara nÄgot dyrt.

Knyttet och Alexander tittade pÄ dottern som var en kopia av Alexander och Àr vÀldigt förvÄnande. Vilken SMART dotter de har, och Àven om det gör ont sÄ klart att hon ska fÄ som hon vill. Men Knyttet sa:

-Jag tjĂ€nade ihop tillrĂ€ckligt för att du ska kunna gĂ„ pĂ„ den dyraste av dem alla. 

Ann reste sig upp och kramade sina förÀldrar och gick in i sovrummet.

VÀl dÀr inne kÀnde hon en synnerligen mÀrklig kÀnsla i kroppen, vad var det som hÀnde? Ann spÀnna kroppen och gjorde en snurr och *poff* SÄ var hon helt annorlunda, i en helt annan form!

SÄ hon hade Àrvt nÄgot frÄn sin mamma i alla fall!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

Även om Ann Ă„kt ivĂ€g (i limousin till och med) sĂ„ var det fullt dĂ€r hemma. Det var tre smĂ„ ungar som alla skulle matas, lĂ€ras att gĂ„, prata, gĂ„ pĂ„ potta, de skulle Ă€ven sova, lekas och umgĂ„s med under tiden.

Även om Knyttet aldrig sett sig som en person som skulle vara hemma med barnen sĂ„ spenderade hon likt med Ann nĂ„gra dagar hemma dĂ„ och dĂ„.

Men karriÀren var ocksÄ viktig sÄ Knyttet var ofta borta pÄ kvÀllarna nÀr barnen sov.

Slut pÄ kapitel 8.

Greetings.

Legacy Mwari.

Gasoline
0

Men. . . Har knytet en mamma? :-o eller har jag missat nÄgot? :-/ Hoppas pÄ att fÄ veta mer om de mÀrkliga besöken snart :-D

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

✹

VĂ€nligen, Lumina

KastKatt
0

#192 FARMOR ska det sjÀlvklart vara! Ska försöka Àndra detta! Sorry :P

#193 GodkÀnt? :D

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

Absolut! 👍

VĂ€nligen, Lumina

Gasoline
0

#194 ingen fara, var bara lite förvirrad och fundersam pÄ om jag missat nÄgot. ;-) men nu hÀnger jag med igen :-D

KastKatt
0

#195 Har lite planer pÄ att göra det mer spicy. DÀr av har ALLA av trillingarna "neurotisk" och "galen" som egenskaper. :P

#196 Det var jag som sovit lite förlite och blandade ihop allt. Tack för att du sa till :)

Greetings.

Legacy Mwari.

Lumina - ç•™çŸŽć„ˆ
0

#195  Hahaha
 hysteriskt roligt! 😃

VĂ€nligen, Lumina

HoppanLoppan
0

Följer 😃😃😃

nelleeh
0

Min lycka Àr gjord, dom har fÄtt barn med knyttets hudfÀrg, och Ann kan förvandla sig!

KastKatt
0

#198 tÀnkte det var dags för lite roliga egenskaper, hoppas de andra som jag kommer lÄta slumpas blir roliga ocksÄ :P

#199 Yey! :)

#200 Min ocksÄ! FÄr se hur de smÄ trillinagarna blir nÀr de vÀxer upp!

Greetings.

Legacy Mwari.

Hannhis
0

mer mer mer đŸ˜ƒâ€ïžâ€ïž

Mvh Shy och Hannah

KastKatt
0

#202 haha! Ska se om jag har nÄgot mer kvar annars fÄr vi se om jag hinner spela idag, kanske fÄr vÀnta tills i morgon.

Skolan har tyvÀrr börjat sÄ kanske inte kommer komma uppdatera nÀstintill varje dag lÀngre :P

Greetings.

Legacy Mwari.

Gasoline
0

FÄr jag lÀgga in ett önskemÄl? Kan du inte skapa en nu trÄd för denna legacy (och lÀnka) dÄ denna börjar bli lÄng ochseg Äatt ladda? :-D

KastKatt
0

#204 jag har faktiskt tÀnkt pÄ det, men dÄ gör jag det nÀr jag har nÀsta kapitel klart! Har lite roliga saker att dela med mig av :)

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

>>>OBS!!!<<<

PÄ grund av att trÄden blivit sÄ lÄng sÄ har jag valt att pÄbörja en ny dÀr Legacyn med familjen Goff fortsÀtter, jag hoppas ni alla fortsÀtter att följa deras resa igenom livet!

👍

>>LĂ€nk till del 2.

Greetings.

Legacy Mwari.

Diskussionen har nÄtt max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.