The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1237 ggr
nelleeh
0

Bli av med föremål?

Jag laddade ner en sim från exchange men sen ångrade jag mig och ville inte ha dom kläderna som kom med henne, jag har avinstallerat personen men kläderna finns kvar, finns det nått sätt att bli av med kläderna? Jag vill verkligen inte ha dom kvar.🤔

Onslow
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laddade du ned som sims3pack? Jag har ingen erfarenhet av exchange, nämligen, därav frågan.

När du ska avinstallera sims3packs går du in på startmenyn av Sims 3 - alltså, där du trycker på spela-knappen - hittar kläderna, håret, whatever och bockar i rutan. Sedan är det bara att trycka på "radera". 

Bifogar en bild så kanske det syns tydligare.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

nelleeh
0

Det var från exchange och jag tryckte på radera knappen men kläderna är kvar.

Onslow
0

Då vet jag tyvärr inte.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Lumina - 留美奈
0

Men kläderna ligger ofta som en egen fil. Har du tagit bort alla, inte bara själva simmen?

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

nelleeh
0

Jag tog bara bort simmen, tänkte inte på att kläderna var i en annan fil,

men nu är problemet att jag inte vet vilken av alla filer som innehåller just dom kläderna som jag vill bli av med. Finns det nått sätt att känna igen dom?

Lumina - 留美奈
0

Det kan ju bli besvärligare om du har mycket inlagt. 😕

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

nelleeh
0

Jag har en del.

nelleeh
0

Jag upptäckte nu att jag nog kollat på fel ställe när jag letat efter kläderna jag ville bli av med. Men nu när jag är på startprogrammet och går in på installerat innehåll dyker det upp en ruta där det står   

Unhandled page fault on read access to 0x00000014 at address 0x102862eb.

Do you wish to debug it ?

om jag trycker på ja stängs startprogrammet av och om jag trycker på nej stängs det också av. nån som vet hur jag ska göra då jag inte kan hitta kläderna jag vill bli av med när det är så här.