The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1457 ggr
Sims3linnea
2013-09-07 16:04
0

Legacy challenge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska testa på Legacy challenge!

Fast jag ska ändra lite för jag läste inte allt från början när jag skapade min sim, ville egentligen bara spela men när jag hade gjort i ordning allt kom jag på att jag ville vara med i den utmaningen.

Jag gjorde om så att om jag ska flytta måste det vara genom att hitta en ö eller att "kraken" tar din båt så du kommer dit, jag valde hus och fuskade lite pengar för att göra i ordning hela huset som kostade ca 14.000-15.000 dollar.

Regler och om själva utmaningen finns på den här länken!

l

l

V

http://thesims.ifokus.se/articles/4f252d44d3b4fd73750018c1-sa-spelar-du-legacy

Jag gjorde bara en tjej som heter Mikayla McFly.

Första bilden på mitt släkt träd.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

Sims3linnea
2013-09-07 19:05
0

Om det är någon annan som gör den här "legacy challenge" så kan ni gärna skriva och visa bilder på den här linjen (eller vad man ska kalla det) 😃❤️

Sims3linnea
2013-09-07 21:37
0

Ska nog skriva en om allt som har hänt (som en saga) 🙂

Lumina - 留美奈
2013-09-07 21:46
0

Jag tycker det är roligt med berättelser, men jag kan inte skriva om mycket annat än det som händer min sim. Min fantasi är inte tillräckligt välutvecklad. 😊

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Sims3linnea
2013-09-07 21:51
0

#3 Okej. Jag gillar också berättelser både skriva och läsa, tycker det är jätteroligt att tänka fram något enkelt och sen utveckla det mer 🙂❤️

Har du skrivit någon berättelse eller något sånt här på "ifokus"?

Lumina - 留美奈
2013-09-07 22:20
0

Inte egentligen. Har precis börjat med Stabergs Krönika. Jag ser den som ett sätt att helt enkelt öva på att göra mer av Sims än att bara spela mot själva spelet. Jag har aldrig kommit längre än första generationen på de Legacys jag försökt mig på, kanske just för att jag tappar själva berättelsen. 😕

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Sims3linnea
2013-09-07 22:33
0

#5 Jag har nog kollar lite på Stabers Krönika lite grann, det är bra att du testar för att stärka fantasin. Desto mer man tränar, bättre blir det 🙂

Brukar också tappa berättelser på mina simmar och slutar att vara i den familjen och slänger det och gör nya men nu ska jag försöka klara av Legacy utmaningen. (det blir en riktig utmaning då)