Para hästar?
Om ni tidigare sett mig är det säkert från mina inlägg då jag bett om hjälp med grafiken, men nu har jag en ny dator så grafiken är super!
Men nu till meningen, jag hade en hingst från början men nu har jag skaffat mig ett sto, hur ska dom para sig?
Och hur skaffar jag stall så dom slipper stå bundna vid vatten/hö stolpen?
Tack för mig
Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
för att para hästar måste de känna varandra bra. Sedan när du är en av hästarna kan du trycka på den andra och så ska det komma upp något i stil med "försök skaffa föl".
Ett stall gör du precis som du gör ett vanligt hus. Det ända du behöver tänka på är att stalldörren är större en en vanlig dörr så du behöver antingen sätta dörren där taket är högt, "gavlen" eller så får du göra ditt stall med tvåvåningar. Boxar hittar du där alla andra saker är till djur :)
hoppas du förstod, det blev kanske lite rörigt! :)
Hittar inga färdiga boxar ):
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Hittat nu! tack för hjälpen :)
Du kan också sätta simmen på stoet & sedan trycka på ridhuset & "avla sto", dock parar du då inte med din hingst.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Vad menar du Hanna-Linnea med att hästarna måste känna varandra bra??

#5 De måste leka och gnägga och så ett tag så de blir bra vänner, precis som dina simmar interagerar med varandra :)