The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 5006 ggr
Mitchika
10

Projekt: Ge mig hybrider!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var länge sen jag sysslade med något galet experiment eller projekt här på sajten och idag blev jag inspirerad till att starta ett. 😃

Jag vill nämligen ha hybrider! Massor, massor, massor av hybrider av alla slag. Jag har lyckats få flera olika hybrider, som bland annat ande/sim/lieman, men nu vill jag gå ett steg längre. Jag vill ha varulvsälvor, vampyrhäxor, mumieälvor… eller rentutav allt blandat i en och samma sim! Skrattar

Men vi måste börja någonstans. Så, jag har tagit fram ett hushåll med fyra individer som tillsammans ska hjälpa mig att påbörja det här projektet. En av individerna har varit med förr på sajten och hans namn är Ark Request (Eithans barnbarn), som dyker upp som Ungdom här! 🙂

Förutom honom så består hushållet av älvan Leiko, som är en riktigt cool byracka med noll respekt för reglerna och samhället. Sen har vi Randy, en kall fisk som inte är särskilt social eller bra på att umgås med folk och som älskar att vara ute i naturen och fiska och studera. Sist men inte minst så har vi Katherine Request, Arks bästa vän och en rostig gammal Simbot som är både händig, våghalsig och bra på att odla. 

Dessa fyra ska då ge våra första hybrider! Kort sammanfattat så är simmarna i dessa livsstadium: 

Ark: Sim/Ande (Hybrid)

Leiko: Älva

Randy: Varulv

Katherine: Simbot

Målet är att först få en hybrid mellan någon av dessa två och i slutändan kombinera det hela till vår första megahybrid! 

Nu till den stora frågan som alltid kommer med dessa experiment och projekt… Kommer jag att lyckas med det här!? 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.