The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 982 ggr
selma_duchess
2

~Legacy Quiblie~

-Den här Legacyn handlar om släkten Quiblie-

Hej! Det här är min första "riktiga" Legacy. Grundaren på den här släkten är Rose Quiblie Henne egenskaper är: God, Älskar Natruren, Familjeinriktad, Geni och Tursam. Egenskapen God ska gå i arv.

Kapitel 1. Början…

Rose började första dagen med att bara vara hemma och slappa och titta på alla nya saker. andra dagen började få fart, för då tog hon en simtur i havet.:) Efter en liten stund på stranden började hon tänka.. Hmm.. Vad ska jag göra nu då?. Då fick hon ideen, jag måste börja träffa någon ny nu, någon jag kan leva med ett tag…

Då gick hon till det perfekta stället, jo, Sommarfestivalen!! Hon hade ganska kul hon tog foton på sig själv och lekte lite med vatten-sprutaren. Då såg hon en kille som var ganska intressant.. Efter att ha pratat med han en liten stund märkte hon att han var inte alls den typen hon sökte..:/ Efter att ha letat i timmar gav hon upp och åkte hem igen. Nästa dag tänkte hon att nu måste jag göra någonting… Då kom hon på att hon kunde åka till almäna pooler.;) Där blev det kärlek i första ögonkastet… Hon började att prata och prata och prata och prata till slut började hon att flörta och fråga massa underliga frågor. Hon frågade tusen gånger om han vill gå på en dejt, men han svarade hela tiden nej.:/ Då bästämde hon sig för att gå hem och vila och kanske ringa honom någon annan dag.:) Efter några dagar ringde hon honom och frågade om han ville komma över en liten stund. Och han svarade JA!! Hon blev överlycklig och gjorde sig i orning… SLUT Fortsättning följer… (i nästa kapitel kommer bilder:))

MVH/ Kaninerna och ÄgarnaHjärta

selma_duchess
1

Nästa kapitel kommer hoppnings vis idag:)

selma_duchess
0

Jag stukade foten igår, så jag kunde inte skriva ett nytt kapitel.:(

Lumina - 留美奈
0

Du skriver väl inte med fötterna? 😉

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

selma_duchess