Hälsning från Kreta :)
Hej hej alla Goa medlemmar! Här kommer det en varm hälsning från Kreta. Insåg idag att de hade wifi på hotellet och gick och frågade om koden så man får tillgång till det :) Vi har det super varmt och skönt! Har enbart legat vid poolen och tagit det lugnt och solat och badar en massa! I dag hade vi runt 39 grader i solen om man ska tro på termometern som satt på hotellets ena vägg. Just nu har vi runt 26 grader och klockan är 23.08 på kvällen här :) jag längta inte hem ett dugg om jag ska vara ärlig. Jag hade tänkt och uppdatera er lite om vad som händer från och med nu då jag har wifi och kan ta bilder på olika saker då jag nu har tillgång till internet! Jag ska försöka ta bilder i morrn på vår utsikt från balkongen så i får se hur vi har det Här! Men här kommer en bild på hur brun jag har blivit hittills :)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Det är så kul att höra ifrån dig! 😃
Ännu gladare blir jag över att höra hur bra du har det! 🤗
Själv är jag glad över att kylan är på väg här hemma i Sverige, åtminstone på kvällarna och nätterna, då jag fått nog av värme för i år. Heja höst och vinter! 🙂
Åh, så roligt! Jag ser fram emot lite fina bilder från Kreta! 😃
Jag hoppas du får en fortsatt underbar semester! 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Gottegris! 😉
Jag vill också ha sol och värme. Härligt att du får ha det så skönt. 🙂
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
#1 det är kul att kunna och höra av sig och berätta :) och även visa bilder :) #2 hihi jag har det gött :) jag klagar inte så vidare värst! Det finns ju dock nackdelar och fördelar med länder man besöker en nackdel jag har tagit del utav är att man inte får slängs ner pappret man torkar sig med i toaletten. Deras rör är så pass smala att man inte kan spola ner en massa papper! Så allt papper lägger man ner i en sophink med lock när man torkat sig. För oss svenskar och många andra länder som har möjligheten att lägga sitt papper i toan och spola kan tycka att detta är äckligt! Det är äckligt men man har alltid trott att det ska lukta en massa när man har låtit pappret vara kvar ett tag i hinken men det gör det inte! Så det är skönt :)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke