Projekt: Match Maker eller "Önska hybrider!"
Ja, varför inte? 😃
Jag funderade på det när jag gick igenom min gamla tråd med hybrider och syndade mot naturen och säkert mycket annat också som jag inte tänkte på. (Gamla tråden finns här)
Det diskuterades lite om att kombinera bland annat Liemannen och Benhilda för att se hur deras barn skulle se ut. Samt att det nämndes att jag glömde prova lite olika hybridvariationer, så som zombie (inte så spännande egentligen, allt kan bli zombies), utomjording, plantisim och även sjöjungfru som finns nu. Så jag tänkte göra ett nytt projekt:
MATCH MAKER! (Aka "Önska hybrider")
Tanken är väldigt enkel. Ni postar i tråden en hybrid som ni skulle vilja se mellan två simmar/djur och jag ser till att den blir gjord! (Såvida jag inte redan gjort den varianten i förra tråden, då ser jag det som lite av ett slöseri med tid)
Benhilda och Liemannen är redan önskade, så jag tänkte börja med det och se. 😃
Annars kan ni gå igenom en massa gamla trådar och projekt som jag har gjort (jag har syndat mot naturen och gjort mycket dumheter genom mina år i spelet) och titta på andra intressanta, eventuella kombinationer med mina missfo… experiment. 😃
MEN jag vill tydligt hålla fast vid att jag inte tänker göra något med simmar från t.ex Barlow eller Projekt Varg (såvida inte det är så extremt awesome att jag inte kan hålla mig från det) och absolut inga knäppa varianter där!
Men för övrigt… vad vill ni se för hybrider, kombinationer och andra knäppheter!? Bara att posta och skriva i tråden! Simmar och djur, båda delarna funkar! 
Jeff the Killer + Slender man, någon?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows