Enhörningar och pegasus
Hej jag skulle vilja veta hur man gör enhörningar och pegasus jag har försökt men jag fattar inte hur man gör?😐
Jag är inte helt säker, men jag tror att du måste hitta en enhörning i spelet först och få in den i familjen. 🤔
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Om du på natten mellan typ 22-05 eller något, är i stadsläget (alltså så du zoomat ut så du kan se hela staden) så ska du hålla koll på de ställen som har vatten runt om kring.
Ofta är detta fiskeställen.
När du ser en regnbåge någonstans så betyder det att det är en enhörning där.
Skynda dit och bli bästa vän med den och be den flytta in.
Jag har bara sett svarta enhörningar i spelet.
Är inte pegasushästar en mod?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Jag har aldrig sett en pegasus iafall. Jag har sett både svarta, vita och en grönaktig enhörning.
Pegasusarna jag tror du menar är egentligen bara vanliga hästar som har på sig vingar som man kan ladda ner, ungefär som en sadel.
Eller har jag alldeles fel, för det finns väl inga "riktiga" pegasusar i sims? 😛
ok tack för tipsen😉
#4 jo om man har övernaturligt till.😃
#6 Nej, det finns inga Pegasus i The Sims 3, inte ens med Övernaturligt. Jag har både Husdjur och Övernaturligt. Jag spelar med så kallade "Pegasus" i spelet och det är precis som Agnes99 säger. 🙂
Det är en sadel som ser ut som vingar och är ett nedladdningsbart innehåll. Så man måste ladda ner vingarna och själv sätta dom på hästen. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows