The Sims husdjur önskningar
Sims 4 kommer ut om bara några månader. Så småningom så kommer förhoppningsvis The Sims 4 Husdjur. Vad har ni för förhoppningar till det expansionspaketet?
Jag vill att man skall kunna ändra höjden på hunden/hästen samt spara raser då den funktionen används flitigt i mitt Sims 3 spelande…
Vad har ni för önskningar?
Fler pälsalternativ till hund, kläder till hund och katt, "tydligare" raser tex. Chihuahuan och papillon ser inte så verkliga ut och papillonen har inte sina fjärilsöron.
Jag är ju ingen husdjursfantast… i sims *sneglar på min sovande hund bredvid mig*
Men såg någon som efterlyste agility-prylar till sitt spel, så fler aktiviteter för djur. Och varför inte ha en kanin som man också gör sådant med? En minigris?
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
#1 Ja det tycker jag också det med raserna. Till exempel golden retriever eller vad det nu var, den var inte ens långhårig i 3.an! :s
#2 Agility finns i Sims 2 Historier om husdjur så tja, de "kan" göra det om man säger så. Det hade varit kul med fler djur som du skriver, kaniner hade nog blivit poppis.
Jag önskar att man kunde äga fler djur då jag tycker om till exempel att bygga stora stallar. Har jag två ston och två hingstar som får föl så är det stopp där, det är svårt att bygga upp ett stort stuteri eller kennel för den delen…
Man kan maila The sims själva företaget och ge tips. Om många kommer med samma tips så skulle dom säkert överväga att göra det
/ Michelle
De har ju fixat så att man kan ha kor och hönor i sims 3, så varför inte i sims 4? Skulle vara jättekul om man kunde styra sina kor och hönor. Och grisar hade varit superkul. Även lite fler saker att göra med smådjur.
Agility hade varit kul! Och lite andra aktiviteter till husdjuren som någon varit inne på redan. 🙂
Medarbetare på Pokémon iFokus
Det borde finnas bättre och verkliga hund/katt/häst raser. och fler djur som man kan göra i "skapa-en-sim" som smådjur och alla andra sorters djur.
Agility, LC och LC rundbana och hundutställningar för hundar och även för andra djur.
Små gulliga kläder som t.ex. skor och tröjor. Det hade varit supergulligt 😍
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.