Vad är fusk?
Vad anser du är fusk/inte fusk i The Sims 3?
Själv tycker jag fusk är när jag ger mig själv fördelar när jag spelar, i form av tex. ge pengar i alla former, testingcheats (du hör ju bara namnet), ta bort kostnader på tomter/hus.
Spelkoder jag använder och inte ser som fusk är tex. moveobjects, hideheadlineeffects, resetsim (beroende på hur det görs och varför) constrainfloorelevation.
Notera: Det finns inget rätt eller fel när man spelar Sims, utan bara egna uppfattningar. Det som känns som fusk när jag spelar, känns inte som fusk när någon annan spelar. Allt beror på målet med spelet.
Sneda tak går inte att göra i Sims utan constainfloorelevation false. 😉
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Vad gulligt badrum det var 😍
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
Aha, jag har aldrig fattat vad constainfloorelevation gör! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
Har inte heller fattat det! Men kan inte många fusk om jag ska vara ärlig då jag 90% av gångerna kör legacy. Men fusk för att göra huset snyggare kanske man skulle använda sig av 🙂
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Ååh jag önskar att jag var duktig på att bygga hus med alla dessa fusken. När jag var försöker blir det bara en enda sörja av allt 😭 Varför finns det inga kurser på högskolan osv som man kan gå?!?! 🤪
Nä, men som ni redan tagit upp så är det okej enligt mig att få fuska när man bygger hus osv. Men i själva spelet och fuska till sig pengar och massa gott är ju inte alls kul. Det förstör ju hela spelet 😛
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Nu var ju frågan vad ni anser vara fusk. Just constrainfloorelevation ser inte jag som ett fusk. 😇
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Jag håller med dig. Att dra upp humör, ge pengar, eller boosta karriären anser jag vara fusk.
Om man spelar ex. legacy så tycker jag även det är fusk att gå in och ändra simmarna via testingcheatsenabled.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#6 - Håller med på punkten att gå in och ändra dem om inte de har på sig 'opassande kläder' eller så, dvs… mina laggar ibland och har då ett apr stövlar som egentligen ska vara till vuxna sims. Jag anser det inte som fusk att endast fixa dessa problem.