SimPoints!!
Hej vet ni hur man får gratis simpoints för jag skulle köpa simpoints via mobilen (har en android xperia tipo) och det står att jag måste ladda ner något dumt wywallet och registrera mig snälla hjälp
För att kunna få Simspoints måste du köpa dem för riktiga pengar.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
SimPoints går inte att få gratis, utan man måste köpa det antingen i spelbutiker eller på The Sims 3s hemsida. 🙂
Jag vet inte hur man köper SimPoints via mobilen, tyvärr. Jag har köpt SimPoints från deras hemsida via datorn och det har alltid gått lätt och problemfritt. Ingen nedladdning av något program eller så har behövt. MyWallet känner jag inte alls till. 😕
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag har också bara köpt via hemsidan. Med kort har det gått hur smidigt som helst. Jag har inte haft några som helst problem.
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Wywallet är en betaltjänst som man måste ha om man vill t.ex. köpa bussbiljett via mobilen. (Tyvärr, gillade bättre när det gick "automatiskt" o kom på telefonräkningen).
Du måste alltså ladda ner Wywallet, skapa ett konto, föra över riktiga pengar från ett bankkonto till ditt Wywalletkonto och sen kan du använda mobilen för att köpa olika saker. Och alltså för riktigt pengar.
Jag gissar att du kommer att länkas ut från sidan där du köper och till Wywalleten när du köper (lite som man idag länkas till Paypal osv när man handlar på internet).
#4 Tack för informationen! 🙂
Det hade jag ingen aning om, men det är bra att känna till. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot