Registrerade stuteri kennlar?
Jag tänkte bara fråga om det är någon här som har registrerat stuteri eller kennlar någonstans ;) Blev lite sugen på att registrera stuteri och kennel men det verkar som att nästan alla sidor verkar ligga nere ;/ Lite tråkigt, jag som ville prova ;)
Är du ute efter svenska sidor eller engelska sidor? 🙂
Jag har tyvärr inte koll, då jag inte sysslar med sådant själv i Sims 3, men vad letar du speciellt efter? En forumsida eller en sida där man registrerar medlemskap och gör det baserat på sin kennel/stuteri? 🙂
Annars går det väl alltid att starta en kennel/katteri/stuteri här på sajten och skapa en hemsida som du länkar till. Det finns inte jättemånga som sysslar med det här på sajten, men det kan nog inspirera fler till att göra något liknande. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag har kollat runt på både engelska och svenska sidor redan. Jag tänkte mer höra om det är någon här som har registrerat kennel eller stuteri då jag blev lite sugen på att göra det ;-) Men då kanske jag ska göra en hemsida och se om det blir något ändå :-)
#2 Jag har velat testa några gånger, men jag har så mycket att göra i övrigt att jag känner att tiden räcker inte till för det. 🙂
Det vore kul! Skapa en gärna tråd om din kennel eller stuteri och länka till hemsidan så man får kika hur det ser ut. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#3 Ja det blir väll lite som en leagacy och tar lite tid ;) Då får jag göra det om jag kommer igång med stuteri och kennel :D