Era sims familjer just nu
Hur ser era sims familjer ut just nu? Har ni någon grupp bild? Berätta gärna om familjen.
Detta är min familj bestående av två vuxna där mannen är vampyr och rockstjärna och kvinnan är mänsklig och arbetslös. De delar sitt liv med 6 enhörningar, 4 från det vilda och två egenuppfödda.
Mannen har väldigt många färdigheter då jag kört med han rätt länge och har som mål att han ska ha 10 i samtliga färdigheter inom alla ämnen.
Kvinnan har inte lika många färdigheter men däremot är hon en fena på trädgården som är väldigt stor, hon är också miljömedveten.
Glömde berätta att de är generation 2!
# 1 Men aaaaaawwwwwww………..
Me. Myself & My Sims
Det här är Aia och hennes beu Adde. Adde dog tyvärr innan han träffa sin sov i levandes livet. Men det hindrar inte honom att komma tillbaka för kärlekens skull….
Detta är min generation 1 i min Random Legacy. Väntar otåligt på att generation kan få ta över eftersom jag har största planerna för dem! :-) Att 6 simdagar kan gå så låååångsamt!
Me. Myself & My Sims
#1 Låtsas kompis? Är det alltså en sim som du skapat då som bara fått utmärkelsen låtsaskompis eller är det en manifestation liknande kaninen i sims 2 när simmarna blev galna?
#2 Spännande, de kan ju skaffa barn fortfarande trots att han är död. barnen blir då levande spöken man kan styra.
Jag har tidigare kört på Legacy och kom upp i generation 8, sen ledsna jag och avliva hela familjen i princip. 😛
Men den nuvarande mannen i sims har som sagt varit med i många omgångar, i många familjer, varit gift 5 gånger redan innan han hitta den kvinna han nu har. Och hans enhörningar har också hängt med genom alla flyttar mellan städer och alla familjer han haft.
Här syns han galoppera iväg med de tre första enhörningarna han hade, den fjärde kom senare. Sen träffa han sin kvinna och flytta in hos henne med sina fyra enhörningar, två ston och två hingstar, och så fick enhörningsparen varsitt föl så de nu är sex enhörningar.
#5 I detta fall så speladde jag ju som sagt RLC vilket "tvingade" mig att döda av honom då min Sim skulle leva som singel hela livet…
Men din vampyr-sim fick mig att börja fundera på en ny utmaning… ^^ Typ som legacy, men där vi följer EN och samma arvinge hela tiden genom ett antal generationer eftersom han är vampyr (Men ingen får reda på det)….
Me. Myself & My Sims
#5 i sims 3 leva livet så kan barnen (när de är nyfödda) få en docka på posten. Leker de med dom tillräckligt mycket så blir det en låtsaskompis, som bara den simmen kan se och dockan växer i takt med barnet. Men man kan uppfinna ett elixir som gör att dockan blir levande 🙂
#8 Intressant. Leva Livet har inte jag.
Familjen som jag spelar i just nu består av mamma och pappa Lindsay och Jagkommerintepåhansnamn, deras trillingar Summer, Rose och Kommerintepånamnet, deras yngsta dotter Justine, deras tre hundar och deras katt Felix 😃De har även en son som heter Logan som nyligen blev ungdom och flyttade med sin fru Alexis. Alexis är en före detta låtsaskompis.
Måste säga att det är grymt svårt att komma på vad de heter 🤦♂️
De bor i Isla Paradiso på en husbåt och de äger de mest berömda hotellen i staden.
Har ingen bild på hela familjen tillsammans men här är en bild på dottern Rose och katten Felix 😃 Sak fixa något bättre snart.
Här är en bild på men legacy, nu har Ann som sitter till höger flyttat men det var enda bilden jag hade :P
Ska precis påbörja generation 4, och har stora planer för kommande generation.
Det är lite trist att se deras mamma Knyttet som är deras pappa Alexanders låtsaskompis bli gammal. Hon har alltid varit så ursöt och trevlig. Att man kan bli så fäst vid simmar!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#10 Hahaha, jag trodde de hette "Jagkommerintepåhansnamn" och "Kommerintepånamnet". 😃
#11 Ja jag förstår dig, jag är rätt fest vid min manliga sim och är nog därför han följt med i familj till familj.