The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 3318 ggr
Swadika
0

Nedladdat spel, till ny dator?

Jag kom in på någon bättre rubrik. Jag kunde inte söka för loggades bara ut då, så jag får fråga.

Jag är precis att köpa sims 3 via CDON och tänkte då köpa det som nedladdat. Jag har bara min skoldator och innan sommaren måste jag lämna tillbaka den här datorn. Går det att ladda ner det på en ny dator? 

Vill lixom inte betala 200:- och sen kan jag bara använda det i några månader

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Mitchika
0

Jag har inte köpt många spel för att ladda ner, men fick du inte ett email med lite uppgifter efter att du köpt spelet? Står det något i det?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Swadika
0

I mejlet står bara ordernummer och liknande. Men på själva sidan där man laddar ner fick man det här numret som ska skrivas in.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

SimsBrooke
0

Ja du  kan ladda ner det igen på en annan dator. Du gör så här:

Logga in på cdon.se 

Sedan går du in på "mina sidor" Nu borde du komma så du ser olika ordrar som du har köpt och listor över bland annat Mina kunduppgifter, mina sparade varukorgar mm. Du går in på Redownload för att hämta hem spelet igen

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Swadika
0

Just det, jag välja om jag ville ha nedladdningsfilerna på datorn eller om de skulle tas bort. Jag valde att ha de sparade på datorn, då borde det väl rent tekniskt gå att flytta över filerna?

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cillaua
0

Jag har ett liknanden problem. Jag köpte/laddade ner Sims 3 Övernaturligt till min gamla Macbook som jag inte har för tillfället, och när jag idag tänkte ladda ner spelet igen på min nya dator så stötte jag på problem. Jag köpte spelet på Discshop, och nu kan jag inte hitta min registreringskod. Den finns inte med i min orderhistorik, och om jag klickar på ikonen för spelet jag köpte så kommer jag bara till sidan där man köper den. Jag vill ju inte ladda ner ett nytt spel och betala 400kr extra när jag har min kod någonstans i universum??? 

Inlägget redigerat av Medarbetare då det bryter mot sajtens regler! Det är inte tillåtet, oavsett omständigheter, att efterlysa koder till The Sims-spelen här på sajten! 

/Mitchika

Tack på förhand<3<3<3

neasfotografier
0

Skicka iväg ett mail till discshop och förklara ditt problem så kanske de kan hjälpa dig? :)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."