Åka hem + byta hushåll?
Jag har undersökt det här alternativet lite och det verkar inte gå. Man kan alltså inte åka hem från universitetet för att hälsa på? Inte heller bjuda över sin familj där hemma?
Samt att jag väldigt väldigt gärna skulle vilja kunna spela på familjen där hemma medan ena simmen är på universitetet. Pendla lite emellan. Men det verkar inte heller gå?
När jag är i startmenyn och ska välja familj finns inte ens de resterande simmarna kvar! Utan hushållet är helt enkelt nu studenterna. Jag trodde man skulle kunna spela på familjen där hemma också… Grumpy 🤔Kan familjesituationen ha förändrats massa då ungdomen kommer tillbaks från universitetet då? För livet leker väl vidare trots att jag inte spelar på familjen hemma?(verkar ju som sagt inte ens gå) Som att åldras/dö?
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
vill också veta!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Nej du kan tyvärr inte spela på familjen som är kvar i hem kvarteret. När din sim är på universitetet och har familj hemma så går tiden saktare och jag tror inte att man märker av det så mycket.
Man kan bjuda dit familjemedlemmar till examen har jag för mig att jag har läst. Din sim kan prata med sina barn på distans då dem inte kan besöka universitetet då dem är för unga.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#2 Okej, vad trist. Min sim åkte hem efter första terminen innan hon skrev in sig igen, och då verkade det inte ha hänt ett dugg! Lite tråkigt. Allt var precis som det var innan hon for. Lite svårt i legacy-sammanhang att övriga familjen står still… Men sånt får man väl ta 🙂
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
#3 Tiden hos familjen går väldigt sakta, det händer saker men inte lika snabbt som det brukar =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Tiden går ju inte alls, jag var borta i två terminer och mina simmar gjorde exakt samma som jag lämnade dem.
Det enda som hade hänt var att jag förbättrat relationen till simmarna hemma genom att prata mycket i telefon, smsa osv.