The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 2538 ggr
Aloneforever
0

Avinstallering av Semesterparadis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För några månader valde jag att avinstallera ett av mina sims (Semesterparadis), men det försvann tydligen inte helt..? Nu när jag skulle installera det igen på datorn så står det att det finns kvar på något konstigt vis? :S Men det finns inte alls på datorn, förstår inte vad felet är. När jag går in på "Avinstallera program" på datorn så finns denna här. Hur eller vad ska jag göra så jag kan installera om det? Försökte det, men står att jag bara ska avinstallera hela tiden.

Aloneforever
0

Någon som kan hjälpa?!

BlackSpiritWolf
0

Avinstallera det som ligger kvar efter ditt första försök till avinstallering och installera sen om Semesterparadis. Det borde göra susen (:

[Lupse]
0

Nu är jag ingen windows användare, men om jag har rätt ska du avinstallera programmet där på bilden, om du förstår vad jag menar. Kan du inte högreklicka på "the sims 3 spemesterparadis" och avinstallera? Jag har för mig att man gjorde så på the sims 2 iaf. Jag har tyvärr ingen aning hur man gör, tyvärr.. hehe.

Aloneforever
0

Jag har försökt att avinstallera det flera gånger, men den försvinner inte :(

[Lupse]
0

#4 har du startat om datorn där emellan? Har du testat att sätta in semesterparadis skivan och avinstallera genom den? (man kan göra det på mac datorer iaf) :)

Aloneforever
0

Jag har startat om datorn minst 10 gånger efter att ha avinstallerat det. Testade igår flera gånger med att sätta i skivan och avinstallera på det sättet, men funkar inte heller..

Aloneforever
0

Kan även tillägga att jag har installerat om hela sims, men semesterparadis försvinner inte..

SimsBrooke
0

När du avinstallerar semesterparadis får du något speciellt meddelande? Ibland kan man få meddelande om varför det inte går att avinstallera ett program.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Aloneforever
0

Nej, står bara om jag vill avinstallera allt innehåll osv. Och så går allt som det ska när man avinstallera, men det försvinner inte fast det har gått igenom :S vill kunna spela semesterparadis..

SimsBrooke
0

#9 Jag har haft något liknande problem med the sims 2 men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde för att få bort det dessvärre.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke