The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1335 ggr
M_a_r_i_a
0

är thumbnails en mod mapp?

Hej!

Jag har letat så mycket efter min mod mapp men har aldrig hittat en, och de tycker jag är jättekonstigt. Men sen så såg jag på nån sida att thumbnails är samma sak som en mod mapp så jag prövade sätta in en mod där och de fungerade, men visa fungerar inte.. vet inte om de beror på att de heter thumbnails eller nått annat men ni som vet kan ju gärna svara för de är jättekul med mods! :)

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

och om man laddar ner kläder/föremål/simmar ska man lägga dom i downloads om dom har en sånhär vitmapp runt nivet..? :$

M_A_R_I_A 🌺

Mitchika
0

Spelet har inte automatiskt en Mods-mapp i sig. Man måste antingen ladda ner den eller skapa den själv, undermapparna och ladda ner filerna som behövs för att få den att fungera. 🙂

Så nej. thumbnails är ingen Mods-mapp. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

M_a_r_i_a
0

hej tack för svaret! 

men vad menar du men undermapparna och ladda ner filerna som behövs?

M_A_R_I_A 🌺

Mitchika
1

#3 Det enklaste är att ladda ner en färdig Mods-mapp. Det länkas till en Mods-mapp i den här artikeln, som innehåller det mest grundläggande. Det är den mappen jag laddade ner och använder mig av. 🙂

http://thesims.ifokus.se/articles/4f24369088f47203be00ca14-installering-av-nedladdat-innehall?articles-1

M_a_r_i_a
0

#4 Tack så jättemycket!

men ja undrar om man laddar ner tex kläder som har en vit map runt sig(hoppas du förstår haha) ska man lägga den i mods mappen också?? :)

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

eller vänta jaha är de i package mappen (som ligger i mods mappen) som man ska lägga dom i? :D

M_A_R_I_A 🌺

Mitchika
0

#6 Just det! 🙂

M_a_r_i_a
0

tack så mycket, nu har jag ordnat allt, men jag har laddat ner sliders och vet inte hur man använder de, vill kunna ändra längd på simmarna men de går inte fast jag laddat ner o allt :(

M_A_R_I_A 🌺

Dreamweawer
0

#8 Sliders hittar du på avancerade lägen när du skapar din sim😉

M_a_r_i_a
0

#9 en av sliders jag ladda ner fungerar, och den gör typ ögonbryna längre, men jag hittar inte dom andra jag laddat ner en är tex, göra en sim längre/kortare :o

M_A_R_I_A 🌺

Dreamweawer
0

#10 Har du kollat igenom alla avancerade lägen när du skapar din sim?

Om du inte hittar dom vet jag inte:(

Hallonsmurfen
0

Sliders kan finnas på de mest konstiga ställen. En slider som gör fötterna större kan finnas bland ögon, bland avancerade inställningar.

Medarbetare på Pokémon iFokus

M_a_r_i_a
0

tack för tipsen! problemet var att jag hade två mods som gör samma saker så ja tog bort en av dom :)

M_A_R_I_A 🌺