Spökbarn? Hjälp!
Jo, det är så att en av familjens tonåringar råkade dö i en eldsvåda. När simmen sedan kom på natten så skrev jag in testingcheatsenabled true, och klickade på den döda simmen och sedan "Ändra sim i Skapa en sim" sen ändrade jag henne till småbarn, mest för kuls skull. Vet någon hur jag kan lägga till henne i min aktiva familj? För hon försvinner inte på natten nu, utan är som en i familjen bara att hon inte finns bland de andra familjemedlemmarna och jag kan inte se hennes behovsmätare. Har länge försökt få spökbarn men aldrig lyckats så gjorde såhär istället, men nu blev det ju bara konstigt. :/ Mamman behandlar henne som om hon levde osv, men hon går inte att mata på golvet utan man måste sätta henne i en barnstol osv. Men, som sagt, vet någon hur jag får henne till min aktiva familj? :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Gör testingcheatsenabled true håller inne shift samtidigt som du klickar på Gubben sedan Lägg till i aktiv Familj. ( vet ej exakt vad det står men det ska stå nåt sånt där sedan)
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Om det inte funkar så har jag ett annat sett
🙂
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Nej, det går inte. 😕
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13