The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1978 ggr
Tokyo
3

Simsbloggar

Tänkte att det skulle vara roligt med en tråd där man tipsar varandra om simsbloggar! 😃

Kan börja med att mitt första tips är Fantas simsblogg, hon är en 12 årig (vad jag vet iallafall, haha) tjej som driver en av Sveriges största simsbloggar. 

Hon är riktigt duktig på att skriva för att vara så ung, och hennes inlägg är väldigt blandade och välgjorda. Hon är allvarlig/seriös i sina inlägg men klämmer ändå in lite roliga kommentarer här och där, t.ex till bilderna hon lägger ut. Bra humor och musiksmak (enligt mig) har hon dessutom 😉

Skulle vilja höra era tips! Har simstorka och behöver så mycket inspiration som möjligt, så att kika på lite olika simsbloggar vore inte helt fel. Btw, då menar jag inte bara bloggar om The Sims 3, utan också ettan eller tvåan - även om jag aldrig ens spelat ettan, haha 🤐

Om tråden är onödig/om ni tyckte det var en dålig idé får ni gärna ta bort den. Tack på förhand. 🙂

Mitchika
0

Vi har redan en sån tråd bland nålade trådarna under "Aktuellt just nu". 🙂

http://thesims.ifokus.se/discussions/4f96f43288f4724af800029b-lankning-till-bloggar-och-downloads?discussions-1

Samt att vi samlar alla bloggar som postas där under sajtens länksamling, så det finns massvis med roligt att titta på och läsa. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Tokyo
0

#1 Oj, det visste jag inte!

Då kan du gärna ta bort tråden :)

Mitchika
0

#2 Jag kan låsa den istället, så kan den göra lite reklam för länktråden om fler skulle ha missat den. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Inlägget är låst för nya kommentarer