The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 4538 ggr
lizzplace
2

Familjen Corneli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker mig på ett Legacy, kommer köra med dem flesta reglerna och jag räknar inte heller poäng. Familyfounds fungerade ej för mig men köpte en stor tomt.

Freja Corneli
Freja är en flörtig tjej som är bra på att kyssas, oemotståndlig och som älskar kylan. Hon är riktigt inbiten i konstens värld och är väldigt konstnärlig. Hennes största dröm är att bli Bloggkonstnär och bloggar så fort hon har tid.

Freja älskar färgen rosa och lyssnar helst på klassisk musik. favoritmaten är Sushi och Freja är Våg.

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

lizzplace
0

När historian börjar så har Freja precis anlänt till universitetet, som fattig student var universitetet det bästa alternativet. Hon valde direkt att bo i en korridor för att slippa betala. Inriktningen hon valde var kommunikation.

Ganska direkt när hon kom till universitetet möttes hon utav ett par mörka bruna ögon. Dom tillhörde Matthew Tellmer. Eftersom Freja är oemotståndlig så började Matthew direkt att flörta med Freja. Till en början var hon inte så intresserad för hon tänkte att det här är en kille som antagligen flörtar med alla tjejer och har flickvän. Men hon tog reda på att Matthew var singel och av stjärntecken stenbock.

Det tog inte lång tid innan Matthew hade fått Freja på fall och deras första kyss var magisk!

/ Lizette

lizzplace
0

Kort efter att Freja och Matthew hade blivit tillsammans blev Freja kallad till ett informationsmöte. När hon kom dit så mötte hon en kille som tydligen hette Levis. Han var riktigt otrevlig när Freja berättade att hon hade pojkvän. Han tiggde dessutom pengar från Freja vilket gjorde henne obekväm.

/ Lizette

lizzplace
0

När Freja kom hem så möttes hon av Matthew, han var på riktigt charmigt humör vilket gjorde Freja glad. Dem myste för första gången och Freja fick till slut tiden över till att skapa sin efterlängtade blogg.

/ Lizette

lizzplace
0

Senare på kvällen blev Freja bjuden på fest hos några grannar. Väl där började hon dricka och blev rätt full. Det slutade med att hon råkade flörta med en kille där som kallades för Cid.

/ Lizette

lizzplace
0

Till slut kom Matthew. Vid det här laget var Freja riktigt full och det utnyttjade Cid genom att ragga på henne. Matthew lyckades i alla fall få bort Cid och skällde lite på Freja. Freja fick sådan ångest så hon lovade att aldrig mer ragga på någon annan. Kvällen slutade med att Matthew och Freja blev utslängda från festen efter att ha betett sig illa.

/ Lizette

lizzplace
0

Väl hemma blev Freja utskälld av någon random brud som var riktigt arg på att Freja hade "tagit" Matthew. Hon kände sig förolämpad och skrek till tjejen att hennes mamma var en lama.

/ Lizette

lizzplace
0

Det var snart dags för första föreläsningen och den hette "avancerade fakta om beteende nivå 1.0". Denna föreläsning satt Freja mest och smsade med sina vänner. Men innan hon gick fick hon höra av läraren att hon gjort ett bra jobb och att hon antagligen skulle få fina betyg.

/ Lizette

lizzplace
0

Efter en lång dag i skolan var Freja riktigt trött när hon kom hem. Hon satte sig vid matbordet och lyssnade lite halvt på vad dem andra runt bordet hade att säga. Dem flesta tjejerna pratade om sina kärleksproblem och avundssjukan mot Freja lyste rätt ljust.

Till slut kom Cid, killen som raggat på Freja när dom var på samma fest. Tydligen bor dem i samma studentkorridor. Precis som gången innan så raggar han på Freja, vilket flera tjejer ser och dem visar sitt hat öppet. Freja däremot har inga känslor för Cid och är inte ett dugg intresserad.

/ Lizette

lizzplace
0

Efter några minuter kom Matthew hem från skolan och kysste Freja hårt och länge. Efter detta fick Freja en utskällning av samma tjej som sist, att hon inte förstod att Matthew tillhörde Freja och att Freja inte var intresserad av Cid!

Dem gick iväg för att få prata lite ifred, Freja berättade om vad Cid gjort, att han försökt kyssa henne men att hon sagt nej och att alla tjejer hatade henne. Matthew förklarade att han inte bryr sig om vad andra tycker och att hans hjärta slår för henne. För att visa sin kärlek öppet så tog dem en romantisk bild tillsammans som sedan 102 bloggläsare gillade. Freja hade snart nått målet på 150 läsare!

/ Lizette

lizzplace
0

Freja är en påhittig person som älskar att hitta på nya saker. Det kan bli lite långtråkigt på universitetet när pojkvännen är borta och alla har något emot en. Så Freja bestämde sig för att prova på att laga mat. Hon lagade till lite våfflor som blev riktigt goda. Precis när Matthew kom hem efter att ha varit på äventyr hela natten så var Freja tvungen att springa på föreläsning, innan hon ens han fråga vart han varit.

/ Lizette

lizzplace
0

Så Freja gick på sin föreläsning och sände lite radio. Skoldagen gick hyfsat fort och när hon kom hem började Cid bråka efter att ha försökt kyssa Freja igen.

/ Lizette

lizzplace
0

Mitt i detta bråk var det någon som tände eld på hela köket. Alla stod och hoppade av rädsla men Freja däremot kände att hon behövde hjälpa till så hon började släcka elden och fick sedan beröm av brandkåren efteråt för att hon minskat risken för spridning.

/ Lizette

lizzplace
0

Efter branden blev hon utskälld av en tjej som hatade att Freja var så populär bland killarna. Återigen så handlade allt om Cid. Freja förstod att hon var tvungen att göra något drastiskt för att få vara ifred. Dock förlorade hon denna match.

/ Lizette

lizzplace
0

Freja bestämde sig för att hon inte skulle ta åt sig av vad alla andra tyckte och tänkte om henne. Hon försökte att inte bry sig och att visa sig stark. För varje dag som gick så blev Freja tunnare och tunnare. Snart hade hon gått ner 15 kilo. Hon gick till frisören och klippte håret och började sminka sig med svart ögonskugga. Allt för att se farlig ut och i hopp om att folk skulle finna respekt.

/ Lizette

lizzplace
0

Efter att ha bloggat lite till insåg hon att det fanns en app som hette simfinnarappen. Den laddade hon genast ner och provade. Där hittade hon Richard Randall som genast kom på besök. Dem hälsade och efter det började Richard skryta direkt. Freja insåg direkt att det här lär inte bli någon långvarig vänskap.

/ Lizette

lizzplace
0

När Freja kom in igen efter att ha bett den konstiga typen att gå blev hon återigen påhoppad. Denna gång svarade hon bara surt att hon inte brydde sig. Med gråten i halsen gick hon och la sig och hoppades på att dagen efter skulle bli bättre.

/ Lizette

lizzplace
0

En lång skoldag hade nu tagit slut. Freja hade blivit utskälld för att hon hade smsat hela lektionen och hon gick med tunga steg hemåt. Halvvägs hem så kände hon att någon drog tag i henne. Först blev hon rädd men när hon vände sig om insåg hon att det bara var Matthew. Dom hade inte träffat varandra på flera dagar på grund av allt pluggande. Dom pussades lite i parken innan dem gick hem tillsammans.

/ Lizette

lizzplace
0

Det märktes att dem flesta som bor i korridoren inte äter hemma. Kylskåpet var tomt så Freja fick för sig att åka och handla, magen kurrade och det var dags för lite nya kryddor och maträtter.

/ Lizette

Pawprint
1

Följer! :D

lizzplace
0

Dagarna gick och snart var första terminen slut. Freja och Matthew träffades knappt längre och när dem väl gjorde det så var Matthew på dåligt humör, ville inte pussas eller kramas. Till slut fick Freja reda på att han varit otrogen och efter ett långt gräl gick Matthew helt oberörd iväg. Freja blev så arg så hon skickade sms och gjorde slut när han stod tre meter framför. En stark kvinna klarar sig själv.

/ Lizette

lizzplace
0

Freja fick MVG på sina tentor och kan med denna termin känna sig lycklig. Hon stötte på Matthew på vägen hem och gjorde ett tappert försök till att be om förlåtelse. Hon ångrar att hon gjorde slut och saknar honom. Matthew däremot vill inte och har redan en ny tjej.

/ Lizette

lizzplace
0

När Freja kom hem från skolan skulle hon fira att hon fått MVG. Hon tänder ett fyrverkeri som dessvärre börjar brinna. Innan brandkåren är på plats hinner hennes klasskamrat Ayna dö i branden.

/ Lizette

lizzplace
1

#19 hihi tack :D

/ Lizette

lizzplace
0

Dagen var kommen, dags att åka hem igen. Freja bestämde sig för att det räckte med pluggande nu. Nu ville hon hitta kärleken, hålla på med bloggen och söka jobb.

Precis innan bilen kom för att hämta upp henne blev hon uppraggad av en riktigt söt kille, Gabriel Borell. Han var singel och hans stjärntecken var oxe.

Tyvärr bytte dem inte nummer innan Freja åkte hem.

/ Lizette

lizzplace
0

Freja var snart hemma igen, hon var lika fattig som innan och hade knappt något att kalla för hus. Hon hade ingen familj för alla hade dött eller försvunnit spårlöst. Hon bestämde sig för att söka massor med jobb dagen efter.

/ Lizette

lizzplace
0

Ett jobb!
Äntligen ett jobb. Freja hade lyckats flörta till sig jobbet som tjuvlyssnare under en intervju. Hon tjänar 275§ / vecka och har fria arbetstider. Så länge det inte finns något jobb så roar sig Freja med att hänga på onlinedejtingsidor. Vem vet, drömprinsen kanske finns där? Som minne och för att inte känna sig så ensam har hon bilder på henne och Matthew uppe. Dem tänker hon inte ta bort förrän hon har blivit kär.

/ Lizette

lizzplace
0

Oj oj! Mycket som hänt nu. Freja tog tag i livet och träffade en kille hon pratat med på internet, Joseph Nordin. Han kom över och det var kärlek vid första ögonkastet. Dem flörtade länge och hon fick reda på att han var vädur, vilket passar vågen perfekt.

Efter ett tag vågade Freja fråga om han ville sova över eftersom hon märkte hur trött han var. Gladerligen svarade han ja!

/ Lizette

lizzplace
0

Under natten som dem spenderade ihop så myste dem och känslorna blev starkare och starkare. Freja tog modet till sig och frågade chans på Joseph. Strax därefter flyttade han in hos Freja och började söka jobb.

/ Lizette

lizzplace
0

Inte så långt efter att dem flyttade ihop så friade Joseph. Äntligen har Frejas dröm gått i uppfyllelse!

/ Lizette

lizzplace
1

Är det en bebis på gång kanske?

/ Lizette

lizzplace
0

När Freja började känna av att hon eventuellt var gravid så bestämde sig hon och Joseph för att ha en privat ceremoni hemma och gifta sig. Så nu är dem lyckligt gifta.

/ Lizette

lizzplace
0

En dag när Freja var på väg till jobbet så åkte hon förbi och handlade ett graviditetstest. Hon drog sig för att göra testet men beslutade sig för att det var bättre att göra det så fort som möjligt. Såklart visade testet positivt. Freja blev lite osäker och rädd för vad Joseph skulle säga.

Väl hemma berättade Freja om graviditeten och som tur är så blev Joseph glad. Äntligen skulle dem bli föräldrar!

/ Lizette

lizzplace
0

På kvällen när Joseph låg och sov fick dem andligt besök. Ett spöke var på besök men som tur är så är varken Joseph eller Freja rädda för spöken. Freja hade förmågan att prata med spöken och kommunicerade lite med spöket innan hon bad honom att gå.

/ Lizette

lizzplace
0

Slappardagen var nu kommen och det var inte så populärt. Med tanke på att Freja är mammaledig får hon bara in pengar på sin blogg, som nu dessutom har 500 läsare. Och Joseph fick ingen lön för denna dag eftersom han är nyanställd. I blogglön fick Freja 22§ vilket räddade hela situationen när räkningen på 27§ kom. Dem har fortfarande inte köpt in några barnsaker och tiden börjar rinna iväg. Är detta verkligen rätt tillfälle för att skaffa barn? Freja frågade Joseph en sista gång om dem inte skulle göra abort eller adoptera bort barnet men Joseph svarade bara lugnt att det löser sig och klappade henne på magen.

/ Lizette

lizzplace
0

Under slappdagen bestämde sig paret för att besöka staden. Joseph åkte rullskridskor.

/ Lizette

lizzplace
0

Medans Freja tog en läsk vid den fina fontänen, att vara gravid tar på krafterna och på kroppen

/ Lizette

lizzplace
0

Kvällen slutade med att Joseph blev sjuk och åkte hem. På fredagen var det dags för Joseph att gå till jobbet och tjäna lite pengar till familjen. Fortfarande inget inhandlat till bebisen, plus att det är stor risk för tvillingar, många i Frejas familj har fått tvillingar.

När Joseph åkt till jobbet väcks Freja av att vattnet har gått, att värkarna är på väg.

/ Lizette

lizzplace
0

Knappt en timma senare är deras son född. En välskapt pojke på 3022 gram och 50cm. Han får namnet Kevin och föds med egenskaperna ivrig & lyhörd.

/ Lizette

lizzplace
0

Det märktes att graviditeten tog hårt på Frejas kropp, hon började äta som en häst och gick upp säkert 20 kilo väldigt fort. Tuttarna växte så hon bestämde sig för att börja spara pengar till bröstföminskning.

/ Lizette

lizzplace
0

Joseph var inte heller nöjd med sin kropp och bestämde sig för att det var dags att gå ner i vikt. Har för övrigt inte visat någon bild på honom ännu men här är Joseph, han fick gå till frisören o färga håret och byta frisyr.

/ Lizette

blondie4you
1

följer

lizzplace
0

Joseph fick äntligen börja jobba och fick redan på första dagen 133§ och en löneförhöjning på 1§. Mammaledigheten för Freja var äntligen över och hon kunde börja jobba som detektiv igen. På sitt första fall efter graviditeten tjänade hon 500§ och en löneförhöjning. Äntligen visste dem att dem skulle överleva nästa månad. I samma veva så donerade Carrie post 162§ för Frejas blogg. Det märks att Freja är en arbetsnarkoman egentligen för att sitta hemma är tråkigt!

Joseph däremot började äntligen träna igen och kände att kilona och ångesten lossnade. Ett varv runt kvarteret om dagen borde räcka tills vidare.

/ Lizette

lizzplace
0

Nu var äntligen dagen här då Kevin fyllde småbarn. På grund av bristande ekonomi fick han ingen tårta men Freja lovade att det skulle komma i framtiden. Kevin ärvde även Frejas röda hårfärg.

/ Lizette

lizzplace
0

Med tiden började Freja känna att det var dags för ett till barn, hon började diskutera med Joseph och förklarade att hon önskade sig en dotter. Dem började kolla över ekonomin och bestämde att dem båda skulle försöka jobba en hel del för att ha råd och började då försöka få barn nummer 2.

/ Lizette

lizzplace
0

Så snart familjen hade börjat räkna över sina inkomster och alla pengar dem sparat kom dem på att dem hade råd med att bygga ett till rum så Kevin får ett eget sovrum. Äntligen kunde dem även lägga in golv och måla om väggarna så det passade mer. Fönster tillkom även och snart ser ju faktiskt huset rätt okej ut för att vara så litet.

/ Lizette

lizzplace
0

Kevin växer för varje dag som går och lär sig väldigt mycket. Freja tyckte att det var dags för Kevin att lära sig gå så en dag tidigt på hösten bestämde hon sig för att lära honom att gå.

/ Lizette

lizzplace
0

Dem delade upp sysslorna med Kevin för att han skulle lära sig lite från båda. Så när det var dags för att lära sig att prata fick Joseph lära honom det. När kommunikationen var bra så lärde sig kevin även att gå på pottan.

/ Lizette

lizzplace
0

Äntligen tänkte Freja! Hon tog ett gravtest och var gravid denna gång också. Nu hoppas hon på att det blir en söt liten flicka med hennes hårsvall!

/ Lizette

lizzplace
0

Äntligen var dagen kommen då Freja skulle föda! Hon var ivrig och valde att föda hemma denna gång med. Det blev en till liten pojke på 2600 gram och 46cm, född tre veckor för tidigt. Han fick namnet Jonas och föddes med egenskaperna Geni och Modig.

/ Lizette

lizzplace
0

Joseph har nu blivit befodrad och tjänar 300 i veckan. Denna månad tänkte dem nog inte riktigt till för när räkningen på 41§ kom hade dem endast 1§, tänk om dem blir vräkta. Plus att så fort dem går ut i regnet så blir dem dyngblöta, paraplyerna har gått sönder! (någon som vet om man kan köpa nya?)

/ Lizette

lizzplace
0

Kevin har nu blivit barn och fick egenskapen atletisk. Vem vet han kanske är nästa stora fotbollsspelare?

/ Lizette

lizzplace
0

Nu har Freja gett sig f'n på att hon ska ha en flicka, hon har alltid drömt om rosa fina kläder så hon tjatar till sig att dem ska försöka skaffa ett barn till. Mitt i myset råkar Kevin ramla in och se saker han inte borde. Efteråt får han en utskällning av sina föräldrar för att han sprungit in när han egentligen ska ligga och sova.

/ Lizette

lizzplace
1

Gissa vad? Freja är gravid med tredje barnet och idag fyller Jonas år! För att fira Jonas hämtade Joseph hem en ny familjemedlem, hunden Smultron!

/ Lizette

lizzplace
0

Första snön kom och Joseph fick lite ångest, snart skulle han bli gamling och kanske inte orka ta hand om barnen han skapat. Han hade lite kris och undrade hur länge han faktiskt hade kvar att leva.

/ Lizette

lizzplace
0

utsikten från huset

/ Lizette

lizzplace
0

ännu mer

/ Lizette

lizzplace
0

Dagen kom då barn nummer tre föddes. Det blev en pojke denna gång med, inget verkar gå som Freja vill så nu ger hon upp barnskapandet. Denna gång blev det en Alfred på 3480 gram och 51 cm. Han fick egenskaperna Ond & Konstnärlig

/ Lizette

lizzplace
0

Nu har även Joseph fyllt åldring, ångesten är borta o han inser att än finns det tid kvar för lek och skojj.

/ Lizette

lizzplace
0

Huset med julbelysning

/ Lizette

lizzplace
0

Trots att han är åldring så jobbar han på för att försörja sin stora familj. Freja jobbar också så mycket hon kan och nu planeras fest för Kevin som fyller tonåring! Under tiden på dagarna så leker dem även mycket i snön och gör igloos och snöänglar!

/ Lizette

lizzplace
0

.

/ Lizette

lizzplace
1

Nu är Kevin Tonåring och vilken snygging han blev!

/ Lizette

lizzplace
0

Kevin åkte in till stan för att åka lite snowboard och där i rinken hittade han henne, den finaste tjej han någonsin sett! Lite försiktigt och blygt stod han och kollade in henne i några minuter innan han tog mod till sig för att gå fram till henne och fråga om hon var singel.

Till slut vågade han fråga om dem skulle ha snöbollskrig, vilket hon gladerligen gick med på.

/ Lizette

lizzplace
0

Efter kriget värmde Kevin Malia som hon heter, hon frös så mycket så hon nästan var blå. Och det var då allt det magiska hände, dem blev tillsammans och kysstes!

/ Lizette

lizzplace
0

Dagen efter var det Alfreds tur att fylla år och bli småbarn!

/ Lizette

lizzplace
0

Med dagarna så hände inte så mycket. Familjen försökte hålla ihop och Kevin kände att han längtade tills den dagen då han och Malia kunde flytta ihop och skaffa egna barn, var ju bara några år kvar tills dem båda blev vuxna. Joseph var pigg trots sin ålder och levde rövare med barnen.

Malia var bra för familjen, hon hjälpte till med att ta hand om barnen och hunden. Hon lärde Alfred att gå och det blev mycket uppskattat.

Freja höll på med tre olika karriärer och jobbade nästan ihjäl sig. Hon var bloggerska, detektiv som klättrade uppåt hela tiden och hjälpte även till med att laga mat och ge till olika föreningar. Det var inte ofta hon var hemma och barnen började därför se Malia som en modersfigur.

/ Lizette

lizzplace
0

Framåt våren fyllde Jonas barn och började skolan, äntligen kände han sig vuxen och kunde hänga med i svängarna. Han hade alltid sett upp till Kevin som var några år äldre och hoppades på att han en dag skulle bli lika populär.

/ Lizette

lizzplace
0

Framåt våren fyllde Freja vuxen. Även fast hon kände sig lite gammal så var det värt det. Hon hade ju redan fått tre fina barn och en fin man. Hon kände att det var dags att ändra om sig lite, så hon inte såg allt för gammal ut så hon skaffade dreads och skaffade lite snygga kläder.

/ Lizette

lizzplace
0

Sent en kväll började Freja prata med Malia som var på besök, dem hade nog aldrig kommunicerat innan och Freja försökte vara trevlig trots att Malia tagit över mammarollen rätt mycket. Det slutade med att dem blev ovänner och Freja kom på att Malia inte har något sinne för humor.

/ Lizette

lizzplace
0

Freja blev så arg på det här så hon gick till Kevin och sa att han kanske borde hitta en ny tjej som kan vett & etikett. Kevin vågar inte säga emot sin mamma men svarar lite tyst "kanske det". Innerst inne vet han att han kommer gifta sig med malia och skaffa barn, men det blir först när dem bor själva.

/ Lizette

lizzplace
0

Senare på våren var det Alfreds tur att bli barn. Han växte upp och fick egenskapen Kattperson. Han har samma hårfärg som alla sina syskon och sin mor.

/ Lizette

lizzplace
0

Snart var det dags för Kevin att bli vuxen, han och Malia fyllde dagarna efter varandra och blev nu ungdomar. Ingen av dem har tanken på att plugga på universitetet.

/ Lizette

lizzplace
0

När dem båda var ungdomar kunde dem nu för första gången myspysa och eftersom huset är fullt med människor fick dem ta trädkojan. Freja gillade ju som sagt inte Malia och därför bestämde sig hon, Joseph och barnen sig för att flytta ut från tomten.

/ Lizette

lizzplace
0

Nu var dem helt själva på gården och började planera för att riva ALLT och bygga ett hus som dem själva gillar. Det skulle kosta men om dem sålde alla möbler så skulle dem nog kunna bygga ett litet hus som dem kommer trivas i.

/ Lizette

lizzplace
0

När dem hade sålt av med alla möbler osv hade dem en kassa på ca 12 000§. Det räckte till att bygga huset och till några få möbler. Kevin inledde en karriär inom kullinarisk. Hans högsta önskan är att bli femstjärnig kock.

/ Lizette

lizzplace
0

såhär ser huset ut just nu. Nästintill tomt inuti.

/ Lizette

lizzplace
0

Kevin friade till slut till sin älskar Malia som självklart sa ja! När pengarna finns ska dem ha ett stort bröllop!

/ Lizette

lizzplace
0

Sent en kväll vaknade Malia och kände en spark i magen, efter ett graviditetstest visade det sig att hon var gravid! Äntligen skulle dem två bli tre!

/ Lizette

lizzplace
0

Dagen efter blev hon inbjuden på fest hos sin pappa och väl där berättade hon om sin nyhet och lyckades snylta till sig lite pengar. Freja var där på festen och dem blev vänner när Malia berättade att hon och Kevin skulle ha barn, även där lyckades hon snylta till sig lite pengar.

/ Lizette

lizzplace
0

Tredje generations Corneli är nu född! Malia födde hemma och fick en söt dotter på 3105 gram och 50 cm. Hon fick namnet Melinda och har egenskaperna God och klumpig!

/ Lizette

lizzplace
0

Dagarna gick och snart var det Melindas födelsedag. Hon växte upp till en fin flicka som ärvde pappas hårfärg.

/ Lizette

lizzplace
1

Äntligen sa Malia ja till sin Kevin. Dem hade en privat ceremoni.

/ Lizette

lizzplace
0

Strax efter bröllopet fick Malia reda på att hon är gravid igen. Denna gång hoppades dem båda på en pojke så dem fick en av varje.

/ Lizette

lizzplace
0

En varm sommardag föddes Mario. Han var 52 cm lång och vägde nästan 4000 gram. Han föddes med egenskaperna Soffpotatis & Konstnärlig. han är inte första arvinge för det är Melinda.

/ Lizette

lizzplace
3

Här är en bild på Malia förresten.

/ Lizette

lizzplace
0

Nu var det Melindas tur att fylla år! Denna gång blev hon barn och har nu egenskaperna Klumpig, God och ryttare.

/ Lizette

lizzplace
0

Malia och Kevin har nu jobbat ihop rätt mycket pengar och börjar planera för husdjur. Dem tänker att Malia ska få sin dröm i uppfyllelse och börjar därför bygga på ett stall på gården. Malia längtar tills dem har råd att göra klart stallet och sedan adoptera en häst!

/ Lizette

lizzplace
1

efter att ha jobbat i flera dagar och ha hösten på ingång har dem äntligen haft råd med att bygga några boxar och adoptera en häst!

/ Lizette

svealo
0

Följer! Vilken stad spelar du i?

lizzplace
0

#89 tack :D twinbrook :)

/ Lizette

eeeliiinnn
0

mer! :D

nelleeh
0

följer!

Cimsan
0

Följer :)

Squidon
0

Följer!

eeeliiinnn
0

följer, mera :D

Mida
0

htt
0

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.