The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1147 ggr
[KiwieMie]
0

Sim dog från meteor, vanligt?

En av mina simmar i Sims 3 dog från en meteorit; är detta vanligt? 

Jag hoppas att det inte händer för ofta :P lite irriterande. Ska man bara gå in eller?

SimsBrooke
0

Jag tycker inte det är så vanligt. Jag har spelat The sims 3 sen det kom ut i Juni 2009 och jag har inte fått en enda meteorit regn. Vilket jag tycker är synd. För jag vill ha den erfarenheten också =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[KiwieMie]
0

#1 Spela inte med hörlurar på högvolym när du upplever det! xD Kanske man behöver något speciellt prylpaket/expansion? Hoppas inte det händer mig igen ;_; många möbler gick sönder, men den stora meteoriten som dödade simmen ger jätte mycket simdaler :] (är en sådan person som typ aldrig använder fuskkoder).

SimsBrooke
0

#2 Nä man behöver kolla upp i rymden har jag för mig. Jag har alla expansions/prylpaket =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
1

#2 Meteorer kom med Leva Livet, så har man den expansionen installerad finns det en liten, liten risk för att meteorer ska dyka upp. Risken är större om man har simmar som stjärnskådar mycket har jag hört, men jag vet inte om det stämmer. 🙂

Jag har råkat ut för det en gång när jag testade djurgenetiken i spelet. Meteoren kraschade och träffade alla hundkojor, hälften av hundarna och satte eld på simmen. Tack och lov klarade sig hundarna utan en skråma och simmen kunde hoppa in i duschen och släcka sig själv. (Stackars Eithan…) 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

KastKatt
0

Första gången min sambo spelade så var det de första som hände. Sen dess har han bara testat lite en gång :P

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Namiko
0

Jag har varit tvungen att rädda mina simmar två gånger när dom varit på väg att bli träffade, samt att stadshuset blev träffat när jag hade en sim där inne en gång. Grundaren till min legacy, Trillian, var nära att bli dödad av en meteor men jag hann flytta på henne innan den landade.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

heden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte bara i Sims 3 som en  meteorit kommer farande fån himlen. Jag spelar Sims 2 och min gubbe satt på en stol ute för han väntade på sin tjej. Så kollade han upp mot himlen och innan jag hade fattat vad det var som hände så var han stendöd och ett stor grop i marken. Men jag sparade inte det så min gubbe är kvar.

Biadora
0

Det första som hände i ena av mina Midnight Sun Challange-s var att en stor meteorit kraschade ner i ön. ^^ Som tur var min Sim ute och simmade och klarade sig, men huset fick jag bygga om (det lilla jag hade satt upp).