Problem att uppdatera till 1.55
Jag har haft en hel del problem med patch 1.50, bland annat med rabbitholes så jag har försökt uppdatera till 1.55 ett par gånger nu. Detta fungerar alltså inte.
Det är ett standardproblem tror jag - "felaktig fil hittad".
Kan det vara mina mods som spökar? Enligt Nraas hemsida fungerar version 1.50 till patch 1.55 också. Ska jag ta ut mina mods ur min modmapp och försöka igen eller vad kan vara problemet? Vill helst inte behöva ominstallera eller ta bort mina filer då jag är nöjd med mitt CC och mina sparfiler.
Bifogar en screencap av felmeddelandet.
Vänliga Hälsningar Lina
Mods ska alltid tas ur från mappen vid uppdatering.
Och den senaste uppdateringen är nu 1.57.
Och skulle du behöva installera om hela spelet så kan du ta och spara hela EA-mappen på ett annat ställe tills du installerat om och sedan bara sätta in den igen.
Du måste uppdatera dina mods INNAN du lägger in modsmappen i The sims 3 mappen igen efter att du har uppdaterat . Om du inte uppdaterar dina mods kan komplikationer uppstå om du har otur.
Det tillkommer oftast en ny uppdatering till modsen, och jag rekommenderar dig att uppdatera modsen. Skaparen av modsen gör en uppdatering på modsen som kan kan hjälpa till mot olika små problem som kan uppstå.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Uppdatering: tog ut mitt CC tillfälligt. Uppdateringen fungerar fortfarande inte.
#1 Åh, det hade jag ingen koll på! Tack för informationen! Jag har fortfarande 1.50.
Vänliga Hälsningar Lina
Uppdatering: frustrerad raderade jag Sims 3 mappen. Fungerade fortfarande inte. Återskapade den. Fungerar inte.
Åh, tror jag blir galen, kan inte ens starta mitt spel då det fastnat i något jag kallar "evig laddning" vilket helt enkelt är att det inte laddar upp spelet över huvudtaget.
Tror jag blir galen om jag måste installera om alla mina EP och SP. Har trots allt alla upp till IP.
Vänliga Hälsningar Lina