Snälla Sluta Smyg!
Min tonåring smyger hela tiden så irriterande. Han fick utegångsfördbud för flera simdagarsen, smög ut. Har inte utegångsförbud längre men smyger hela tide. Blir så arg varje gång jag ser honom gå…
Hur får man honom att sluta?
En irriterande bugg. Jag råkade också ut för den en gång. Men jag har faktiskt ingen aning om hur jag fick honom att sluta? Har du provat resetsim?
Nä det har i och för sig inte gjort …. 
HJälpte inte … :-( Ja jag får hoppas att han slutar när han blir ungdom .. :-)
jag har haft samma problem =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Visst är det jobbigt att se?
Jag har också det problemet! Kära lilla Louie (tonårssim) bryter ofta mot reglerna och får bestraffningar. Sen fick han utegångsförbud, smög ut och sen dess har vi en smygande Louie. Jag har hittat två lösningar på problemet.
1. Få din Sim att gå en kort sträcka, men uppe på Gårutan så ändrar du hastigheten från Automatisk till Gå eller Spring. Det funkade inte för mig, men det kanske funkar för er.
2. Flytta ut och in familjen. Det funkade för mig, vilket jag ändå skulle göra när familjen behövde större tomt.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag låter det vara då han fyller år om en dag … hoppas han inte smyger mer då 
Jodå han smyger och lika så hans syster … suck.. är det fusk om dom flyttar ut och in då det är en Legacyfamilj? Står inte ut med smygandet …
#8 Vuxna simmar kan också råka ut för smygbuggen, som dom oftast får via Detektivyrket.
Det är INTE fusk om du bara flyttar ut dom två som smyger temporärt, men behåller föräldrarna kvar. Sen kan du flytta tillbaka dom igen och se om det är bättre. :)
Vissa skulle kanske räkna det som lite fusk, men inte i mina ögon då det gäller en bugg.
Ok, då vet jag men först måste jag städa klart hos grisarna :-)
#10 Oj, tack för påminnelsen! :O Jag har Morrigan och Tali kvar att klippa klorna på samt borsta och klippa pälsen på. Telefonen ringde när jag var klar med Shepard och jag blev så pass distraherad att jag glömde.. XD
Låter ättika lukra upp urinfläckarna i buren nu …. oops detta är inte MArsvin i fokus….
Men sedan ska jag spela igen, har spelat sedan 9.30 idag, Vad då en riktig familj? Roligare med simmarna då jag kan styra dom bättre än mina riktiga familjemedlemmar … Var länge sedan jag var inne så i mitt spelande .. men kul är det.
Hoppas att jag uppdaterar Legacyn idag … :-O
Sonen Hamilton i Jones/Håger/Scott familjen smög även som vuxen :S
#13 Jobbigt :-( Tar ju hundra år för dom att komma någonstans :-S
#14 mm och mina fick utgångsförbud hela tiden så fort dem försökte gå till skolan :S
Ja så var det här med … suck …
#12 TACK!!! :D Jag har försökt hitta något till att få bort dom där urinfläckarna med i evigheter! Ska genast testa med ättika!! :D
Jag tror att Louie slutade smyga efter flytten. Kan dubbelkolla annars, ska ändå starta Sims när jag är klar med maten. :)
Det trista är att jag har lite skrivkramp, men jag ska försöka få ut dom senaste inläggen på Projekt Varg ändå..
Ättika löser upp dom snabbt! :-)
Försök hålla er till ämnet i tråden … *viftar med fingret* ler hehe
Förllåt …. 
Men nu är dom normala igen i alla fall. :-D Till nästa gång dom smyger ut … :-S
Jag hade låst in honom, alltså låt honom vara i sovrummet sen tar man bort dörren :) sedan på morgonen då sätter man dit dörren igen
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
Har bugget att de inte får gå till skolan/smyger för dem har utegångsförbud.. Sen får dem skäll för att dem INTE går till skolan… SÅÅÅ irreterande :(
Min första legacy så smög grundaren hela tiden, hennes dotter som skulle vara arvtagare sprang som en "tragisk clown". Jag la ner hela legacyn :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!