Mina skapelser
Tass! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
#3 Wow, din var både sötare och verkligare. 😃
En sim som jag glömt namnet på, tror det är Wendy eller något sådant. Nu får hon i alla fall kallas för "En Sim". 😉
"En Sim" bär på hennes trogna snöleopard som jag tror heter Glace, haha har visst glömt bort alla namn .. 😞😇
En viktig sak som kan vara bra att veta är att jag inte har gjort snöleoparden, den är nedladdad från Exchange.
Grymt hår till "En sim" ! Kläderna är också riktigt snygga! (Hela simmen är snygg :) )
gud vad söt den första hunden var! 😍
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Jag tycker också den första hunden är gudomligt söt. Drog till och med efter andan när jag såg den 😍❤️
#8 Håller med dig. Tycker hon blev ovanligt fin! 😃😇
#9 & #10 Tycker precis som ni, han är nog den sötaste hund jag någonsin gjort! ❤️😃
Åh, vilka fina! önskar jag hade tålamodet att göra så fina. :')
#14 Tack! 😃 Ärligt talat så har inte jag heller särskilt mycket tålamod … 😞
Den där drak-hunden var så gullig ❤️ Påminner lite om en italiensk vinthund 😃❤️🐶
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
#24 I… love… it! 😍 Och var har du hittat höstens halsduk? 😍
#25 😃 Halsduken har jag för mig kommer från Store. 👍
Vilka söta :D
#27 Hihi 😃
… 😮😍
#38 Så sjukt likt!! 😮 Vem vet vad du gör med honom i ditt spel… 😇 Och var fick du fräknarna ifrån? 😃
#39 Tack! 😃
H-h-hur kan du ens säga så?! Vad skulle oskyldiga lilla jag kunna göra!? 😮😇
Fräknarna har jag faktiskt ingen aning om vart dom är ifrån. Tror jag fick dom från någon sim jag laddat ner från Exchange för länge sen. 😛
Vart kommer klänningen i #33 ifrån?
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#41 Den följer med staden Midnight Hollows. 🙂
Nu ser jag det! :)
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Följer, hehe 🙂
Fina kreationer :D Vart har du fått ben-slidern ifrån till hundarna? Har du någon storleks-slider?
#43 Va bra, tycker själv den klänningen är riktigt snygg! 👍
#44 Yey! 😃
#45 Tack! 😃 Jag har ingen speciell slider, har bara laddat ner en färdig tax från Exchange som jag sedan ändrar efter hur jag vill att det ska vara. Visste faktiskt inte att det gick att ha korta ben på hundarna innan jag hittade den! Här är i alla fall länk till taxen. 🙂