The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1277 ggr
Pinglan00
0

gifter och skaffar barn?

Ja, min sim (generation 2) föddes precis innan föräldrarna skulle bli vuxna (1 dag) Och ja nu så undrar jag hur kommer det sig att hon träffar en kille i tonåren?

Kommer det sig att det kommer fram slumpvist fram? Eller gifter sig folk, blir ihop och skaffar bort när jag inte "ser det"?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Bara Anna
0

Skaffa bort? Skriver du på mobilen möjligen? ^^ Hur som haver - tonårssimmar kan inte wohooa eller få barn utan mods. Nästa livsläge Ungdom (tänk typ mellsn 20-35) kan göra både och! "Vuxna" blir de först därefter….

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Pinglan00
0

Ohh.. Ja, och tack vare det tror jag det blev lite fel i texten.

Jag undrade hur kommer det sig att det finns barn och tonåringar? De anns inte innan… Kmmr de av sig själva eller funkar adra sims familjer som sin gen?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Lumina - 留美奈
0

I en familj du spelar skaffar inte tonåringar partners på eget bevåg. I familjer du inte spelar däremot, händer det tack vare story progression.

Nu är ju inte EA's story progression särskilt lysande utan den flyttar mest in och ut familjer ur världen tycker jag. Vill du ha en mer levande värld där folk gifter sig och skaffar barn i din värld rekommenderar jag att du skaffar ett mod för story progression.

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

Pinglan00
0

ok, tack

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4