Nedladdningsproblem - Midnight Hollow
Köpte alldeles nyss 5000 simpoints för att sedan köpa Midnight Hollow (Guld versionen) för 3900. Staden (som jag tycker verkar riktigt mystisk, spännande och underbart vacker) var på rea, så jag passade liksom på, haha 😃
Men till saken, när jag ska ladda ner den via launchern så laddar det till lite mer än halva, men sedan står det att ett fel uppstod och att jag inte kan ladda ner föremålet. Har testat två gånger nu, håller på att försöka ladda ner en tredje gång.
Vet någon vad detta kan bero på och vad jag kan göra åt det?
Om det mot förmodan skulle funka nu - den tredje gången jag testar - så kan jag skriva det så någon kan ta bort denna isåfall meningslösa tråd, haha ^^
Tack på förhand! 🙂
Om tråden hamnade i fel grupp är det bara att ändra.
Jag skulle börja med de klassiska sakerna när det blir fel. Starta om datorn och reseta nätverket. Det löser mycket, men inte allt.
Försöker du ladda ner det genom spelet, försök i stället att stänga ner spelet och gå till Store-siten via din webläsare.
Laddar du ner det från siten, försök att ladda ner det via spelet. Man vet aldrig om det gör någon skillnad.
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
#1 Testade att gå in på min köphistorik och klicka på ladda ner därifrån istället för där man faktiskt köper själva staden, och det fungerade faktiskt! :)
Tack för tipsen! 🌺
.