The Sims iFokus

The Sims

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2315 ggr
[MyCassie]
5

Spel i spel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter och spelar Sims 3 och tänkte ta lite foton på två bröder som satt och spela TV-spel och så upptäcker jag vad det är de sitter och spelar…

nämligen Sim Animals som vi har till WII U här hemma, gissa om jag fick en chock.

Har ni hittat något sådant som existerar i verkligheten i sims?

KastKatt
2

I Sims 2 minns jag att man kunde köpa och spela sims 3 :P

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

simsforever
0

Om man spelar på stereon och väljer R&B är det en låt som heter Big big bang på  riktigt som då är omgjord till simsspråket. Det tyckte jag var kul!

KastKatt
0

Det ska finnas flera låtar till iaf sims 2 åter igen, som är riktiga låtar.

Greetings.

Legacy Mwari.

simsforever
0

#3 Japp i trean med! Älskar det haha…

[MyCassie]
0

#4 Därför jag tycker mig känna igen en del av dem då. 😃

KastKatt
0

Greetings.

Legacy Mwari.

M_a_r_i_a
0

måste bara säga villken bra grafik du har på ditt spel! :) jag har själv de högsta grafikinställningarna i spelet men mitt blir ändå inte så bra fast min dator klarar av spelet hur lätt som helst :o

M_A_R_I_A 🌺

[MyCassie]
0

#7 Det har med datorn att göra. Eftersom jag har en speldator för 15 000kr så har jag också väldigt bra grafikkort i den. ;)

M_a_r_i_a
0

åh men gud, nu blir ja suger på en sån haha :)

M_A_R_I_A 🌺

VilmaKristina
0

Jag har lika bra grafik som dig och har en TOSHIBA för 5000 :)

Men vill också ha en speldator, allt skulle gå lättare då.  😮

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Biadora
0

Har för mig att alla spel i Sims, oavsett nuffra, var/är versioner av "riktiga" spel (oftast andra EA spel) som har simlifierade namn. Precis som mycket av musiken är remakes av riktiga storsäljande låtar fast på simliska. ^^

Sitter och får lite nostalgi-bryt på min simsfamilj som spelar en kanal som har musiken från Making Magic / Sims 1… Dom byter tillbaka hela tiden då jag byter kanal hihi.

[MyCassie]
0

#10 Då har du ett bra grafikkort i den datorn.

Jag har en Asus G74S (republic of gamers), när jag spelar sims kör jag oftast spotify, chrome och ibland photoshop samtidigt och datorn klarar det gallant. Jag skulle kunna köra sims samtidigt som jag spelar Assassin's Creed och ha allt det andra igång också om det är så. 😛

VilmaKristina
0

Jag kan ha internet och skype igång, vill inte överbelasta den. Men nu tycker jag vi inte går för OT 😉

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

M_a_r_i_a
0

måste bara fråga er, om ni tex spelar sims, sen kanske ni vill kolla nått på nätet och lixom minimerar spelet, då när jag öppnar det blir spelet mörkare, sen så blir de vanligt igen efter en stund. händer det er? :o

M_A_R_I_A 🌺

fiffeliffe
0

#14 För mig blir de också mörkare men de blir inte ljusare igen, jättejobbigt! Jag får gå in i CAS med fusk för att få de ljust igen men innan jag visste att man kunde göra så var de verkligen jobbigt.

Cool

M_a_r_i_a
0

ja, de blir ljusare igen när man typ trycker på "ändra uteende"

M_A_R_I_A 🌺

[MyCassie]
0

Mig blir det inte mörkare för.

SimsBrooke
0

I tvåan kunde man ju spela the sims 2 har jag för mig

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Namiko
0

Har för mig att det var i tvåan dom kunde spela SSX 3.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.