The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2436 ggr
skotty
2013-10-07 17:45
0

Namntips?

Jag håller på med en typ av legacy. Jag har kommit till generation 5, och alla i min familj heter någonting på A. Dom har blivit 38 simmar hittills (skaffar barn med nästan alla innan dom flyttar ut). Nu börjar namnen att ta slut.. Jag har kollat runt men hittar inga bra namn på A.. Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta en annan bokstav till de kommande 5 generationerna eller fortsätta köra på A, typ döpa dom till samma som simmar som redan dött. Typ släktnamn. Men om jag ska ta en annan bokstav, vilken ska jag ta? Ska nog inte ha riktigt så många simmar i de kommande generationerna men det behöver ändå finnas en del namn..

Sims3linnea
2013-10-07 17:46
0

Skriv först vad alla simmar heter hittills på A så blir det lättare för oss att veta vilka namn vi kan tipsa om

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

skotty
2013-10-07 18:45
0

Annie
Alice
Amelia
Ayla
Amina
Anton
Adam
Alexia
Anders
Amandus
Amanda
Alyssa
Alana
Albin
Ariel
Andrew
Aubrey
Arthur
Ashley
Avery
Aiden
Austin
Abigail
Anastasia
Alexander
Ariannah
Antonio
Azura
Alarick
André
Amber
Agnes
Alicia
Adrian
Amadeus
Andreas
Anabelle
Alfred

Djuren:
Akilles
Adele
Amigo
Acer
Allie
Abbie
Alba
Alva
Apple
Astrid
Athena
Aylen
Amore

DiamondIce
2013-10-07 19:05
0

Aourora, Agata, Anne, Anna, Agneta, Alexandra, Alexis, Akito, Ayame, Ava, Ares, Akilles, Avril, Arvid, Abbie, Ahmed, Aristoteles, Arya, Annabelle, Annelie, August, April, Agustus, Ari, Aphrodite, Alicia och det var alla jag kan komma på just nu ^^''

Cherryfall
2013-10-07 19:05
0

Tjejer:

Alexis

Adrienne

Anne

Ashley

Allie

Aster

Adela

Aniella

Killar:

Arvid

Arven

Adrien

Andy

Några stycken 🙂

Simsblogg: http://chesims.blogspot.se/

Tumblr:  http://simaricia.tumblr.com/

Sims3linnea
2013-10-07 19:28
0

Tjejnamn: Ally, Angelina och Angel

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

[Fridaakafrodo]
2013-10-07 21:53
0

Ava tycker jag är ett väldigt fint tjejnamn. Uttalas typ Ejva. Aria, Alecto, Alison och Amelie är också fina, men jag har inte mycket killnamn i lager. Amir, Adrian, Arvid, Aaron och Amycus är rätt så fina dock.

skotty
2013-10-08 01:24
0

Aria är mitt favoritnamn, får jag en dotter nångång ska hon heta det :) Tack för tipsen, många av era namn har jag också tänkt på innan, men så himla svårt att komma på fler. Kanske får byta bokstav ändå? Men ska nog gå att köra till 10 med A iallafall, hehe.

skotty
2013-10-08 03:42
0

Jag har ingen fantasi längre… En av mina simmar fick fyrlingar nyss. Det blev tre tjejer, Angelina, Angelica och Angeliqe och en kille, Angelo. Deras mamma heter Angel. Haha..

Pinglan00
2013-10-08 16:40
0

Ariel

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4