The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1079 ggr
HoppanLoppan
0

Hur gamla?

Ja som rubriken lyder: Hur gamla har era simmar blivit? Min ena sim blev 120 simdagar gammal han var helt vanlig ingen älva eller så!

kodex
0

Det beror ju väldigt mycket på vilket livsspann du har inställt på att de ska leva :) Jag har mitt spann inställt på ganska högt, 110-140 dagar oftast, ändras lite ibland efter behag :) Och jag kommer inte riktigt ihåg åldern de har blivit. Men tror bestämt att en har blivit runt 180 dagar med den högre inställningen.

LinaLj
0

Mina simmar blir aldrig så gamla, när de övergått till gamlingar så brukar de råka ut för en olycka (hoppsan) om de inte behövs som barnvakt eller liknande…

Pinglan00
0

104

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Hallonsmurfen
2

Inte särskilt gamla. Jag tycker nämligen att det är väldigt underhållande att ta kål på mina simmar. 😇

Medarbetare på Pokémon iFokus

linn8
0

110

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[MyCassie]
0

Som dödliga, inte speciellt gamla eftersom jag dödar dem. Men mina nuvarande har odödlighets belöningen iom att de är vampyrer så de kan bli hur gamla som helst för dör gör de inte såvida jag inte åldrar dem med fusk.

Namiko
0

120 dagar är nog det mesta jag varit med om när livslängden varit inställd på normal (90 dagar). Då har simmen dels klarat joggingutmaningen på atletisk och hade egenskapen vegetarian, båda två får simmar att leva längre.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.