Du måste använda testingCheatsenabled True först.
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
#1 Jag vet, jag gör det men funkar ändå inte ser ut som fusket går igenom men inga pengar dras även fast jag skriver som man ska
Vilket läge är du när du skriver in det? För mig fungerar de bara om du är i "spel läge"
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#3Spel läge men den pausar ju automatiskt när fuskrutan kommer upp
Okej, då vet jag inte :(
Greetings.
Legacy Mwari.
Har din familj ett efternamn med två 'ord' i? Alltså som t.ex Von Anka. I så fall tror jag du måste skriva ihop dem, så att det står familyfunds vonanka och så den summan du vill ha. :)
#6 Ja hehe det ska testas Tack
#6 Funkade inte…
Har din familj bytt efternamn, någon som gift sig eller liknande? Flyttat eller att någon har flyttat in?
#9 Nej
Verkar som att jag behöver installera om hela skiten då:( och ladda ned allt på nytt….
För att familyfunds ska fungera så måste testingcheatsenabled true vara aktiverat. Dessutom är det hushållets namn som du ska skriva in. Hushållets namn får inte innehålla mellanslag och jag tror inte det funkar med Å, Ä eller Ö heller.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Använd motherlode istället?
#12 Jag vet men installerar om skiten nu #13 Nej jag vill inte ha pengar jag vill minska
#14- Köp något jättedyrt? :)
Får man pengar när man ta bort föremål med moveobjects?
Greetings.
Legacy Mwari.
#16 Det får man, men man får inga pengar om man köper något jättedyrt, aktiverar testingcheatsenabled true, håller in shift och klickar på det dyra föremål och väljer "Föremål" följt av "Radera den".
Då försvinner föremålet och man får inga pengar tillbaka. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag tycker det verkar ytterst märkligt att ett kommando plötsligt slutar att fungera.
Om detta hände mig skulle jag skapa en helt ny familj i en helt ny värld och testa där. Kanske är det just den här sparade filen det gäller, som är korrupt och inte hela spelet.
Jag hoppas du kommer till rätta med ditt problem. 🙂
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Jag läste att om familjen har tillexempel Von Anka så ska man skriva "Von Anka" Men om det stämmer vet jag inte.. Kommer inte ihåg vart jag läste det dock..