The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2631 ggr
[MiniPim]
1

Laddar laddar och LADDAR!

Alltså herregud, har haft detta problemet innan och nu uppstår det IGEN. 

Är så sjukt arg och irriterad just nu så jag bara vill ja.. jag vet inte vad.

Mitt sims funkar helt galant att spela på (den familjen jag gjort för länge sen) men jag kan inte göra nya simmar. Nya hushåll. För det bara LADDAR, har låtit det ladda i 2 dagar och det har bara fortsatt att ladda. Det funkar inte och jag blir så arg! Trodde det berodde på att jag har för lite plats för datorn, så min pappa fick köpa en hårddisk till mig med mycket plats. Så idag efter 4 timmar har jag lyckats överföra alla bilder, filmer och skit till hårddisken så min dator har MASSA plats.

Så öppnar jag sims och ska göra en ny familj - DET LADDAR!

Orkar inteee. Vad kan jag göra? :( Snälla hjälp mig!

Laddar...
0

Är väl inget fel med att det laddar… Laddar är jättebra;)

[MiniPim]
2

#1 JO, det är fel. Och jag vill INTE ha oseriösa kommentarer för jag MÅSTE spela sims!!

Bara Anna
0

Är det segt att ladda generellt också? Har du mods installerade som kan påverka CAS? Laggar spelet? Mycket kan spöka till det i Sims tyvärr. En sak som brukar snabba upp mitt spel är att rensa i cache regelbundet. Lovar inte att det hjälper dig men du kan ju testa:

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se/2012/07/23/8303008-guide-rensa-i-din-the-sims-mapp/

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

[MiniPim]
0

#3 Nej, det är bara när jag ska skapa nya simmar det laddar.nnars går det fort! Jag har inga mods ihäller, men kan rensa där. Men vad är cache?

Mitchika
5

För er som skriver/läser i tråden, Anmäl-knappen är inte samma sak som en ogilla-knapp! Anmäl-knappen används för att anmäla inlägg/kommentarer som bryter mot sajtens och/eller iFokus' regler! Inget annat! 

Inlägg #1 var inte hjälpsamt för ämnet, men det var inget regelbrott heller. Röstas inlägget bort via anmälningssystemet så kommer jag lägga tillbaka det och prata med sajtvärden om att höja antalet röster som krävs för att rösta bort inlägg på sajten. 

Något som kommer drabba oss alla dom gånger ett inlägg verkligen behövs röstas bort!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows