Midnight Hollow chat
Fler än mig har välan skaffat Midnight Hollow?
Hur spelar ni?
Själv föll jag för familjen med de tre systrarna och började spela dom.
Och sen, eftersom jag är korkad, har jag nu först kommit på att jag måste lägga till specialtomterna manuellt. x/
Så har hoppat runt i flera spel och lagt till olika specialgrejer…
I M.H. har jag lagt till Leksaksbutiken, Isbaren (hade ingen aning om vad det var då jag satte dit tomten), Renässansslottet och den lilla häst-tävlings-arenan.
I sann Sleepy Hollow anda vill jag så småningom ha hästar och häxor osv där. :)
Tänker försöka nå Life wish för systrarna, sen byter jag nog till nån liten söt Gothare som ska bli alkemist och få springa runt och göra en massa Simmar till Övernaturliga. ^^
Kör modden för *vadhettere* levande grannområde och jösses vad det händer grejer hela tiden! Funderar nästan på att hoppa ut till Välj Familj bara för att kolla vad som egentligen har skett med de andra familjerna.
Jag har skaffat det, men inte börjat spela det. Fastnade i byggläget igår, och spelet kraschade när jag var nästan klar med bygget, utan att ha sparat. Tjurar fortfarande för det. Kommer nog att kolla det lite nu på morgonen. 😃
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Jag har det och spelar med familjen Doe :)
Jag har Midnight Hollow världen och gjorde en familj med två syskon.
En "poslinsdock"-liknande tjejsim som har egenskaperna Ond, Elak, Geni, Ensamvarg och Älskar kylan. Hon heter Blair och bor tillsammans med sin bror Vincent som har egenskaperna Blyg, Ensamvarg, Tursam, Överkänslig och Konstnärlig. Båda är ungdomar.
Har ni märkt att det finns en mimare i staden som heter Julian? (om jag minns rätt, han kanske heter något annat)
Min tjejsim är iallafall på G med honom och jag tycker bara han är så otroligt söt så det är inte sant, han ser så ledsen fast ändå riktigt gullig ut. 😊 Jag planerar att dom ska få barn tillsammans, fatta vad gullig ungen skulle bli, haha 😃
Jag har det, har testat lite snabbt men har faktiskt inte haft lust att spela det 😮
Har peppat det aslänge men när jag fick det kände jag typ "eeh".
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Fråga: Om jag vill köpa världen i premium versionen- hur mycket får jag punga ut med då?
Me. Myself & My Sims
Nu har jag tittat på Midnight Hollow… Den var alldeles för mörk när solen skiner utanför fönstret. Jag har svårt att uppfatta saker när det är så mörkt, så kommer nog inte att spela den så mycket. Kunde vara kul att göra om någon av de ljusare världarna med mörka, dystra tomter dock… Kunde nog fungera bättre för mig.
Men åh vad besviken jag blev på Simagongränd… Jag hade hoppats på att det skulle vara något fler rabbitholes än endast Business… 😕
Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??
Enligt mig så var guldversionen helt onödig.. Det enda man får med är leksaksaffären med leksakstillverkningsmaskinen så jag ångrade mig att jag köpte guld. Standardversionen hade varit lika bra!
Vad trevligt att höra eller inte. Synd att ni blev besvikna. Samtidigit som jag trodde att detta var just DEN världen som jag bara måste köpa guldversionen till. Låter som jag kanske inte behöver det trots allt….
Me. Myself & My Sims
Köpte också guld, men inte placerat ut tomten eller testat leksaksmaskinen ännu. men fick ju 1000 points när jag köpte monte vista för 50 kr så, gjorde inte så stor skillnad :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Vilka olika livsformer finns? Spöke har jag sett, men finns fler "naturligt"?
Me. Myself & My Sims
#10- Nej, det är bara spöke som finns, för alla har ju inte övernaturligt och isåfall hade det ju bara blivit konstigt :)
Men en spökfamilj finns som sagt- och de är ganska coola :)