The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 2173 ggr
[dvärghamster Uppfödning]
3

OT - Vad gör ni idag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Precis som ovan! Vad gör ni idag? Jag själv spelar The Sims 3 :)

Mitchika
2

Jag spelar det nyaste Pokémonspelet och har i stort sett glömt bort vad The Sims 3 är, för stunden… 😇

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

SimsBrooke
0

Jag, mamma och pappa sitter barnvakt åt min brorson =) Han ska sova över inatt :D 

Annars gör jag inget speciellt, lite senare när Pontus som han heter sover ska jag nog spela lite the sims :D Ska även kolla mitt nya headset hur det är till mitt PS3 :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Onslow
2

Kom precis hem från en manikyr. 😃 Rosa och glittriga french tips. Jättenöjd! Älskar att ha fina naglar. Mina kusiner och deras familj kommer senare så det ska bli kul, tror att vi ska göra som Mitchika och spela lite av det nya Pokémon.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte hur mycket som syns, men här är en kass webcambild på mina naglar. 😃 Ser ut som att jag har enorma händer, men jag lovar, det är bara perspektivet, haha!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

LinaLj
0

Har varit och hämtat ut prylpaketet movie stuff idag så nu sitter jag och installerar alla delar på min stationära data. Har alltid suttit och spelat på min bärbara förut men nu börjar den bli gammal och trög och fixar inte sims längre. 

Nu ska det bli väldigt kul att spela igen, förhoppningsvis utan för mycket lagg. Ska bara ta mig igenom alla installationer, det är ju 20 st *suck*.

SimsBrooke
0

#5 det är något jag inte ser fram emot när jag ska köpa ny dator att installera alla spel tar ju mellan 2-3 timmar att installera :S

LinaLj
0

#6 Ja verkligen… Nu har jag snart "bara" alla nerladde föremål kvar.

SimsBrooke
0

#7 Vet precis hur det är.. Har installerat om allt en gång var inte alls länge sen.

Namiko
1

Jag hoppar mellan att brodera och jobba på målen för min 1000-dagarutmaning. Vill få färdigt dom så jag kan börja spela nån gång, men samtidigt vill jag sitta och brodera hela dagarna :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Onslow
0

Idag står matte på schemat. Riktigt usel på det, så vi får väl se! Hoppas verkligen att jag kan gå ut med åtminstone ett C.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Sims3linnea
0

Jag spelar sims. Måste börja om på min legacy igen.

// Linnea :)

Legacy Challenge: Legacy Stare.

1

Jag ska vara ganska "Bad" nu då jag ska göra en uppsats och lite matte. Men det orkar jag inte göra så jag väljer att spela The Sims, haha

Namiko
0

Idag måste jag plugga upp mina kunskaper om röjsågar, för jag blev indragen i att vara instruktör på en kurs imorgon och jag minns i princip ingenting sen jag gick kursen själv.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

SimsBrooke
0

Ny dag, och nya möjligheter. The hobbit går på tvn eller jag spela in den igår och kollar på den nu :D Och så försöker jag få bort popup fönster på datorn men det går inte så bra :S Så jag fortsätter med det antar jag :S Brorsonen ligger ute och sover och väntar på att hans pappa ska ringa oss och säga om han ska hämta honom eller om vi ska åka in med honom.

Gerbilles
0

Jag har precis lyckats slita mig bort från Pokémon X och ska nu plugga till musikprovet som är imorgon. Dock har jag nu istället fastnat vid datorn, så pluggandet går sådär… 😇

Onslow
0

Okej, tror jag har koll på matten. Har dock två prov och en stor inlämning den här veckan, samt ett musikprov och ett kemiprov som jag missade, en matteredovisning imorgon (som dock inte är så svår - rymdgeometri) samt förhoppningsvis en spanskaredovisning då jag ligger efter..

Usch vad det är jobbigt att gå i nian!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

LinaLj
1

Idag har jag bänkat mig framför datorn för att spela sims. Det är nästan som att ha fått ett helt nytt spel sedan det att jag flyttade spelet från laptopen till den stationära. Vilka detaljer man ser (jag använder min tv som skärm) och det laggar inte alls… Jag är nog i sims himmelriket just nu :).

Ja så jobbar jag också, men det verkar inte vara någon som behöver hjälp idag för telefonen är så tyst. Vilken tur för mig :).

[MyCassie]
0

Har influensa så sitter och dricker jiuce och äter cheez heartz med min dotter.

[AmandaBorg]
0

Denna tråd gjordes visserligen igår, men jag skriver vad jag gör/har gjort idag ändå. 😃 
Jag kom ganska precis hem från jobbet, så nu halvligger jag i sängen och funderar lite på om jag ska bygga ett "dagis" i Sims 3 och spela lite (det var alldeles för länge sedan!!). Innan jobbet umgicks jag med min pojkvän. 🙂
För övrigt är det tacksägelsedagen idag, så idag känner jag mig extra tacksam och lycklig för allt och alla jag har i mitt liv. ❤️

Misarn
0

Jobbar :-/

kodex
0

Idag har jag egentligen eget arbete i skolan…men det kan jag ju planera och handhålla med bäst jag vill…så jag kan ju faktiskt spela the sims ett par timmar först och sen sitta uppe till natta med plugget? :D

0

Idag skulle jag köra The Sims men sen kom mitt nya spel, Train Simulator 2014