Tronarvinge bugg?
Så jag sitter fast på uppdraget "Tronarvinge". Det står att jag ska bli vän med alla friare, och jag redan det nu men uppgiften är fortfarande kvar. Jag förstår inte vad det är jag måste göra.
Är det här bara en bugg för mig eller har jag missat något?
Tacksam för svar =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haru fuskat så dom blev vänner??
För när jag fuskat så folk blir fiender elr nått på nå uppdrag så gick det inte jag var tvungen att gå steg för steg till fiende för att det skulle bli rätt…
Ang uppdraget "Tronarvinge" skall du skall välja ut 3 st av alla friarna. Som du tror kan bli lämpliga fäder. Sedan bli vän, välja en av dem. Sedan har jag inte kommit längre.
Vet någon hur jag får tag i Metallskrot?? Kan man köpa det??

Har du lyckats lösa problemet? Jag sitter fast på exakt samma punkt. Har bett om ursäkt, blivit vän igen, blivit ovänn igen, etc… Har testat allt. Blir tokig.
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Puttar denna då jag fortfarande sitter fast…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.
Jag sitter också fast precis där!
Jättetråkigt för jag har precis fått spelet och hann bara spela i två dagar.
Hon säger någonting om "Dags att knäcka några ägg" och det står typ "Man måste knäcka några ägg för att få ett ännu bättre ägg"också "jag måste pressa mina friare till det yttersta, först då kan vi bli vänner på riktigt.
Fattar ingenting, har det någonting med ägg att göra?
Det enda jag kunde komma på var att sätta fast dem allihop i stocken och kasta ägg på dem och sedan bli vän med dem igen, men det funkade inte heller.
Hur farligt är det att avbryta ett uppdrag?
Snälla berätta om du nånsin kom vidare med detta…
sitter oxå fast här , snälla någon som vet
M.v.h Johanna www.nimroda.n.nu/
snälla någon
Haha, jag vet. Man ska bara prata med friarna, och få grejen "vän" på vänner ikonen. Ni vet när man kollar vilka dom känner. Då så ska det stå vän under friarna. :)
Så enkelt är det. Fast man måste prata ganska mkt ^^
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
funkar inte , mina är ju tom bästa vänner haha
Med alla? Funkade för mig? XD
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
jupp är bästa vän med alla , men ingenting händer :S
Kanske ngt fel då. Var tvungen att avbryta ett uppdrag jag klarat innan eftersom spågumman aldrig ville spå mig :/
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Jag spelade igenom tronarvinge uppdraget! Den var ganska svår faktist och det tog en bra stund innan jag spelade igenom den..eftersom jag hade problem att veta vad jag skulle göra i vissa punkter. Sedan kom jag på det dock eftersom det var lite svårt att hitta det…
Tyvärr minns jag inte längre hur det var….det är ett tag sedan jag spelade det uppdraget…kan rekomendera alla att kolla igenom alla allternativ som kommer när du klickar på den ev friaren…testa om den finns vid romantiskt eller på något annat alternativ,för svaret finns för det du söker även om det är svårt att hitta! Jag vet för som sagr,jag spelade ut detta updrag…men det var lite knepigt att lösa det och den är rätt så lång…
My eternal love to my beloved flame! 
Det buggade där för mig med så jag avbröt uppdrag och när den kom upp igen valde jag typ.. ja, inte det så dom måste slåss iaf.
Då funkar det :)
suit up!
Jag är också där! Men nu har jag valt en man till min monark! Nu står det ''Äkta friaren''. Jag förstår inte? Det står att jag måste gifta mig med honom men det funkar inte att fria! Jag tryckte på friar-knappen hur många gånger som helst men det var bara som en flört! Det visade sig att han redan var gift med en av mina gubbar jag har gjort, så jag slängde i henne i domedagshålet! Nu har han ingen partner och det går fortfarande inte att fria :S SNÄLLA HJÄLP!!
#16 lättast att gifta sig är att någon av dem tillhör en kyrka eller kloster, samt att de båda har full på fokus metaren och är nöjda! Då först borde det funka! Samt att bröllopet inte hålls alltför sent…
My eternal love to my beloved flame! 
Jag sitter också fast. Är bästa vän med alla tre men inget händer. Störigt =/
Sitter också fast där
Har hedrat vår vänskap och blivit God vän osv men inget funkar
/IA
Är det i det uppdraget det står fel och det egentligen är "ovän" de menar? Hur ser ikonen ut om ni håller muspekaren över uppdraget? Om det är en bild med röda gubbar som vänder sig från varandra, så är det egentligen "ovän" det ska stå.
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#20 Det sa andra förrut också men jag blev vän med dom genom att typ skämta osv och det gick?
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
Jag avbröt uppdraget och gjorde om det när det dök upp igen, men valde det andra alternativet den här gången och tog andra simmar. Då gick det bra.
Bli ovän med dem och gå sedan in på elak och välj: "gör _____ till fiende" så går det ;)