'Sorgligt' ljud!
Ibland, så kommer det upp ett ganska "sorgligt" ljud som jag inte vet vad det betyder och ingen annan gör heller.. http://www.youtube.com/watch?v=Rx4Yu7JMxr0
Kolla in videoklippet, 6:05 kommer ljudet. SNÄLLA, JAG ÄR DESPERAT EFTER HJÄLP
Det kom upp nyss när jag spelade, och det var typ 3 på morgonen och alla (har två i den familjen) sov, och alla tror att det är så det låter när dem gör slut, fast de sov ju.. Jag kan inte heller vara den ända som undrar vad det står för! Snart tänker jag ringa Sims support för att få reda på det, hahaha…
When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it.
Jag fattar inte heller vad det betyder. Det låter så ibland men jag vet inte varför.
Det låter som titanic!
// Linnea :)
Legacy Challenge: Legacy Stare.
6.10 så låter det när simmar gör slut.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Har också varit med om det, alltså att ljudet bara kommer helt utan anledning, tex när de bara äter yoghurt. Rätt konstigt! 😛
Ni tror inte att det är om något sorgligt händer i kvarteret?
Typ att någon gör slut eller dör?
För när någon i kvarteret "märker" att den är gravid så spelas ju gravid-melodin upp så att alla hör :)
JA!!! Det händer jätteofta! Blir jättefrustrad av det också. Tror alltid att det har hänt ngt med mina simmar!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Har undrat samma sak i flera veckor haha..
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Händer för mig också! Kan det vara att någon i släkten dör? Eller gör slut?
Jag skulle tro att det är någonting i staden som händer, vill tro det iallafall, haha! 😃
Har med undrat jättelänge, brukar alltid kolla runt lite i min familj för att se om det hänt något men icke..
I kommentarerna under videon står det att det är när de gör slut som det låter så.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Vet ni om det är i släkten, vänner eller någon okänd från kvarteret? 😐
Tycker jag hör ljudet hela tiden! :(
Hos mig kommer det ljudet när något av mina smådjur i burarna dör. Tror jag det var iaf…
Har inte haft några djur eller så när det hänt. Det har hänt HELT oprovocerat.
Greetings.
Legacy Mwari.
Har ett stort släktträd med relationer, men ingen av dem har gjort slut när jag kollar. Eller dött.
Skumt :/ Har faktiskt för mig att jag också hör ljudet utan anledning när jag tänker efter.
så låter det för mig oxå typ en gång varje dag! Fattar inte vad det kommer ifrån för det är aldrig nån som gjort slut i mitt hushåll ;)
Det är skumt när det bara låter sådär. Jag blir jätte rädd att något hemskt ska hända i min familj 🤦♂️
Om ni har husdjur installerat så har jag en gissning på att det kan vara när enhörningen dyker upp. :)
Jag har husdjur! Har ni andra det?
Greetings.
Legacy Mwari.
#19 Japp! Kanske är som #18 säger, fast jag är inte säker. 🤔
#20 kanske är att någon dör i närheten? alltså när man har husdjur så är det mycket fler NPC?
Greetings.
Legacy Mwari.
Det är ett märkligt ljud iallafall
Jag har också husdjur! Får kolla efter en enhörning vid vattnet nästa gång ljudet dyker upp :)
Har husdjur installerat men har kollat när det låter, har för mig att det är ett annat ljud när dom kommer fram
Då är det inte bara jag som har samma "problem" ;)
Själv har jag trott att det kommer när man förlorar en vän man inte kontaktat så mycket. Brukar stå i medelandena att min sim förlorat den eller den vännen då vi inte hört av oss så mycket!!
Nu hörde jag ljudet igen! Jag fick inget meddelande, jag gick upp i stadsläge och såg ingen enhörning och sökte av staden men hittade inte något som helst speciellt… gah.
Greetings.
Legacy Mwari.
#10 men de sov ju och jag kollar runt i både kvarteret och i min familj men det är ingenting som hänt! Det kommer ju hela tiden..
When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it.