The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 4795 ggr
feffex
10

Dragon Valley HJÄLP!

Hur installerar man dragon valley? det funkar typ inte….

Mitchika
0

Om du köpt den via Store så är det inga större problem. 🙂

Direkt när du har köpt den så bör du få en knapp/länk där du väljer att ladda ner världen. När du klickar där så startar startprogrammet till The Sims 3 automatiskt och världen börjar laddas ner. Efter nedladdningen är slutförd så går du till fliken för Nedladdningar i startprogrammet, letar rätt på Dragon Valley, markerar den och väljer att installera den. Glad

Sen sköter spelet resten! När installationen är slutförd får du ett meddelande om det och det är bara att starta spelet och köra. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Ruttman
2

Jag har samma problem! När jag skulle installera mitt spel så började installationen som vanligt, men sidan om vars spelet ska installeras och sidan för koden man ska skriva in kommer aldrig upp!😕

Biadora
0

#2 Kör du från skiva?
Av nån anledning funkade det inte att installera en värld från skiva för mig. Körde igen och igen men så snart den kom till Launchern bara försvann det..

Det jag fick fram (via google) är att om du går in på Sims 3 hemsidan, ditt konto och lägger till koden för världen där, då kan du ladda ner världen från The Store. Det gjorde att jag fick in min värld i spelet. Att installera från skiva gick av någon konstig anledning inte alls..

BandiitQueen
0

Har samma problem faktiskt.. Har dock den på min sims3 community sida där jag envisas med att ladda ner den, launchern sätter igång o laddar ner spelet men sen poof borta.
Testat båda mina koder men står att den redan är registrerad o använd.
Har både skiva o på internet sidan.. om ni förstår vad jag menar?

såklart testat ifrån skivan också men då hoppar den över där man ska skriva in koden och går direkt till installation men den går så fort så den installerar inget :/ Vette tusan vad som är fel!

Har nya uppdateringen också.

^_^ / Martiina

Smulan80
0

Store > mitt storekonto > köphistorik

Kolla därunder, du borde hitta en nerladdning där.

BandiitQueen
0

Jo det va exakt därifrån jag laddade hem det men jag fick de till slut o funka efter 5111tusen gånger. Vet inte hur de gick till men de gick tillslut..

^_^ / Martiina

Smulan80
0

Hmmm låter förbaskat underligt att det strular så för dig. När jag skrev #5 så va jag dessutom dundertrött så jag tror jag missade massor av information du hade redan gett i tråden. 

Bra att du har fått det att funka efter mycket om och men dock. Vad tror du vad som var fel? Hur löste du det?