The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fusk
Läst 3830 ggr
Ella
0

Vilka fusk tycker du är bäst?

ja svara på frågan vilka fusk tycker du är bäst skriv gärna varför också :)

jag tycker bäst om

Motherlode - För då har man så mycket pengar man vill och kan då göra fina hus, men brukar bara göra så mycker pengar som räcker till ett fint hus men sen så gör jag aldrig pengar mer.

Testingcheatsenabled True - För då kan man ända sina djur/människor om dom tex har fula kläder elr någon konstig frisyr :)

Moveobjects On - man  kan göra lite mer speciella saker med möbler växter, plus att man kan flytta sina simmar om dom har fastnat :D

dom tycker jag är bäst :DD

[SallysPigge]
1

Ja det får vara moderlode då jag knappt kan fusk. Men moderlode används ytterst sällan :-)

Ella
0

#1 ja den är aldra bäst :D

Tufsenmilano
0

På mitt TS3 funkar typ inte moveobjects on, fast hade det till TS2, så jag vet inte om det har ändrats något till trean?

Ella
0

#3 ne jag använder det på TS3 och det funkar :/

Aily
3

Moveobjects! Det är så smidigt när man vill arrangera saker som blomrabatter till exempel.

Motherlode använder jag aldrig. Det går ju så grymt snabbt att tjäna ihop pengar att det nästan är tråkigt…

målle
0

Jag använder nästan alltid motherlode för jag vill kunna bygga hus och trädgård fint som jag vill men om det är bäst vet jag inte. Det där man kan flytta en sim som fastnat (resetsim?) är nog bäst isf för att man just kan flytta en sim som fastnat, hade ju varit gaaaalet drygt om man inte kunnat det! Skrattande

[SallysPigge]
0

#6 Skulle just skriva till Resetsim då jag fått använda det några gånger på sista tiden. Kan tillägga att jag just lärt mig den … :-S

Benne
1

Tror att moveobjects får bli mitt val. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan det då resetsim nästan aldrig funkar för mig. Utan moveobjects så skulle min legacy varit borta för länge sen! Förut körde jag mycket med motherlode och testingcheats men det fick mig att tappa spellusten totalt, man ska kämpa för brödfödan ;D

[theotoft]
0

testingCheatsenabled True, familyfunds ( så slipper man skriva motherlode 1000 gånger ) BuyDebug är dom som används mest när jag spelar! :)

målle
0

hur mkt "pengar" får man med familyfunds?

[SallysPigge]
0

#19 Så mycket som du själv skriver in :-)

målle
0

Aha okej! Bra! Tack!

mjuhm
3

Kärlek till Resetsim ♥

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[SallysPigge]
0

#13 Ja den har räddat mycket :-)

[_annaH]
0

testingCheatsenabled True och motherlode är väll det som används mest! Och sen BuyDebug med ^^

Malawii
0

Har samma favoriter som #15. Tycker de är så bra då de går att använda till i stort sett allt möjligt från bygg-/köpläget till saker för/med simmen.

Lumina - 留美奈
0

Som den byggare jag är, gillar jag constrainfloorelevation. :P

Vänligen, Lumina
♫♪ Love me or leave me... ♪♫
HEY! Where is everybody going??

[MikeW]
0

TestingCheatsEnabled True !

Sodaduck
0

Fusken jag använder och tycker är bäst är maxmotives och aspiration level 5. De fusken brukar jag använda nån gång ibland när jag spelar The Sims 2. :-)

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

Onslow
0

Det jag använder överlägset mest är constrainfloorelevation. Använder även moveobjects och familyfunds - spelet känns i princip ospelbart utan dem!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Falathrin
0

testingcheatsenabled true (+familyfunds), resetsim och moveobjects on (eftersom hästar har en förmåga att gå in i mina hus).

Life is better with dogs.

fiffeliffe
0

TestingCheatsEnabled true och resetsim är två jag inte kan spela utan haha

Cool

nelleeh
0

Testingcheatsenabled true använder jag hela tiden för att ändra simmar och djur till hur jag vill ha dom och motherlode är väldigt skönt att använda när man ska bygga fina stora hus.